Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
fnlradio

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door fnlradio »

density1 schreef: 20 sep 2021 00:21 Martijn Richters niet live, of in ieder geval zonder webcam aan. Met nu The Big Dish-Miss America, lekker hoor.
Martijn was inderdaad niet live er stond bij now playing Martijn richters- Platencast (1) ipv van bij on air dus het was een van te voren opgenomen programma
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Draait Veronica nu vandaag voor het eerst sinds 28 juni met de volledige reguliere programmering?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Wanneer het een 'now playing' van een uur betreft, dan kan dat inderdaad best kloppen.
Henkjan2016

De Nachtwacht schreef: 20 sep 2021 12:00 Draait Veronica nu vandaag voor het eerst sinds 28 juni met de volledige reguliere programmering?
Scherp!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Wat ik overigens nog altijd niet begrijp is dat Stenders zijn podcast ' 60's and 70's standards' niet ook op Veronica programmeert. Kan prima vóór Danny Vera en is toch minder nonstop. Hij zendt het notabene ook uit op XXL stenders.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Henkjan2016 schreef: 20 sep 2021 12:04
De Nachtwacht schreef: 20 sep 2021 12:00 Draait Veronica nu vandaag voor het eerst sinds 28 juni met de volledige reguliere programmering?
Scherp!
Haha, was niet zozeer scherp bedoelt, vroeg het mij oprecht af.
Jonhy

Bericht door Jonhy »

Ik luister sinds de nieuwe programmering vrijwel dagelijks en dat bevalt wel.maar luister voornamelijk s'middags en soms in de avond.Afgelopen nacht speciaal het nieuwe zondag nacht programma duurde lang voordat ik Richter voor het eerst hoorde dacht bijna non stop. Het pakte me niet en om 1uur was het net of het afgelopen was want hij zei tot volgende week.
Nacht radio top maar dan wel live
Henkjan2016

Jonhy schreef: 21 sep 2021 01:57 Ik luister sinds de nieuwe programmering vrijwel dagelijks en dat bevalt wel.maar luister voornamelijk s'middags en soms in de avond.Afgelopen nacht speciaal het nieuwe zondag nacht programma duurde lang voordat ik Richter voor het eerst hoorde dacht bijna non stop. Het pakte me niet en om 1uur was het net of het afgelopen was want hij zei tot volgende week.
Nacht radio top maar dan wel live
Dit is de stijl zoals Martijn dit al 15 jaar presenteert. Ik hoor niets nieuws in deze opzet ;-)
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Er wordt dus gesleuteld aan een nachtlrlgrammering bij Veronica door Rob Stenders. Kan me zo voorstellen dat huj Veronica wil onderscheiden van de andere Talpa-zenders die ‘s nachts allemaal een ‘Sky Radio’-formule hebben. Er zijn zat werkende mensen in de nacht. Die wat meer keuze wil hebben uit zenders met presentatie.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ikbenroy schreef: 21 sep 2021 12:26 Er wordt dus gesleuteld aan een nachtlrlgrammering bij Veronica door Rob Stenders. Kan me zo voorstellen dat huj Veronica wil onderscheiden van de andere Talpa-zenders die ‘s nachts allemaal een ‘Sky Radio’-formule hebben. Er zijn zat werkende mensen in de nacht. Die wat meer keuze wil hebben uit zenders met presentatie.
De uren tussen 24 en 06 tellen niet mee met het nationale luisteronderzoek en zijn commercieel niet interessant. De commerciële motivatie om op de marginale zender Veronica gepresenteerde nachtprogramma's te programmeren ontgaat me.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
density1

Bericht door density1 »

Daarom kan dit tijdslot juist interessant zijn om te experimenteren.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Daar zie je Ikbenroy gaan, daar zie je Phoenix.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

En opleidingsplekken natuurlijk, investeren in de toekomst heet dat.
density1

Bericht door density1 »

Nou ja, dan moeten het wel DJ's zijn die wat hebben met Veronica en in dat profiel passen. Je kunt daar niet elke jochie van 18 laten proefdraaien. Dan is 538 een betere kweekvijver hier voor, of hun eigen kweekvijver bij Talpa. Weet niet of dat nog bestaat.
Henkjan2016

XM Radio is volgens mij gestopt.
Plaats reactie