Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 23 jul 2021 13:34 Het is maar wat je onder dance verstaat.
:lol: Gaan we het op die toer gooien :lol:

Robin S., Alcazar, Mouse T. Incognito & Jocelyn Brown, e.d. schaar ik onder de noemer 'dance'.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Van mij mag Edwin Evers zo de 12-14 lunchshow gaan doen, dan heb je een topzender. Regel dat ff Caroline en Rob
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

En waar wil jij Martijn Muijs stoppen?
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Stephan123 schreef: 23 jul 2021 19:22 En waar wil jij Martijn Muijs stoppen?
Ik vind Muijs prima op zijn plek. Ja, Evers is een grote naam. Maar het is maar de vraag of hij nog wel 5 dagen in de week wil. Misschien wil hij wel in het weekend. Lijkt mij een veel beter idee. Voor het geld hoeft hij het niet te doen.
Je hebt kink- en stophoest.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Stophoest schreef: 23 jul 2021 21:45
Ik vind Muijs prima op zijn plek. Ja, Evers is een grote naam. Maar het is maar de vraag of hij nog wel 5 dagen in de week wil. Misschien wil hij wel in het weekend. Lijkt mij een veel beter idee. Voor het geld hoeft hij het niet te doen.
Weekend is voor nu haalbaar, en niet meet wanneer hij weer met de band on tour gaat. Hij wilde juist op de band gaan richten en muziek.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Uiteindelijk kan schuiven altijd en los daar van verwacht ik zowieso wel wat geschuif in de programmering aan het eind van het jaar. Voornamelijk het weekend is voor Veronica best experimenteel en nog niet perfect en zal men dus nog wel mee aan de slag gaan.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Phoenix schreef: 23 jul 2021 16:25

Robin S., Alcazar, Mouse T. Incognito & Jocelyn Brown, e.d. schaar ik onder de noemer 'dance'.
Bijna allemaal artiesten waarvan ik de afgelopen dagen muziek voorbij heb horen komen op Veronica.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pascal. K schreef: 24 jul 2021 00:01
Phoenix schreef: 23 jul 2021 16:25

Bijna allemaal artiesten waarvan ik de afgelopen dagen muziek voorbij heb horen komen op Veronica.
Sterker nog. Gisterenmiddag in een tijdsbestek van anderhalf uur.

Ik heb hier nog wel wat verzamel CD’s liggen (Mega Dance o.i.d.) waar deze nummers op staan. Destijds werd dit dus wel degelijk als ‘dance’ gekwalificeerd, maar density1 geeft er tegenwoordig een andere definitie aan waardoor ‘ie kan claimen dat Veronica geen dance draait.
Laatst gewijzigd door Phoenix op 24 jul 2021 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pascal. K schreef: 23 jul 2021 23:56
Stophoest schreef: 23 jul 2021 21:45
Weekend is voor nu haalbaar, en niet meet wanneer hij weer met de band on tour gaat. Hij wilde juist op de band gaan richten en muziek.
Evers heeft de afgelopen jaren herhaaldelijk aangegeven niet open te staan voor een vaste plek op een radiozender. Als Stenders Evers kan motiveren om op regelmatige basis invalbeurten te maken is dat al een hele stap. Veronica zit niet ruim in de invaljocks, maar met Edwin Evers en Jens Timmermans heeft Veronica toch twee ervaren invalkrachten. Een vast programma voor Evers zie ik zeker op dit moment niet gebeuren. Enkel in een vaste plek bij Langs de Lijn is Evers geïnteresseerd.
Disclaimer:
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 12 jul 2021 12:41
Phoenix schreef: 12 jul 2021 11:42
Herman ven Schippers schreef: 12 jul 2021 11:38 Wauw, Stenders is ziek. Ekdom neemt vanmiddag de Bonanza over. Bron: Dennis Ruyer zojuist op zender.
Herman is wakker :-)
Johanneke schreef: 12 jul 2021 11:33

Nee nee, dat komt letterlijk uit de column van Kicken 😊
Je bedoelt dan "de rechterhand van Stenders"?
Ik zie het nu ook. Maar zonder wederhoor blijven het de subjectieve woorden van Kicken natuurlijk. Misschien waar, misschien niet.
In de postcast Dit Was De Radio heeft Kicken gezegd dat het Caroline Brouwer was die de komst van Kicken naar Veronica heeft tegen gehouden.
Disclaimer:
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 24 jul 2021 18:08
Phoenix schreef: 12 jul 2021 11:42

Herman is wakker :-)

Je bedoelt dan "de rechterhand van Stenders"?
Ik zie het nu ook. Maar zonder wederhoor blijven het de subjectieve woorden van Kicken natuurlijk. Misschien waar, misschien niet.
In de postcast Dit Was De Radio heeft Kicken gezegd dat het Caroline Brouwer was die de komst van Kicken naar Veronica heeft tegen gehouden.
Blijven het nog steeds alleen zijn woorden natuurlijk. Ook als het zo zou zijn weten we, zonder hoor en wederhoor, nog steeds niet hoe dat is gegaan en in welke sfeer.
Oele

Bericht door Oele »

Het valt mij op dat de 'now playing' info op de site en de stream sinds ongeveer kwart voor 9 (toen Jordi Mulderij het laatste nummer, Happy Together van de Turtles draaide) niet meer geupdate wordt. Ook doet de webcam het niet (Arjan Snijders maakte hier zelfs een grapje over) en er is 0 interactie met luisteraars - ik vermoed dus dat de 'top 1000 aller tijden aller tijden' niet live is.

Vind het verder wel een leuk programma overigens, vooral ook door de oude fragmentjes, jingles etc die je hoort langskomen.

Maar wel een beetje slordig, zou desondanks toch wel mogelijk moeten zijn om de playlist up to date te houden?
jessica

Bericht door jessica »

Vandaag voor het eerst het programma van Maurice Verschuren gehoord op Veronica. Wat een fijn programma is dat en ook een goede DJ.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 24 jul 2021 21:17
Phoenix schreef: 24 jul 2021 18:08
Blijven het nog steeds alleen zijn woorden natuurlijk. Ook als het zo zou zijn weten we, zonder hoor en wederhoor, nog steeds niet hoe dat is gegaan en in welke sfeer.
Volgens mij geldt dat voor alle onderhandelingen of gesprekken of een bepaald dienstverband. Waarom is dat voor jou nu belangrijk? We horen nu tenminste dat er een gesprek is geweest. Dat is al heel veel meer dan we normaal horen.
Disclaimer:
Plaats reactie