Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door density1 »

Uitstekend programma van Willem Dorreleiers overigens. Perfecte muziekmix. Celine vind ik in deze Veronica incarnatie onder Stenders minder uit de verf komen. Ze is inderdaad minder ‘rock ‘n rol’ en te Showbizz hittepetit voor dit Veronica.
Janno

Bericht door Janno »

Ah, Density1 is er weer. Ik miste je al :wink:
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 31 jul 2021 15:16 Ah, Density1 is er weer. Ik miste je al :wink:
Density1 was het aantal dance platen te tellen die Veronica draait. Dat duurt even.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
density1

Bericht door density1 »

Kunnen we ook gewoon inhoudelijk reageren misschien?
Nico Simons

Bericht door Nico Simons »

Hoor nu weer CCR Fortunate son op de radio, voor mijn gevoel wordt die 2 x per week afgespeeld, dat is jammer. Ben erg te spreken over de muziek mix en dat kan nog verder verbeteren mijn inziens door te zorgen dat platen niet iedere week voorbij komen. En oh ja, Het station wordt mijn inziens nog sterker als je niet iedere dag Guns n roses, U2 en Simpleminds hoort, om de dag zou al een grote verbetering zijn.
Mij hebben ze de laatste weken als luisteraar en ik blijf wel hangen denk ik, ook doordat er alleen op het hele uur reclame is.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Nico Simons schreef: 31 jul 2021 19:16 Hoor nu weer CCR Fortunate son op de radio, voor mijn gevoel wordt die 2 x per week afgespeeld, dat is jammer. Ben erg te spreken over de muziek mix en dat kan nog verder verbeteren mijn inziens door te zorgen dat platen niet iedere week voorbij komen. En oh ja, Het station wordt mijn inziens nog sterker als je niet iedere dag Guns n roses, U2 en Simpleminds hoort, om de dag zou al een grote verbetering zijn.
Mij hebben ze de laatste weken als luisteraar en ik blijf wel hangen denk ik, ook doordat er alleen op het hele uur reclame is.
Wellicht heeft het te maken met het behouden van de luisteraars? 3% down the drain lijkt mij ook geen praktische start :-)
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 31 jul 2021 17:26 Kunnen we ook gewoon inhoudelijk reageren misschien?
Graag. Heel graag zelfs. Want één week geleden stopte ineens onze discussie over het aandeel dance op Veronica. Terwijl ik in anderhalf uur tijd Robin S, Alcazar, Mouse T, Icncognito & Jocelyn Brown voorbij hoorde komen claimde jij geen dance waar te nemen op Veronica. Mijn inziens zijn dit allemaal nummers die in het bakje 'dance' te plaatsen zijn. Een inhoudelijke reactie hierop zou inderdaad zeer welkom zijn.
Phoenix schreef: 23 jul 2021 16:25
density1 schreef: 23 jul 2021 13:34 Het is maar wat je onder dance verstaat.
:lol: Gaan we het op die toer gooien :lol:

Robin S., Alcazar, Mouse T. Incognito & Jocelyn Brown, e.d. schaar ik onder de noemer 'dance'.
p.s. Wie presenteerde vanmiddag Dossier Verschuuren?
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 31 jul 2021 20:18
density1 schreef: 31 jul 2021 17:26 Kunnen we ook gewoon inhoudelijk reageren misschien?
Graag. Heel graag zelfs. Want één week geleden stopte ineens onze discussie over het aandeel dance op Veronica. Terwijl ik in anderhalf uur tijd Robin S, Alcazar, Mouse T, Icncognito & Jocelyn Brown voorbij hoorde komen claimde jij geen dance waar te nemen op Veronica. Mijn inziens zijn dit allemaal nummers die in het bakje 'dance' te plaatsen zijn. Een inhoudelijke reactie hierop zou inderdaad zeer welkom zijn.
Phoenix schreef: 23 jul 2021 16:25
density1 schreef: 23 jul 2021 13:34 Het is maar wat je onder dance verstaat.
:lol: Gaan we het op die toer gooien :lol:

Robin S., Alcazar, Mouse T. Incognito & Jocelyn Brown, e.d. schaar ik onder de noemer 'dance'.
p.s. Wie presenteerde vanmiddag Dossier Verschuuren?
Marc Reman begreep ik uit een ander topic.
density1

Bericht door density1 »

Nico Simons schreef: 31 jul 2021 19:16 Hoor nu weer CCR Fortunate son op de radio, voor mijn gevoel wordt die 2 x per week afgespeeld, dat is jammer. Ben erg te spreken over de muziek mix en dat kan nog verder verbeteren mijn inziens door te zorgen dat platen niet iedere week voorbij komen. En oh ja, Het station wordt mijn inziens nog sterker als je niet iedere dag Guns n roses, U2 en Simpleminds hoort, om de dag zou al een grote verbetering zijn.
De Dijk zou ik daar ook aan toe voegen.
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Vergeleken met jaren geleden is de huidige playlist zo'n verbetering en herhalingen komen voor maar veel minder. Ik denk dat als het station tussen de 3 en 4% blijft hangen dan is dit geen probleem. Luistertijd is toch iets van 3-3,5 uur?
Janno

Bericht door Janno »

Ik vind het steeds leuker om naar Danny Vera te luisteren. De man tart alle radiowetten en lult gewoon zoals hij is. “Je ligt misschien nog in je bedje met je radiootje aan, je hoort lekkere muziek en je denkt ik blijf nog effe leggen” Dan heb je mij hoor :D
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Janno schreef: 01 aug 2021 10:28 Ik vind het steeds leuker om naar Danny Vera te luisteren. De man tart alle radiowetten en lult gewoon zoals hij is. “Je ligt misschien nog in je bedje met je radiootje aan, je hoort lekkere muziek en je denkt ik blijf nog effe leggen” Dan heb je mij hoor :D
Mijn ding is het absoluut niet maar ik kan me goed voorstellen dat dit aanslaat op zondagochtend op deze uren, zo'n programma hoor je ook niet elders.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Vanaf morgen ochtendshow nummer 5 in een maand tijd.

5 juli Tim, Celine en Henk
12 juli Tim, Niels en Florentien
19 juli Jens, Niels en Florentien
26 juli Jens, Bastiaan, Heleen en Annemarie
2 augustus Lindo, Bastiaan, Heleen en Annemarie

Denk dat ik over Tim, Niels en Florentien tot nu toe het meest enthousiast was, maar ook Jens heeft me zeer positief verrast, met name met het team van de tweede week. Ik vind het jammer dat hij er komende week niet meer is, maar ook fijn om Lindo vijf weken na zijn afscheid weer op Veronica te horen hahaha.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 01 aug 2021 11:37 Vanaf morgen ochtendshow nummer 5 in een maand tijd.

Denk dat ik over Tim, Niels en Florentien tot nu toe het meest enthousiast was, maar ook Jens heeft me zeer positief verrast, met name met het team van de tweede week. Ik vind het jammer dat hij er komende week niet meer is, maar ook fijn om Lindo vijf weken na zijn afscheid weer op Veronica te horen hahaha.
De combinatie Jens, Bastiaan, Heleen en Annemarie vond ik ook aangenaam. Zeker als alternatief in de zomer.

Nu voor het eerst naar Giphart aan het luisteren. Dat klinkt ook prima. De samenwerking met Jantien is ook goed. Daarvoor nog een stukje Danny Vera meegepakt, maar daar kan ik maar moeilijk aan wennen. Muzikaal uistekend, maar qua presentatie ver onder de maat voor landelijke radio.
Disclaimer:
jessica

Bericht door jessica »

Johanneke schreef: 01 aug 2021 11:37 Vanaf morgen ochtendshow nummer 5 in een maand tijd.

In vakantie tijd is de ochtendshow onbelangrijker. Andere dagritme. Mensen slapen langer uit en luisteren pas later op de dag naar de radio. In juli en augustus kan dit dus wel. In september is het weer belangrijk dat er een vaste ochtendshow is.
Plaats reactie