Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door density1 »

Het is voor mij een wegzap moment, of het nu commercials zijn of nieuws. Ik vind het een onderbreking van de muziek, van de flow er van. Ik kom wel terug als radioliefhebber, maar voor luisteraars waarvoor dat niet geld, moet ik dat nog maar zien.

Leuk interview met Stenders in Soundz: https://www.soundz.nl/rob-stenders-de-n ... -veronica/
Pot

Bericht door Pot »

Commercials blijf je houden, zeker op commerciële radio. Nieuws op het halve uur snap ik voor Veronica ook niet helemaal. Bij de NPO past het nog onder 'informeren'. Het is zeker vreemd omdat Stenders en Caroline toch behoorlijk veel aan het woord zijn, voor het tijdstip.

Maar volgens mij zijn we hier een paar weken geleden ook over begonnen. We vallen weer eens in herhaling...
Oren open!
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 27 sep 2021 21:18 Het is voor mij een wegzap moment, of het nu commercials zijn of nieuws. Ik vind het een onderbreking van de muziek, van de flow er van. Ik kom wel terug als radioliefhebber, maar voor luisteraars waarvoor dat niet geld, moet ik dat nog maar zien.

Leuk interview met Stenders in Soundz: https://www.soundz.nl/rob-stenders-de-n ... -veronica/
Leuk interview inderdaad.

Ben wel benieuwd bij welk Belgisch station Willem Dorelijers dat Freak programma presenteert in de nacht?
density1

Bericht door density1 »

Volgens mij is dat Digitaal FM in België, daar heb ik hem wel eens gehoord. Hij staat alleen niet in de programmering zover ik kon zien. https://www.digitaalfm.be/
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 27 sep 2021 23:17 Volgens mij is dat Digitaal FM in België, daar heb ik hem wel eens gehoord. Hij staat alleen niet in de programmering zover ik kon zien. https://www.digitaalfm.be/
Volgens mij als je op de player drukt hoor je JOE Vlaanderen, dus dat station bestaat waarschijnlijk niet meer dan.
density1

Bericht door density1 »

Oh vreemd. Misschien toch een andere station dan waar hij draait.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Veronica weer een procentpunt onderuit in de laatste meting.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DavyGer schreef: 28 sep 2021 08:36 Veronica weer een procentpunt onderuit in de laatste meting.
Ik zou eerder zeggen Veronica nagenoeg gelijk gebleven. Ik vind de schade alles meevallen.
RadioSjoerd

Bericht door RadioSjoerd »

DavyGer schreef: 28 sep 2021 08:36 Veronica weer een procentpunt onderuit in de laatste meting.
Qua weekbereik 10+ zijn ze 'maar' 6.000 gezakt, dus dat kan net het verschil zijn tussen 3,49 en 3,51.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

RadioSjoerd schreef: 28 sep 2021 09:02
Qua weekbereik 10+ zijn ze 'maar' 6.000 gezakt, dus dat kan net het verschil zijn tussen 3,49 en 3,51.
In een jaar van 1065 naar 904, dus dat is dan weer niet zo best
Janno

Bericht door Janno »

jessica schreef: 27 sep 2021 23:08
density1 schreef: 27 sep 2021 21:18 Het is voor mij een wegzap moment, of het nu commercials zijn of nieuws. Ik vind het een onderbreking van de muziek, van de flow er van. Ik kom wel terug als radioliefhebber, maar voor luisteraars waarvoor dat niet geld, moet ik dat nog maar zien.

Leuk interview inderdaad.

Ben wel benieuwd bij welk Belgisch station Willem Dorelijers dat Freak programma presenteert in de nacht?
Volgens zijn Instagram-account is hij muziekverantwoordelijke bij Joe, dus misschien doet hij alleen de playlist.
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

In de doelgroep is Veronica 0,1 gestegen naar 5% 20-49. Zegt allemaal niet zoveel met de roerige zomerperiode. De volgende metingen worden de waarheid, ik heb hier geroepen dat eindejaar dit 7% zal worden. Geloof daar nog steeds in. De muziekmix is formidabele 😃
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Marcomarco schreef: 29 sep 2021 17:30 In de doelgroep is Veronica 0,1 gestegen naar 5% 20-49. Zegt allemaal niet zoveel met de roerige zomerperiode. De volgende metingen worden de waarheid, ik heb hier geroepen dat eindejaar dit 7% zal worden. Geloof daar nog steeds in. De muziekmix is formidabele 😃
Het zegt in ieder geval dat de luisteraar niet door de roerige zomerperiode weg is gelopen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Wilfred, radio of televisie?

Wilfred: “Radio.”
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 29 sep 2021 18:39 Wilfred, radio of televisie?

Wilfred: “Radio.”
Hij kan alleen denk ik met TV iets meer verdienen. Dus dat zal hij ook blijven doen.
Plaats reactie