Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
De Nachtwacht

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door De Nachtwacht »

Hmm, heb die aflevering van van je af is harder wel geluisterd, maar dat staat me niet meer zo bij. Zal het nog eens terugluisteren (al zal het ongetwijfeld kloppen).
Phoenix

Bericht door Phoenix »

De Nachtwacht schreef: 24 sep 2021 10:19 Hmm, heb die aflevering van van je af is harder wel geluisterd, maar dat staat me niet meer zo bij. Zal het nog eens terugluisteren (al zal het ongetwijfeld kloppen).
Ik meen me te herinneren dat er bij een specifieke gebeurtenis Veenstra alsnog in alle vroegte op zijn fiets stapte om in plaats van een voicetrack uitzending alsnog besloot live uit te zenden.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Weer geen One Night Stenders vandaag.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 24 sep 2021 22:01 Weer geen One Night Stenders vandaag.
Ja viel me ook op. Zou dat nog wel terugkomen?
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Gewoon eens even een positieve ervaring delen... Ik luister nu inmiddels sinds een paar weken op zaterdagochtend naar Ed Struijlaart. Wat is dit een fijn programma voor de zaterdagochtend. Zit op kantoor mijn administratie voor m'n winkels te doen en dat is prima te doen met Ed op de speakers. Ga zo door Ed!
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Coolwine schreef: 25 sep 2021 11:50 Gewoon eens even een positieve ervaring delen... Ik luister nu inmiddels sinds een paar weken op zaterdagochtend naar Ed Struijlaart. Wat is dit een fijn programma voor de zaterdagochtend. Zit op kantoor mijn administratie voor m'n winkels te doen en dat is prima te doen met Ed op de speakers. Ga zo door Ed!
Eens. Een tijdje geleden werd het programma van Struijlaart hier finaal de grond ingeschreven. Ja, de man was nerveus, en niet alles ging direct goed. Maar ik hoor 'm steeds verder groeien.
Je hebt kink- en stophoest.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Phoenix schreef: 24 sep 2021 22:01 Weer geen One Night Stenders vandaag.
Wellicht wel begrijpelijk na de enorme invalklus van de afgelopen tijd. Maar hoop dat het programma wel terug komt.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Stophoest schreef: 25 sep 2021 13:25
Coolwine schreef: 25 sep 2021 11:50 Gewoon eens even een positieve ervaring delen... Ik luister nu inmiddels sinds een paar weken op zaterdagochtend naar Ed Struijlaart. Wat is dit een fijn programma voor de zaterdagochtend. Zit op kantoor mijn administratie voor m'n winkels te doen en dat is prima te doen met Ed op de speakers. Ga zo door Ed!
Eens. Een tijdje geleden werd het programma van Struijlaart hier finaal de grond ingeschreven. Ja, de man was nerveus, en niet alles ging direct goed. Maar ik hoor 'm steeds verder groeien.
“… finaal de grond ingeschreven.”

Dat is lichtelijk of misschien wel zwaar overdreven. Ik ben één van de personen die kritiek heeft geuit, maar ik denk dat ik en de anderen die dat gedaan hebben keurig hebben aangegeven waarom Struijlaart niet aanspreekt.

Leuk om te lezen dat Struijlaart toch een groep luisteraars aanspreekt. Persoonlijk ben ik afgehaakt. Op zaterdagochtend hoor ik liever een ander soort programma of presentator. Ik heb eerder al gezegd dat Struijlaart in de avond/nacht mogelijk beter tot zijn recht komt. Althans dat is mijn beeld hierbij.

In zijn geheel luister ik de laatste weken nauwelijks nog Veronica in het weekend. Doordeweeks is het mijn favoriete zender, maar in het weekend ervaar ik een totaal andere zender.
Disclaimer:
J-V NL

Bericht door J-V NL »

Arjan Snijders maakt wel echt lekker programma! Eigenlijk het enige progamma wat ik in t weekend nog op veronica luister… maar toch erg leuk en nog live ook😁
Johanneke

Bericht door Johanneke »

J-V NL schreef: 25 sep 2021 23:23 Arjan Snijders maakt wel echt lekker programma! Eigenlijk het enige progamma wat ik in t weekend nog op veronica luister… maar toch erg leuk en nog live ook😁
Grappig voor mij ook het enige in het weekend wat ik nog hoor op Veronica, erg leuke show idd. Wel jammer, ik luisterde voorheen heel de dag in het weekend, met Jasper Lindo en Silvan was het echt super. Moet je kijken wat er nu voor mensen zitten 😕
Orange

Bericht door Orange »

Voor mij idem dito. In het weekend geen Veronica meer. Het staat voor mij zo ver af van waarom ik voordat Stenders kwam naar Veronica luisterde. Wat dat betreft maakten Niels als programmaleider en Rick als music-director er iets moois van de laatste anderhalf jaar.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ben wel benieuwd waar jullie dan naar toe zijn verhuisd in het weekend. Ik begin s ochtends met Van Inkel, dan naar Q en ik pak Lindo op 538 vaak nog even mee. Maar het geeft me niet de muzikale voldoening die ik eerder bij Veronica kreeg.
J-V NL

Bericht door J-V NL »

Orange schreef: 26 sep 2021 00:51 Voor mij idem dito. In het weekend geen Veronica meer. Het staat voor mij zo ver af van waarom ik voordat Stenders kwam naar Veronica luisterde. Wat dat betreft maakten Niels als programmaleider en Rick als music-director er iets moois van de laatste anderhalf jaar.
Helemaal mee eens, die waren sneller opweg het beter aan het maken dan nu. hun voerde ook hier en daar verbeteringen maar niet door de hele zender, vormgeving, team om te gooien. Was toen de hele week vaste luisteraar, nu niet meer helaas.
Tuurlijk stenders heeft dingen ook verbeterd maar weegt voor mij niet op tegen het einde eerdere veronica, en dat mis ik wel, en jocks zoals arjan snijders hadden daar ook prima tussen gepast met zon flitsende show, op het nu oudbollige sloom klinkende progamma van nu dan minder.
J-V NL

Bericht door J-V NL »

Johanneke schreef: 26 sep 2021 08:34 Ben wel benieuwd waar jullie dan naar toe zijn verhuisd in het weekend. Ik begin s ochtends met Van Inkel, dan naar Q en ik pak Lindo op 538 vaak nog even mee. Maar het geeft me niet de muzikale voldoening die ik eerder bij Veronica kreeg.
Ha precies zo volg ik het nu ook!
Had niks met radio 2, maar nu voor van inkel luister ik graag omdat er toch niks beters is elders, en lindo blijf ik ook nog trouw in de middag door 538 te luisteren. Soms gaat ie nog wel is voor Maurice Verschuren terug op veronica in her weekend en uiteraard voor Snijders, maar verder heb ik het weken geprobeerd aan te horen maar de meeste weekend programma’s wordt m voor mij gewoon niet. Net of ik kx luister dan, maar dit is “was” veronica.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 26 sep 2021 08:34 Ben wel benieuwd waar jullie dan naar toe zijn verhuisd in het weekend. Ik begin s ochtends met Van Inkel, dan naar Q en ik pak Lindo op 538 vaak nog even mee. Maar het geeft me niet de muzikale voldoening die ik eerder bij Veronica kreeg.
Ik heb nog geen nieuwe stek gevonden.
Q Music valt voor mij sowieso al af. Dat is totaal niet mijn type zender.
De jocks van Radio 10 zijn (grotendeels) en zeker in het weekend uitstekend, maar ik vind de muziekmix erg verslechterd de laatste jaren.
De ochtend van Radio 2 is prima met Van Inkel en De Wilt, maar toch zit het niet in mijn systeem om deze zender op te zetten. Dat heeft er misschien mee te maken dat de zender voor mij ook heel veel uitschakelmomenten heeft. Dan ga ik zo’n zender niet voor één of twee programmaatjes opzetten om daarna weer te switchen.
538 zou misschien een optie kunnen worden, maar dan moeten ze eens een goede, vaste programmering neerzetten. Daar zitten teveel wisselingen in.

Voorlopig is het vooral spotify in het weekend. Als de muziekmix van Veronica wordt door getrokken naar het non-stop kanaal zou dat ook nog een optie kunnen zijn.
Disclaimer:
Plaats reactie