Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pascal. K

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Pascal. K »

tophitsradio schreef: 22 jun 2021 22:39
WFNX schreef: 22 jun 2021 21:52
density1 schreef: 22 jun 2021 21:23 Beetje jammer. Vind Tim niet zo'n goede voice over. Heeft toch een beetje het sfeertje van het 'oude' Veronica in zich. Maar heel benieuwd hoe de tone of voice gaat worden van de nieuwe vormgeving. Misschien wordt het beter.
Ja, heel jammer als dat schreeuwerige van Tim blijft. Persoonlijk irriteert mij dat een hoop. Had zeer gehoopt op een wissel. Dat zijn wel wat minpunten. Vervelende slogan houden, station stem niet wijzigen. Ochtend en middagshow gelijk. Dat is niet echt een complete revamp. Maar goed, eerst maar eens luisteren maandag naar de muziekkeuze.
Ik dacht dat die Ed de jingles in ging spreken. Meen ik ergens op twitter gelezen te hebben.
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat hij ze heeft ingezongen.
Pot

Bericht door Pot »

De nieuwe vormgeving is net ook bekend gemaakt:
https://www.radiofreak.nl/nieuwe-audiov ... -veronica/
Oren open!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef: 23 jun 2021 15:56 De nieuwe vormgeving is net ook bekend gemaakt:
Dit klinkt erg goed! Ook Dennis Ruyer als station-voice. Ik hoor zeemeeuwen :-) en " For the love of music". Het klinkt erg nostalgisch (jaren '80) en toch eigentijds. Ik heb zin in maandag -+dance

Nog wat anders. De komst van Arjan Snijders vind ik wel opmerkelijk. In de podcast Dit was de radio heeft hij zich soms laatdunkend uitgelaten over Veronica en enkele jocks van Veronica.
Laatst gewijzigd door Phoenix op 23 jun 2021 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
density1

Bericht door density1 »

Klinkt erg goed, en toch 3 stemmen, Dennis Ruyer ook. Klinkt heel muzikaal en bombastisch, behoorlijk 80's ook en doet me denken aan de oude Hitradio Veronica pakketten. Geen Ed Struijlaart, en dat is misschien maar goed ook.

Wat ik trouwens wel hoop dat ze hun geluidsprocessing eens onder handen nemen, dat klinkt zo wollig bij de Talpa stations en in het bijzonder Veronica. Dat mag wel wat meer van deze tijd.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

de nieuwe vormgeving word echt aangepast op de leeftijd van de dj's jeetje mina wat klinkt dit verschrikkelijk en ouderwets. lijkt net erik de zwart die terug komt
castmember

Bericht door castmember »

fnlradio schreef: 23 jun 2021 16:52de nieuwe vormgeving word echt aangepast op de leeftijd van de dj's jeetje mina wat klinkt dit verschrikkelijk en ouderwets. lijkt net erik de zwart die terug komt
Back to the roots . . . ik vind hem ergens wel prima klinken voor het doel, denk dat hij wel bij de programma's daar past.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
J-V NL

Bericht door J-V NL »

Vindt de huidige jingles dan toch moderner en lekkerder en heeft iets eigentijds, die nu gemaakt zijn mwa eigenlijk beetje wat wise budda maakte in 2016(?) beetje oudbollig
density1

Bericht door density1 »

Maar Veronica wordt geen eigentijdse zender. Focus ligt op een breed spectrum van de popgeschiedenis. Voor eigentijdse radio heeft Talpa 538, Sky en Radio 10 die ook veel jonger draait tegenwoordig. Ze gaan dus eindelijk doen wat je op dit kavel moet doen. Veel nostalgie.
Je hoort ook als je de jingles start gelijk al het oude zeezender deuntje van Veronica in een nieuw jasje gestoken.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 23 jun 2021 16:21 Klinkt erg goed, en toch 3 stemmen, Dennis Ruyer ook. Klinkt heel muzikaal en bombastisch, behoorlijk 80's ook en doet me denken aan de oude Hitradio Veronica pakketten. Geen Ed Struijlaart, en dat is misschien maar goed ook.

Wat ik trouwens wel hoop dat ze hun geluidsprocessing eens onder handen nemen, dat klinkt zo wollig bij de Talpa stations en in het bijzonder Veronica. Dat mag wel wat meer van deze tijd.
2 voice over stemmen

De stem van Ruyer, Genee en andere jocks hoor je in een promo achtige jingle
density1

Bericht door density1 »

Dat haal ik niet uit het bericht van Radiofreak.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik heb ze gehoord maar vindt ze verre van mooi….
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 23 jun 2021 16:19
Dit klinkt erg goed! Ook Dennis Ruyer als station-voice. Ik hoor zeemeeuwen :-) en " For the love of music". Het klinkt erg nostalgisch (jaren '80) en toch eigentijds. Ik heb zin in maandag -+dance

Nog wat anders. De komst van Arjan Snijders vind ik wel opmerkelijk. In de podcast Dit was de radio heeft hij zich soms laatdunkend uitgelaten over Veronica en enkele jocks van Veronica.
Dit nieuwe jingle pakket is schunnig mooi! Nostalgisch en toch nieuw. Knap gedaan.
WFNX

Bericht door WFNX »

Ik wachtte eigenlijk nog op het heel langzaam uitgesproken ve-roooo-niiiii-caaaaaa zoals je in het Veronica FM pakket had (mooi voor de heel rustige nummers). Wie weet voegen ze hem nog toe. Alle tempo is er inderdaad uit, maar wellicht past dat goed bij de zes decennia aan muziek die vanaf maandag wordt gedraaid. Hoop idd ook op wat betere processing, dat is net als bij radio 10, niet zo best. Benieuwd hoe het allemaal in samenhang gaat klinken.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

For the love of music keert blijkbaar ook terug in de vormgeving (oude slogan KX)
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

jessica schreef: 23 jun 2021 19:17
Phoenix schreef: 23 jun 2021 16:19

Dit nieuwe jingle pakket is schunnig mooi! Nostalgisch en toch nieuw. Knap gedaan.
We hadden niet anders verwacht, hoe valt het nieuws nu je favoriete club opgaat in RTL?
Plaats reactie