Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henk34

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henk34 »

rocks schreef: 04 aug 2021 06:52 Zie dat de ochtendshow is ingekort... Genee zal dal voorlopig niet komen wegens trieste geval... Ben benieuwd of Rick dan nog terug zou komen.
Persoonlijk ben ik wel voor vanaf 09.00 Goud van Oud.
Je gaat wel heel veel dingen in t kort zeggen.

De ochtendshow is deze week ingekort (volgende week weer tot 10:00 volgens de website van Veronica)
Dit zal wel te maken hebben dat Lindo invalt.

Bij Wilfred inderdaad een trieste personelijke gebeurtenis. Maar voor Wilfred met vakantie ging had hij het er al over dat hij pas eind augustus terug was.

Over Rick hoor je inderdaad vrij weining.
Inmiddels in de warming up programma ok uit de schema's en is het tot 7:00 non-stop
Johanneke

Bericht door Johanneke »

30 augustus is VI er pas weer, ik vermoed dat Martijn er langer dan een week zit en ook de lunch meepakt. Warming Up zal er ook vanaf de 30e weer zijn of evt vanaf de 23e als Niels en Flo er dan alweer zijn. Dennis vanaf 9 is tijdelijk zei hij
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Was Rob Stenders nog niet gevaccineered? Kwa leeftijd had ie al lang 2 prikken kunnen hebben gehad.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
MichelS

Bericht door MichelS »

rutgrrr schreef: 04 aug 2021 16:11 Was Rob Stenders nog niet gevaccineered? Kwa leeftijd had ie al lang 2 prikken kunnen hebben gehad.
Ook met 2 prikken kun je nog steeds flink ziek worden, zoals een collega van mij van ongeveer dezelfde leeftijd als Rob.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pascal. K schreef: 03 aug 2021 21:59
gerard909 schreef: 03 aug 2021 19:52
Stophoest schreef: 03 aug 2021 15:36 Vanmiddag Rob al in de uitzending bij Edwin en Caroline vanuit zijn huis in Almere. Stem klinkt goed. Alleen geeft Stenders aan dat zijn stem, los van corona, al een tijdje problemen geeft. Binnenkort een bezoekje aan de KNO arts aldus Rob.
Zou dat ook al bekend zijn geweest bij zijn nieuwe werkgever toen de contracten werden getekend.

Anders is het toch een soort kat in de zak... een DJ met stem problemen
Bij sollicitatie en contract onderhandelingen en zowieso mag een werkgever niet vragen naar medische status. Wel in dit geval is het twijfelachtig, want als een voetballer niet goed kan lopen en dus niet kan voetballen, is een transfer waardeloos.
Het beleid van Talpa lijkt er soms op gericht om de concurrentie zwakker te maken. Zo haalde het eerder Wietze terwijl hij lange tijd niet on air mocht vanwege een bepaald concurrentiebeding.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

gerard909 schreef: 03 aug 2021 19:52
Zou dat ook al bekend zijn geweest bij zijn nieuwe werkgever toen de contracten werden getekend.

Anders is het toch een soort kat in de zak... een DJ met stem problemen
Er vanuit gaande dat het contract van Rob met Talpa in februari net was getekend en begin juli (toen Rob thuis kwam te zitten) zit er nog heel wat maanden tussen. Maanden waarin van alles kan gebeuren.
Je hebt kink- en stophoest.
Romeo

Bericht door Romeo »

MichelS schreef: 04 aug 2021 16:26
Ook met 2 prikken kun je nog steeds flink ziek worden, zoals een collega van mij van ongeveer dezelfde leeftijd als Rob.
Ik dacht dat hij ook al bij Radio2 Corona had gehad. Maar je kan t meerdere keren krijgen
DavyGer

Bericht door DavyGer »

https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... dse-radio/

Leuk quootje uit de column van Patrick Kicken over de vakantievervanging van Wilfred Genee. Stenders schijnt Roderick Veelo en Bert Brussen (van de rechtse TPO podcast) te hebben gevraagd voor de vervanging.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Laat Kicken maar kletsen, ik vond het prima ochtenfradio zowel met Jens als deze week met Lindo. Jammer dat Annemarie nu met vakantie gaat, ik vind haar erg prettig om naar te luisteren. Volgende week zit Siets Roskam erbij, die vind ik minder aanspreken.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 06 aug 2021 10:49 Laat Kicken maar kletsen, ik vond het prima ochtenfradio zowel met Jens als deze week met Lindo.
Het neemt niet weg dat Kicken wel een punt heeft/maakt. Het is allemaal erg veilig op de Nederlandse radio. In de podcast De Broadcast met Rick van Velthuyzen ging het hier ook over. Ik zou graag weer een drive-time programma willen horen dat soms schuurt. Even leek VI deze positie in te nemen, maar ook hier moet het allemaal veilig. Dennis Schouten en Jan Roos zijn bedankt en Jan Dijkgraaf heeft zelf bedankt. Los van het feit dat Jens en Lindo goede radiomakers zijn ontbreekt het aan 'spannende' ochtendradio zoals in de early days Jensen dit wel maakte. Ik denk dat hier een behoorlijke markt voor is. Kijk naar het huidige succes van De Oranjezomer. Kijkers(/luisteraars) verkiezen de politiek incorrecte Gijp en Derksen boven het politiek correcte Op1 en Humberto.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 06 aug 2021 12:12
Johanneke schreef: 06 aug 2021 10:49 Laat Kicken maar kletsen, ik vond het prima ochtenfradio zowel met Jens als deze week met Lindo.
Het neemt niet weg dat Kicken wel een punt heeft/maakt. Het is allemaal erg veilig op de Nederlandse radio. In de podcast De Broadcast met Rick van Velthuyzen ging het hier ook over. Ik zou graag weer een drive-time programma willen horen dat soms schuurt. Even leek VI deze positie in te nemen, maar ook hier moet het allemaal veilig. Dennis Schouten en Jan Roos zijn bedankt en Jan Dijkgraaf heeft zelf bedankt. Los van het feit dat Jens en Lindo goede radiomakers zijn ontbreekt het aan 'spannende' ochtendradio zoals in de early days Jensen dit wel maakte. Ik denk dat hier een behoorlijke markt voor is. Kijk naar het huidige succes van De Oranjezomer. Kijkers(/luisteraars) verkiezen de politiek incorrecte Gijp en Derksen boven het politiek correcte Op1 en Humberto.
Niels liet onlangs vallen (ik was weer eens oude uitzendingen (vorige maand/slot Zeist) aan het luisteren) dat hij na een op- of over de rand-opmerking door de de hogere hand op de vingers is getikt. Daarna gaf Niels aan op zijn woorden te passen om niet weer op kantoor te belanden.

Wat ik hier van moet denken weet ik niet, maar het lijkt erop dat niet alles meer wordt toegelaten.

Ook Koert Walraven heeft al een aanvaring met de hogere hand gehad, waarbij gemeld is dat hij zich in moet houden. En was dat nou zou erg wat hij gezegd had? Ik vind zelf van niet.

Je antwoord: Meer schuur-radio, daar ben ik het helemaal mee eens.
Toekomst, Of dat bijvoorbeeld bij NPO en Talpa gaat gebeuren: ik zie dat binnen de huidige insteek van deze organisaties niet gebeuren.
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Stevige discussies voeren is in deze tijd zeer belangrijk, de media lijkt alleen de "woke"-achtige verhalen te brengen. Zo las ik gisteren op RTL Nieuws over het feit dat er in de Olympische teams van Nederland te weinig mensen met een andere culturele achtergrond zitten. Prima, maar laat dan ook mensen aan het woord die dat onzin vinden en laat ze dat goed onderbouwen. Maar dat doet het NOS Journaal of RTL Nieuws te weinig naar mijn mening.

Radio zou het medium kunnen zijn dat altijd meerdere kanten belicht van een maatschappelijk onderwerp. Lekker inhoudelijk en sportief discussiëren en als luisteraar je eigen afgewogen mening vormen. Het kan mijn belevingswereld zijn, maar ik hoor het te weinig.

Dus meer schurende radio: graag. Alleen alsjeblieft geen popi-jochies die komen schuren om het schuren "omdat ze dan zo lekker personality zijn". Wel met een functie en intelligentie komen schuren, zou te gek zijn.
“Dan zet je toch een andere zender op?”
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Jordi op de zender (22-00)
Pot

Bericht door Pot »

Henkjan2016 schreef: 06 aug 2021 22:36 Jordi op de zender (22-00)
Was vorige week/weken ook al zo op vrijdag. Ben overigens nog niet heel enthousiast over hem. Maar hij is net begonnen, dus geef hem nog even tijd om te groeien.
Oren open!
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

Jordi bleef tot 02:10 uur zitten. Ben ook niet erg enthousiast over hem.
Plaats reactie