Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik snap wel wat jullie proberen te zeggen bij Marissa, bij haar avondprogramma heb ik het wel, terwijl de middagshow in mijn ogen/oren een stuk natuurlijker klinkt. De middagshow vind ik dan ook een stuk leuker dan haar avondprogramma.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef: 03 aug 2021 12:32
Janno schreef: 03 aug 2021 12:02 Wat vooral een kwestie is van smaak. Zoals ik al eerder opmerkte zijn vrouwen (en mannen) die een uitbundiger of persoonlijker manier van presenteren hebben logischerwijs sneller onderwerp van kritiek dan dj’s die een onopvallender stemgeluid of dictie hebben. In mijn geval geldt dat voor bijvoorbeeld Eddy Keur en voorheen had ik dat ook bij Dennis Ruyer, die ik in de loop der jaren juist meer ben gaan waarderen.

Marisa en Caroline kan ik in elk geval prima aanhoren.
Blijkbaar een kwestie van smaak, want onopvallend vind ik Keur en Ruyer niet. Zeker Keur niet. Ruyer is mijn favoriete ‘hitjock’ juist door zijn uitbundige manier van radio maken. Ik vind hem in dat opzicht uitbundiger dan Marisa, zonder hier een waardeoordeel aan vast te plakken. Marisa hoor ik weer wel liever dan Annemieke Schollaart. Zij heeft een bepaalde slis in haar uitspraak die mij stoort. Kwestie van smaak waarschijnlijk. Caroline als solojock is de absolute ondergrens op de landelijke radio. Maar als manager kun je het permitteren om jezelf als vervanger van Ruyer (nogmaals voor mij de beste ‘hitjock’) aan te wijzen. Maar jocks als Lindo en Silvan die weg moesten op Veronica hebben zich toen toch wel echter de oren gekrabd lijkt mij.
Ik kende Dennis alleen van 538, dat vond ik niet mijn smaak, ook omdat 538 totaal niet mijn zender is. Nu heb ik Dennis herontdekt als het ware, en ik vind het een verademing. Doet me denken aan de hoogtijdagen van Ekdom bij de Arbeidsvitaminen: music-driven plus je eigen shwung aan de show geven, dat is lastiger dan het klinkt. Althans, ik zie er vooral veel mensen in falen.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Vanmiddag Rob al in de uitzending bij Edwin en Caroline vanuit zijn huis in Almere. Stem klinkt goed. Alleen geeft Stenders aan dat zijn stem, los van corona, al een tijdje problemen geeft. Binnenkort een bezoekje aan de KNO arts aldus Rob.
Je hebt kink- en stophoest.
Janno

Bericht door Janno »

Af en toe wat stophoest doet wonderen :D
gerard909

Bericht door gerard909 »

Stophoest schreef: 03 aug 2021 15:36 Vanmiddag Rob al in de uitzending bij Edwin en Caroline vanuit zijn huis in Almere. Stem klinkt goed. Alleen geeft Stenders aan dat zijn stem, los van corona, al een tijdje problemen geeft. Binnenkort een bezoekje aan de KNO arts aldus Rob.
Zou dat ook al bekend zijn geweest bij zijn nieuwe werkgever toen de contracten werden getekend.

Anders is het toch een soort kat in de zak... een DJ met stem problemen
Radio, maar met je maten.
Osker

Bericht door Osker »

Was hij, nadat hij bij radio 2 weg was, ook niet een paar maanden met vakantie alvorens hij bij Veronica begon? Was dat geen goed moment voor KNO arts geweest?
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Misschien eens bij Van Inkel een dokter vragen?
density1

Bericht door density1 »

Hopelijk voor hem wordt het geen ‘van Inkeltje’ waardoor hij maanden uit de running moet.
Sqwest

Bericht door Sqwest »

Hij heeft iig een goede vervanger 😃😃
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Begrijp vanuit Twitter dat Rob er morgen zelf zit
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

gerard909 schreef: 03 aug 2021 19:52
Stophoest schreef: 03 aug 2021 15:36 Vanmiddag Rob al in de uitzending bij Edwin en Caroline vanuit zijn huis in Almere. Stem klinkt goed. Alleen geeft Stenders aan dat zijn stem, los van corona, al een tijdje problemen geeft. Binnenkort een bezoekje aan de KNO arts aldus Rob.
Zou dat ook al bekend zijn geweest bij zijn nieuwe werkgever toen de contracten werden getekend.

Anders is het toch een soort kat in de zak... een DJ met stem problemen
Bij sollicitatie en contract onderhandelingen en zowieso mag een werkgever niet vragen naar medische status. Wel in dit geval is het twijfelachtig, want als een voetballer niet goed kan lopen en dus niet kan voetballen, is een transfer waardeloos.
Janno

Bericht door Janno »

Rob is niet alleen als dj naar Veronica gegaan, maar vooral om de zender naar zijn idee vorm te geven. Ongeacht of het lukt daarmee succesvol te zijn is dat zijn belangrijkste opdracht. Het dj-werk zou je hier als extra kunnen zien, niet als corebusiness.
Laatst gewijzigd door Janno op 04 aug 2021 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
rocks

Bericht door rocks »

Zie dat de ochtendshow is ingekort... Genee zal dal voorlopig niet komen wegens trieste geval... Ben benieuwd of Rick dan nog terug zou komen.
Persoonlijk ben ik wel voor vanaf 09.00 Goud van Oud.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Janno schreef: 03 aug 2021 22:17 Rob is niet alleen als dj naar Veronica gegaan, maar vooral om de zender naar zijn idee vorm te geven. Ongeacht of het lukt daarmee succesvol te zijn is dat zijn belangrijkste opdracht. Het dj-werk zou je als hier extra kunnen zien, niet als corebusiness.
Ja precies, als Veronica in marktaandeel stijgt dankzij de programmering en andere wijzigingen van Rob Stenders dan zal het hem een worst wezen of Rob zelf een programma maakt of niet.
Kraft

Bericht door Kraft »

DavyGer schreef: 04 aug 2021 07:35 Ja precies, als Veronica in marktaandeel stijgt dankzij de programmering en andere wijzigingen van Rob Stenders dan zal het hem een worst wezen of Rob zelf een programma maakt of niet.
Ik denk dat een programma erbij MET Rob, de zender in ieder geval niet slechter maakt. Ik denk dat het de hoeveelheid luisteraars wel ten goede komt.
Plaats reactie