Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jwp2701

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door jwp2701 »

[/quote]Volgens mij is het verhaal zoals het in de media is gekomen, dat Wilfred Genee niets te kiezen had. Het contract van de VI-heren loopt af. Een nieuw contract was mogelijk, maar dan voor een dagelijkse talkshow. In die dynamiek is er geen tijd om rustig te bespreken of een middagshow mogelijk is en dan afwegen wat te doen.
[/quote]

Vergeet niet dat ze bij Talpa straks Rtl/talpa heel erg bang zijn dat de heren naar die nieuwe Zweedse aanbieder gaan ,en dat ze daar voor meer geld dan ze nu krijgen een (avond) programma gaan maken! Dus kiezen ze eieren voor hun geld en willen de mannen kost wat kost binnen houden.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

De Nachtwacht schreef: 15 okt 2021 09:52
DavyGer schreef: 15 okt 2021 09:23 Ik lees dat artikel nu op radiofreak. Als Wilfred radio echt leuker vond dan TV dan had hij vóórdat hij een dagelijks tv-programma ging maken met Rob overlegd of de middagshow erin zat en indien dat niet zo was, het dagelijks programma niet gedaan.
Vraag me af of dat een bespreekbare optie was geweest. Wilfred zijn contract loopt bijna af, en Talpa wil heel duidelijk dat dagelijkse programma op TV, om dat commerciéle succes maar zo lang mogelijkvast te houden. Dat daarvoor een radioprogramma op de kleinste zender moet wijken is dan bijkomende schade.
Dit lijkt mij een uitstekende uitleg.
J-V NL

Bericht door J-V NL »

Kom er net achter dat Ronald Giphart er niet was, zowaar in het kader van wij doen het anders, was stenders in zijn plaats, zat al te wachten tot carolien na elke spreek van Rob begon te praten, maar wat die was er tot me verbazing niet eens, maa vond dat eigenlijk wel een pluspunt, vind stenders alleen toch fijner klinken dan met die caroline die veel te veel aanwezig probeert te zijn
Jonhy

Bericht door Jonhy »

Hoorde idd. Rob Stenders die vertelde dat hij inviel voor Ronald Giphart ivm. begrafenis
Henkjan2016

Voordeel van terugluisteren. Niels gaf aan dat Evers geen ochtendprogramma meer gaat doen. Deze optie kan dus van tafel.
jessica

Bericht door jessica »

Henkjan2016 schreef: 17 okt 2021 12:29 Voordeel van terugluisteren. Niels gaf aan dat Evers geen ochtendprogramma meer gaat doen. Deze optie kan dus van tafel.
Dat was al lang bekend. Dit betekent alleen dat hij vasthoudt aan zijn eerdere uitspraak. Ik zou het ook niet meer gaan doen als ik het al 21 jaar had gedaan. Hij wil gewoon een regelmatiger leven gaan leiden. Heel verstandig want altijd dat hele vroege gaan slapen en dan ultra vroeg weer opstaan gaat je niet in de koude kleren zitten.

Evers gaat misschien nog wel terugkomen. Maar of een lunchprogramma of in de middag. Kan dus globaal een programma tussen 12 en 19 uur worden. Voor de middag zijn dan 3 tijdsloten beschikbaar. Eerst 2 uur Evers en dan 3 uur Stenders zou ook wel fijn zijn. Of andersom.
Henkjan2016

jessica schreef: 17 okt 2021 16:03
Henkjan2016 schreef: 17 okt 2021 12:29 Voordeel van terugluisteren. Niels gaf aan dat Evers geen ochtendprogramma meer gaat doen. Deze optie kan dus van tafel.
Dat was al lang bekend. Dit betekent alleen dat hij vasthoudt aan zijn eerdere uitspraak. Ik zou het ook niet meer gaan doen als ik het al 21 jaar had gedaan. Hij wil gewoon een regelmatiger leven gaan leiden. Heel verstandig want altijd dat hele vroege gaan slapen en dan ultra vroeg weer opstaan gaat je niet in de koude kleren zitten.

Evers gaat misschien nog wel terugkomen. Maar of een lunchprogramma of in de middag. Kan dus globaal een programma tussen 12 en 19 uur worden. Voor de middag zijn dan 3 tijdsloten beschikbaar. Eerst 2 uur Evers en dan 3 uur Stenders zou ook wel fijn zijn. Of andersom.
Daarom, ging om de ochtend. 6-9. Dat was de discussie namelijk ook, wie Wilfred mogelijk zou kunnen gaan vervangen, niet wat de rest van de programmering zou moeten worden.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 17 okt 2021 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Janno

Bericht door Janno »

Ik weet natuurlijk niet welk budget Stenders en Brouwer ter beschikking hebben, maar van wat ik zo hier en daar lees gaan ze daar geen topkracht als Evers mee kunnen betalen.
Henkjan2016

Janno schreef: 17 okt 2021 16:30 Ik weet natuurlijk niet welk budget Stenders en Brouwer ter beschikking hebben, maar van wat ik zo hier en daar lees gaan ze daar geen topkracht als Evers mee kunnen betalen.
Ik zie Dennis vd Geest nog wel ingezet worden. Deed de dansmarathon gisteren als beste en erg ontspannen (in tegenstelling tot de rest) Iets andere presentatie, maar goed in improvisatie. En blijkbaar al in dienst bij Talpa.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 17 okt 2021 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 17 okt 2021 16:30 Ik weet natuurlijk niet welk budget Stenders en Brouwer ter beschikking hebben, maar van wat ik zo hier en daar lees gaan ze daar geen topkracht als Evers mee kunnen betalen.
Tussen € 50.000 en € 100.000.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
boxfm

Bericht door boxfm »

Lekker speculeren: Wat zou de reden zijn dat Wilfred met Veronica Inside niet naar de middag kan?

In theorie is het makkelijk, gewoon de middag- en ochtendshow omdraaien. In de ochtend Tim Klijn & zn team (of met Niels & Rick) en Wilfred in de middag.

Of zou de middagshow al gereserveerd worden voor de komst van iemand/een duo en kan het daarom niet?
density1

Bericht door density1 »

Speculeren? Zoals eerder gezegd; Ik denk dat het gewoon is omdat Stenders de muziekkeuze van Genee in de middag niet trekt, dat heeft hij tijdens de zomershow van VI wel laten horen. Het was iets te plat en te volks voor het rock 'n roll imago van Veronica. Hij brak af wat andere hadden opgebouwd. Het was echt een heel ander muziekbeleid dan in de andere programma's. In de ochtend kun je je dat misschien nog wel permitteren maar in de middag is dat toch een ander verhaal bij dit Veronica onder Stenders.
Henkjan2016

boxfm schreef: 17 okt 2021 18:59 Lekker speculeren: Wat zou de reden zijn dat Wilfred met Veronica Inside niet naar de middag kan?

In theorie is het makkelijk, gewoon de middag- en ochtendshow omdraaien. In de ochtend Tim Klijn & zn team (of met Niels & Rick) en Wilfred in de middag.

Of zou de middagshow al gereserveerd worden voor de komst van iemand/een duo en kan het daarom niet?
Lijkt mij eerder een logistieke barrière. Ze hebben immers ook inmiddels de ervaring van de oranjezomer.

Daarnaast:
Bovendien wilden Niels en Rick naar de ochtend, dit was niet de wens van Wilfred. Dan blijven Rick en Niels in de ochtend en dan ga je een ander team bij Wilfred laten aanschuiven. Dat is geen garantie op succes.
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 17 okt 2021 17:14
Tussen € 50.000 en € 100.000.
Dat hebben ze ter beschikking voor één extra dj? Dat lijkt me vrij weinig voor Evers. Die was iets meer gewend, begrijp ik.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

boxfm schreef: 17 okt 2021 18:59 Lekker speculeren: Wat zou de reden zijn dat Wilfred met Veronica Inside niet naar de middag kan?

De huidige middagshow blijft.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Plaats reactie