Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

Herman ven Schippers schreef: 30 jul 2021 17:19 Vraag me af wat de mensen die roepen dat er geen chemie tussen Edwin en Caroline is, vinden van de middagshow-bijdrage-van Celine. Dat is toch helemaal om te huilen?
Mijn mening over Celine heb ik eerder al gegeven. Ik ben tegenwoordig voorzichtig met het geven van een kritische mening na eerdere reacties over mijn mening over enkele weekendjocks. Laat ik stellen dat de huidige vrouwelijke inbreng in de ochtend van Annemarie Bruning en Heleen de Geest nu al beter is dan de inbreng van Celine Huijsmans.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Osker

Bericht door Osker »

Caroline komt over als een vrouw die vooral wil laten horen dat ze ook meetelt, terwijl dat “natuurlijk” moet gaan. Zo gauw evers weg is, haak ik af bij de Bonanza want ik vind haar behoorlijk irritant.
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 30 jul 2021 17:40
Herman ven Schippers schreef: 30 jul 2021 17:19 Vraag me af wat de mensen die roepen dat er geen chemie tussen Edwin en Caroline is, vinden van de middagshow-bijdrage-van Celine. Dat is toch helemaal om te huilen?
Mijn mening over Celine heb ik eerder al gegeven. Ik ben tegenwoordig voorzichtig met het geven van een kritische mening na eerdere reacties over mijn mening over enkele weekendjocks. Laat ik stellen dat de huidige vrouwelijke inbreng in de ochtend van Annemarie Bruning en Heleen de Geest nu al beter is dan de inbreng van Celine Huijsmans.
Is Heleen de Geest nu verbonden aan een radioprogramma? Op welke zender? Is ze weg bij de ANWB? Ik vind Heleen de Geest een bijzonder mooie stem hebben. Of ze een programma kan dragen weet ik niet. Wel een genot om naar haar stem te luisteren in ieder geval!
Laatst gewijzigd door jessica op 30 jul 2021 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Playertwo

Bericht door Playertwo »

Denk op projectbasis ofzo.
Even een raadsel:
- Welk topic zitten we?
- Wat staat er in de post due je quote?

Heb haar vandaag ook gehoord, kan best meepraten.
Romeo schreef: 30 jul 2021 17:19 Ik heb ze ook niet gehoord samen, dus ga af op mijn ervaringen op radio2. Zoals eerder gezegd zijn carolien en rob al jaren vrienden, BFFs bijna en Carolien is extravert laat zich niets vertellen en heeft een leidinggevende functie op Veronica. En Evers is zelf ook leidinggevend geweest bij ESO en in het theater. Dat kan botsen

Maar goed, aangezien Evers en Brouwer niet samen heb gehoord is dit een aanname.
Op dag 1 was het wennen. Op dag 2 ging het al beter. Op dag 3 en daarba liep het wel. Vorig week met ineens Henk Blok merkte je wel dat er een chemie is tussen hen en werd Brouwer meer als 'een derde' gezien
Osker

Bericht door Osker »

Miste Henk vandaag inderdaad.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo schreef: 30 jul 2021 17:19 Ik heb ze ook niet gehoord samen, dus ga af op mijn ervaringen op radio2. Zoals eerder gezegd zijn carolien en rob al jaren vrienden, BFFs bijna en Carolien is extravert laat zich niets vertellen en heeft een leidinggevende functie op Veronica. En Evers is zelf ook leidinggevend geweest bij ESO en in het theater. Dat kan botsen

Maar goed, aangezien Evers en Brouwer niet samen heb gehoord is dit een aanname.
Dat ze alles te vertellen heeft is ook een aanname. Zij is creative lead (zie linkedin)
Wat dat ook mag inhouden.
deradioluisteraar

Bericht door deradioluisteraar »

Voor radiofreaks die hun mening geven zonder het zelf gehoord te hebben, terugluisteren kan tegenwoordig via de site van Radio Veronica: https://www.radioveronica.nl/gemist :D
wally

Bericht door wally »

de hoeveelheid gesproken woord in de Bonanza is m.i. wat meer nu dan wanneer Rob presenteert. Is ook wel typisch Evers. Wat me opvalt is dat Evers bij telefoongesprekken de beller centraal stelt, dat is bij Stenders wel anders. De chemie tussen Carolien en Edwin is gedurende de tijd gegroeid. Evers heeft gewoon meer gunfactor dan Stenders die nu eenmaal bekend staat als recalcitrant.
Janno

Bericht door Janno »

Herman ven Schippers schreef: 30 jul 2021 17:19 Vraag me af wat de mensen die roepen dat er geen chemie tussen Edwin en Caroline is, vinden van de middagshow-bijdrage-van Celine. Dat is toch helemaal om te huilen? Vind het wel leuk dat het af en toe een beetje schuurt tussen Edwin en Caroline.
Het is onzin om te zeggen dat er geen chemie is tussen mensen die pas net met elkaar samenwerken. Zoiets kan nog groeien.
Wat ik er zelf over heb gezegd is dat de chemie tussen Rob en Caroline duidelijk aanwezig is en dat het tussen Caroline en Edwin nog wat minder is. Wat dan weer logisch is vanwege hun nog prille samenwerking.

Als je Caroline sowieso niet trekt ga je het nooit goed vinden. Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van haar, maar dat wil niet zeggen dat ik alles wat ze doet fantastisch vind.
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 30 jul 2021 17:40 Ik ben tegenwoordig voorzichtig met het geven van een kritische mening na eerdere reacties over mijn mening over enkele weekendjocks.
Waarom zou je voorzichtig zijn? Over het algemeen zijn je bijdragen goed onderbouwd en weliswaar kritisch, maar correct.
Het is een discussieforum waarbij het geven van een mening bij uitstek de discussie levendig houdt. Dat er stevige reacties komen van mensen die het niet met je mening eens zijn is part of the deal. :wink:
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 30 jul 2021 22:44
Phoenix schreef: 30 jul 2021 17:40 Ik ben tegenwoordig voorzichtig met het geven van een kritische mening na eerdere reacties over mijn mening over enkele weekendjocks.
Waarom zou je voorzichtig zijn? Over het algemeen zijn je bijdragen goed onderbouwd en weliswaar kritisch, maar correct.
Het is een discussieforum waarbij het geven van een mening bij uitstek de discussie levendig houdt. Dat er stevige reacties komen van mensen die het niet met je mening eens zijn is part of the deal. :wink:
Mijn opmerkingen over Ed Struijlaart eerder werden niet gewaardeerd door een enkeling ;-) Ik zou hem te hard hebben aangepakt.

Over Celine heb ik eerder gezegd dat ze misschien beter op haar plek is bij Q. Met haar wordt het soms een heus theekransje. Dat vond ik vooral toen ze de middagshow deed met Dennis Ruyer en Carsten.

Florentien op haar plek bij VI is een verademing. Florentien heeft een lekker duidelijke mening. Een genot om naar te luisteren.

De toegevoegde waarde van Celine ontgaat me volledig. Ze kan aardig shownieuwtjes oplepelen maar daarmee houdt het wel op. In haar rol als side-kick zie ik geen enkele ontwikkeling.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Janno

Bericht door Janno »

Ging dat niet over Danny Vera :-)

Over Celine zijn we het trouwens eens.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik vond die video in die platenzaak met Celine zo mooi. Meer dan "ja, gitaren" kwam er niet uit.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 31 jul 2021 09:28 Ging dat niet over Danny Vera :-)

Het ging over Struijlaart nadat hij zich hier op het forum had gemeld: linkje

En dan nog over Celine. In haar rol als nieuwslezer bij VI voldeed ze prima, maar je merkt wel dat Florentien een stuk pittiger is. Bij het wegvallen van Rick neemt zij eenvoudig de rol over van nieuwslezer/side-kick met een mening.
Ik beschouw Celine een beetje als de Dionne Stax van de radio. Goede looks, maar verder is het wel van het niveau Libelle. Ik herinner me een gesprek met Ruyer en Carsten over thee. Dat beeld is blijven hangen. Bij Florentien blijft het beeld van een in de wasbak pissende vader hangen. Dat laatste is meer Veronica. Dat eerste is dus Libelle.
Disclaimer:
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 31 jul 2021 10:21
Janno schreef: 31 jul 2021 09:28 Ging dat niet over Danny Vera :-)

Het ging over Struijlaart nadat hij zich hier op het forum had gemeld: linkje
Ah, deze... Dat was niet zozeer aan jou gericht. Meer in het algemeen, waarbij ik mezelf niet uitsluit.
Plaats reactie