Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Dat hoor je inderdaad terug in de ochtend, het programma is veel minder energiek dan in de middag. Op de een of andere manier heb ik altijd het gevoel dat het niet geheel opstart.
density1

Bericht door density1 »

Vind de ochtend ook iets te belangrijk voor 'je' radiostation om dat iemand te laten doen die het eigenlijk mentaal niet aan kan. Daar koopt de presentator in kwestie niets voor, in dit geval Wilfred, en een zender helemaal niet. Die moet toch een sterke ochtendshow hebben waarbij je er na zorgt dat mensen door blijven luisteren.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Dan zie ik Genee inderdaad vertrekken. Dan zijn er een aantal opties zoals de hier genoemde om het intern op te lossen. Je kan het natuurlijk ook binnen Talpa oplossen door Coen Swijnenberg naar Veronica te halen. Of toch de eerder door mij gedane suggestie, Wouter v/d Goes en Frank van het Hof in de ochtend.
Henkjan2016

DavyGer schreef: 18 sep 2021 08:20 Dan zie ik Genee inderdaad vertrekken. Dan zijn er een aantal opties zoals de hier genoemde om het intern op te lossen. Je kan het natuurlijk ook binnen Talpa oplossen door Coen Swijnenberg naar Veronica te halen. Of toch de eerder door mij gedane suggestie, Wouter v/d Goes en Frank van het Hof in de ochtend.
Dan ga ik ervan uit dat je Coen zonder Sander bedoelt voor in de ochtend, die begrijp ik niet helemaal want Coen heeft zich 15 jaar geleden voor het laatst bewezen als solo-dj.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Henkjan2016 schreef: 18 sep 2021 08:54
DavyGer schreef: 18 sep 2021 08:20 Dan zie ik Genee inderdaad vertrekken. Dan zijn er een aantal opties zoals de hier genoemde om het intern op te lossen. Je kan het natuurlijk ook binnen Talpa oplossen door Coen Swijnenberg naar Veronica te halen. Of toch de eerder door mij gedane suggestie, Wouter v/d Goes en Frank van het Hof in de ochtend.
Dan ga ik ervan uit dat je Coen zonder Sander bedoelt voor in de ochtend, die begrijp ik niet helemaal want Coen heeft zich 15 jaar geleden voor het laatst bewezen als solo-dj.
Hoeft niet eens persé in de ochtend. Je kan natuurlijk ook schuiven binnen de bestaande programmering.
Henkjan2016

DavyGer schreef: 18 sep 2021 09:06
Hoeft niet eens persé in de ochtend. Je kan natuurlijk ook schuiven binnen de bestaande programmering.
Dan zal het Rob of Tim moeten worden. De rest zie ik het niet doen.
Rob zijn troef is Bonanza, dan zie ik hem niet naar de ochtend gaan. Tim zit al in de middag en dan zou je daar weer een vervanging voor moeten vinden.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 18 sep 2021 10:16
DavyGer schreef: 18 sep 2021 09:06

Dan zal het Rob of Tim moeten worden. De rest zie ik het niet doen.
Rob zijn troef is Bonanza, dan zie ik hem niet naar de ochtend gaan. Tim zit al in de middag en dan zou je daar weer een vervanging voor moeten vinden.
Of Bonanza de troef is van Stenders/Veronica moet nog blijken. De luistercijfers van de dagprogrammering lagen hoger dan de drive-time slots. Juist in de middag liepen voorheen de luistercijfers op. Of met Bonanza de luistercijfers verder stijgen moet nog blijken.

Persoonlijk zou ik Klijn naar de ochtend halen met het bestaande VI-team Rick, Niels en Florentien. Het programma kan dan gewoon om 6 uur beginnen en noem je simpelweg Ook Goeiemorgen of de Veronica Ochtendshow. Daarna Goud van Oud (vanaf 09:30 uur) en Muijs (vanaf 12:00 uur). Bonanza kan dan vanaf 15:00 uur aanvangen. De huidige items van de Veronica middagshow (Kardol bijv.) kunnen dan naadloos worden opgenomen in de Bonanza, zo heeft de Bonanza XL wel aangetoond. Ook Henk Blok schuift dan voor vast aan.
Met de besparing door het wegvallen van Genee kan bijvoorbeeld dan de nachtprogrammering worden opgevuld.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik zie het persoonlijk niet gebeuren dat Stenders de middag show gaat doen. Als we vanuit het besparingsplaatje redeneren om ook een nachtprogrammering toe te staan. Dan kan ik mij eerder voorstellen dat Martijn Muijs/Tim Klijn de ochtend en de middag gaan doen, Marisa de lunch en dat er voor de avond een nieuwe dj wordt gezocht.
Henkjan2016

DavyGer schreef: 18 sep 2021 10:57 Ik zie het persoonlijk niet gebeuren dat Stenders de middag show gaat doen. Als we vanuit het besparingsplaatje redeneren om ook een nachtprogrammering toe te staan. Dan kan ik mij eerder voorstellen dat Martijn Muijs/Tim Klijn de ochtend en de middag gaan doen, Marisa de lunch en dat er voor de avond een nieuwe dj wordt gezocht.
Mooi om te zien hoe er op het forum steeds weer op oude patronen wordt teruggevallen ;-)

Wellicht is XL Bonanza inderdaad een proef om te kijken of het Rob en Carolien bevalt op het tijdstip. Zij weten als zendermanager vast meer over wat er in de toekomst verandert bij Talpa.
Pot

Bericht door Pot »

Overigens is het nog helemaal niet zeker op Wilfred gaat stoppen met VI Radio.
Oren open!
Henkjan2016

Pot schreef: 18 sep 2021 13:16 Overigens is het nog helemaal niet zeker op Wilfred gaat stoppen met VI Radio.
Klopt helemaal.
Orange

Bericht door Orange »

Het lijkt mij onmogelijk om de dagelijkse talkshow te combineren met een ochtendshow op de radio. Die gaat echt wel verdwijnen. Als Genee al op de radio blijft, is dat alleen in de middag haalbaar.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Pot schreef: 18 sep 2021 13:16 Overigens is het nog helemaal niet zeker op Wilfred gaat stoppen met VI Radio.
Het is officieel bevestigd door Talpa. Het wordt tussen 21.30 en 22.30 uitgezonden. Dan kun je er vergif op in nemen dat hij gaat stoppen met de ochtendshow. Daar is trouwens niks over gezegd. Maar het lijkt me wel.
musicfreak

Bericht door musicfreak »

Op het werk hadden we de afgelopen maanden veel Veronica opstaan en ik was positief verrast over de nummers die gedraaid worden. Een mooie mix met ook veel onbekendere platen. Erg leuk dit, anders dan andere landelijke zenders.
Gisteren ook veel geluisterd, alleen aan Carstens café om middernacht moet ik erg wennen merk ik. Wat een druk gedoe, en niet al te interessant allemaal. Maar misschien was ik ook gewoon te moe :) Dit programma stond trouwens niet in de programmering op de site, het zou mooi zijn als ze nog een blokkenschema oid maken in plaats van zo'n banner op driekwart van de homepage.
density1

Bericht door density1 »

Hoorde dat Carstens café ook na 2.00 uur vannacht nog. Dacht dat het tot 2.00 uur werd uitgezonden?
Plaats reactie