Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Durashift

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Durashift »

Pot schreef: 27 jul 2021 22:41
Phoenix schreef: 27 jul 2021 22:07
Nu zit Heleen de Geest er als side-kick bij. Ik herinner mij dat ze hier eens als 'de vriendin van Stenders' werd genoemd.
Heleen is toch van de ANWB?
Ja, zal wel in haar privé tijd zijn?

Heleen en Stenders hebben in de uitzendingen op radio 2 wel een hoop 'geflirt'. Het ging vooral over hoge hakken. :wink:

In dat interview met Stenders las ik laatst dat hij toch al 2 jaar met iemand anders is.. die 'hem begrijpt. -love
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Romeo schreef: 27 jul 2021 22:15
Phoenix schreef: 27 jul 2021 19:04 Tim Klijn heeft vanmiddag een zaadje gepland bij Erik de Zwart voor een eenmalige terugkeer bij Veronica voor een Trein Top 40.
Zou raar zijn, aangezien Talpa de Top40 eruit heeft gegooid en het nu bij Q zit.

Op Radio2 doet Wouter van der Goes deze zomer vier keer per week het Top40 Hitdosier, elke dag 1 top40 uit het verleden
Erik is zelf natuurlijk de grote baas bij de Top 40 stichting, dus zal wel weten wat er wel en niet kan. Q-Music is partner van de huidige top40. Wie weet heeft Q er niet voor gekozen om de classic en thema lijsten exclusief te krijgen. Mede misschien omdat Q verder hun eigen top (1)500 lijsten heeft?
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Top 40 Hitdossier mag van mij op Radio 10 of Veronica wil geen belasringcenten aan een Top 40 bobo als De Zwart. Hij heeft eigen vermogen zat.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Greatski schreef: 27 jul 2021 22:31 Rob Stenders wil Edwin Evers naar Veronica halen
De 'rechterhand van Stenders' zal dit wel weer tegen gehouden hebben 🤣

Ik las ergens dat iemand Caroline Brouwer omschreef als de wethouder Hekking van de Bonanza. Dat vond ik wel een passende omschrijving.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Playlist24

Bericht door Playlist24 »

Phoenix schreef: 07 jun 2021 09:08 Merkwaardig, want hij staat niet op de lijst bij playlist24.
Goedemorgen,

Daar het de laatste tijd vaker voorkwam dat er songs misten in de veronica playlist (https://playlist24.nl/radio-veronica-playlist/) op onze website, hebben we een aanpassing doorgevoerd waardoor dat nu een stuk minder zou moeten voor komen.

Een bijkomend nadeel hiervan is dat de "live" playlist 10 minuten achter loopt.
rocks

Bericht door rocks »

Phoenix schreef: 28 jul 2021 07:22
Greatski schreef: 27 jul 2021 22:31 Rob Stenders wil Edwin Evers naar Veronica halen

Ik las ergens dat iemand Caroline Brouwer omschreef als de wethouder Hekking van de Bonanza. Dat vond ik wel een passende omschrijving.
Of ze is de manager van Stenders :D :D
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

rocks schreef: 28 jul 2021 15:48

Of ze is de manager van Stenders :D :D
Ze is de creatief leider, wat dat ook in mag houden. (Zie LinkedIn)

Rob is zendermanager

https://www.adformatie.nl/media/we-heb ... ion-ruimte
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Is er al iets bekend over Stenders? Hij staat nog altijd in de programmering voor morgen avond en volgens mij keert Evers na deze week niet terug.
JerOeen

Bericht door JerOeen »

Gisteren zei Edwin tijdens de opening van de show dat hij aan de beterende hand was, maar zn stem nog onvoldoende was om weer uit te zenden. Stenders was negatief getest inmiddels.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 29 jul 2021 15:13 Is er al iets bekend over Stenders? Hij staat nog altijd in de programmering voor morgen avond en volgens mij keert Evers na deze week niet terug.
Dat Evers niet terugkeert is erg jammer. Ik ben benieuwd welke verrassing er volgende week uit de hoge hoed komt.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef: 29 jul 2021 16:54
DavyGer schreef: 29 jul 2021 15:13 Is er al iets bekend over Stenders? Hij staat nog altijd in de programmering voor morgen avond en volgens mij keert Evers na deze week niet terug.
Dat Evers niet terugkeert is erg jammer. Ik ben benieuwd welke verrassing er volgende week uit de hoge hoed komt.
BERT VAN LENT!

Haha, nee, flauw. Misschien gaat Femke wel gewoon een weekje de Bonanza uren erbij pakken.
Osker

Bericht door Osker »

Ja ik ben geen radio 2 luisteraar en kende Caroline niet tot ik deze weken naar Evers luister. Ik zie haar toegevoegde waarde totaal niet. Ze is niet grappig heeft nauwelijks iets te melden en probeert constant iets te zeggen om te laten horen dat ze er zit. Het vak van side kick is moeilijker dan je denkt.
SamH

Bericht door SamH »

Phoenix schreef: 29 jul 2021 16:54
Volgens een woordvoerder van Talpa blijft Evers tot Stenders weer terugkomt. https://www.ad.nl/show/edwin-evers-verv ... ~a4b0a35e/
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Osker schreef: 29 jul 2021 18:06

Ja ik ben geen radio 2 luisteraar en kende Caroline niet tot ik deze weken naar Evers luister. Ik zie haar toegevoegde waarde totaal niet. Ze is niet grappig heeft nauwelijks iets te melden en probeert constant iets te zeggen om te laten horen dat ze er zit. Het vak van side kick is moeilijker dan je denkt.
Dan adviseer ik je om even terug te luisteren naar eerdere uitzendingen van Rob en Carolien op radio2. Dan hoor je dat er ook een andere chemie kan zijn dan de ontbrekende chemie met een willekeurige invaller. Je kunt immers niet met iedereen een klik hebben.

Er mag wat mij betreft ook wel eens kritisch worden gekeken naar Edwin zelf in combinatie met sidekicks. Ook bij het vervangen van Coen bij de Coen en Sander-show trad eenzelfde discussie op. Toen lag het aan Sander. Zou het dan misschien niet aan Edwin kunnen liggen? Je ziet dat de chemie met Rick en Niels wellicht ook niet specifiek bij Edwin vandaan kwam, omdat nu blijkt dat Rick en Niels gemakkelijk kunnen schakelen met een DJ. Jan Joost, Frank Dane en Wilfred.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 29 jul 2021 19:44
Osker schreef: 29 jul 2021 18:06

Dan adviseer ik je om even terug te luisteren naar eerdere uitzendingen van Rob en Carolien op radio2. Dan hoor je dat er ook een andere chemie kan zijn dan de ontbrekende chemie met een willekeurige invaller. Je kunt immers niet met iedereen een klik hebben.

Er mag wat mij betreft ook wel eens kritisch worden gekeken naar Edwin zelf in combinatie met sidekicks. Ook bij het vervangen van Coen bij de Coen en Sander-show trad eenzelfde discussie op. Toen lag het aan Sander. Zou het dan misschien niet aan Edwin kunnen liggen? Je ziet dat de chemie met Rick en Niels wellicht ook niet specifiek bij Edwin vandaan kwam, omdat nu blijkt dat Rick en Niels gemakkelijk kunnen schakelen met een DJ. Jan Joost, Frank Dane en Wilfred.
Een side-kick moet dienend zijn. Als de DJ dan minder uit de verf komt wordt de rol van side-kick niet goed ingevuld. Rick en Niels maar bijvoorbeeld ook Jan Papparazzi en Jeroen Kijk in de Vegte zijn uitstekende side-kicks. Caroline Brouwer vult de rol van side-kick slecht in is mijn mening. Sander Lantinga zie ik niet als side-kick maar als gelijkwaardige host van het programma met een rol als prettige ontregelaar.
Disclaimer:
Plaats reactie