Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Vanmorgen was Ricky Romano weer in de uitzending bij VI.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

De extra uren van Stenders tussen 16 en 18 uur bevallen me wel. Ook vind ik Caroline beter uit de verf komen, omdat er ook meer interactie is met de rest van het team. Tijdens de uren 14-16 vind ik het net te druk en net te veel gesproken woord. Van mij mag dit een blijvertje zijn. De ideale line-up zou dan voor mij zijn: 06:30 VI; 09:30 Dennis Ruyer; 12:00 Tim Klijn; 15:00 Rob Stenders; 18:00 Martijn Muijs; 21:00 Marisa (vr: One Night Stenders).
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
density1

Bericht door density1 »

Ja, het is toch geen vast staand feit dat de Bonanza van 14.00 tot 16.00 dient uitgezonden te worden. Vind dat de uren 15.00/16.00-18.00 echt wel wat meer music driven zouden mogen zijn, juist op die uren is veel gesproken woord op andere zenders dus wat dat betreft een goed alternatief. Vind Tim Klijn ook niet zo geweldig in die uren. Die komt ook meer tot zijn recht in shows waar de muziek meer de boventoon voert. En dat hittepetit gelul met die Celine erbij vind ik ook niet zo geslaagd. Vind haar niet zo bij het Veronica profiel van nu onder Stenders passen.
Laatst gewijzigd door density1 op 16 sep 2021 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjef01

Bericht door Sjef01 »

Ik vind 4 uur Stenders echt teveel. Tim Klijn met Celine juist een goede combinatie. Heb helemaal niks met Marisa, geen prettige stem die hoor je nu heel de dag in de Jingles.
density1

Bericht door density1 »

Heeft Rob eigenlijk al eens aangeven of en wanneer hij de vrijdagavond weer voor zijn rekening gaat nemen? Hij zou dat programma samen met o.a. Fred Siebelink gaan doen. Maar hoor na zijn ziekte de reguliere week programmering op vrijdagavond doorgetrokken worden.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 17 sep 2021 00:00 Heeft Rob eigenlijk al eens aangeven of en wanneer hij de vrijdagavond weer voor zijn rekening gaat nemen? Hij zou dat programma samen met o.a. Fred Siebelink gaan doen. Maar hoor na zijn ziekte de reguliere week programmering op vrijdagavond doorgetrokken worden.
Dat zal waarschijnlijk vanaf volgende vrijdag weer zijn als de Bonanza weer 2 uurtjes duurt.
BDL

Bericht door BDL »

De status van One Night Stenders vroeg ik me ook af. Daar is na de 1se speciale aflevering met alle gast presentatoren toch nog geen reguliere versie van te horen geweest?
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Er is één reguliere aflevering geweest waarin de Verleidelijke 14 werd geïntroduceerd. Daarna werd Rob ziek, had en heeft hij stemproblemen en is gekozen om de Bonanza prioriteit te geven boven ONS (wat natuurlijk niet gek is).
density1

Bericht door density1 »

Breaking: VI TV gaat dagelijks vanaf januari. Wilfred in januari niet meer op Radio Veronica.Ik neem aan dat dit dan totaal niet meer te combineren zal zijn met radio.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 17 sep 2021 19:18 Breaking: VI TV gaat dagelijks vanaf januari. Wilfred in januari niet meer op Radio Veronica.Ik neem aan dat dit dan totaal niet meer te combineren zal zijn met radio.
Nog niet officieel bevestigd, maar De Telegraaf is een betrouwbare bron.

Stenders kan Klijn naar de ochtend doorschuiven en een alternatief halen voor de middag of er zelf gaan zitten (15-18).
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Henkjan2016

Ochtend zal het dan inderdaad echt niet meer gaan worden. Wellicht kan het terug op 16-18 gewoon doorgaan.
density1

Bericht door density1 »

Ook niet ga ik vanuit. Dan is de voorbereiding op de avond uitzending al in volle gang. Nee, Genee bij dit Veronica onder Stenders vond ik al niet zo geslaagd maar dat lost zich op deze manier vanzelf op misschien.
Henkjan2016

density1 schreef: 17 sep 2021 22:29 Ook niet ga ik vanuit. Dan is de voorbereiding op de avond uitzending al in volle gang.
Daar heb je een goed punt, dan is er inderdaad volop voorbereiding.
density1

Bericht door density1 »

Het wordt mentaal denk ik dan een beetje te veel. Het valt hem nu al zwaar die ochtenden, en dan met een dagelijkse talkshow erbij wat veel energie eist is het denk ik net de max.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

density1 schreef: 17 sep 2021 23:02 Het wordt mentaal denk ik dan een beetje te veel. Het valt hem nu al zwaar die ochtenden, en dan met een dagelijkse talkshow erbij wat veel energie eist is het denk ik net de max.
Ik vind het ook raar dat je iemand op je belangrijkste uren zet, terwijl dit niet zijn core business is. Ochtendshow is topsport, dan kun je niet ook nog een paar keer in de avond een talkshow presenteren. Ja, het kan wel, maar het gaat gewoon ten koste van je krachten.
Plaats reactie