Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

rocks schreef: 15 jun 2021 16:42 Moet wel zeggen dat ik Bas Nijhuis beter erbij vindt passen dan Rick.
Nog iemand iets gehoord over Rick?
Zullen zijn ogen vermoedelijk niet zijn. Daar waren ze redelijk open over ten tijde van zijn oogproblemen.
J-V NL

Bericht door J-V NL »

rocks schreef: 15 jun 2021 16:42 Moet wel zeggen dat ik Bas Nijhuis beter erbij vindt passen dan Rick.
Nog iemand iets gehoord over Rick?
Mwa vindt rick er zeker wel bijhoren dus ben blij als hij er weer is, vandaag zit hij er ook weer bij zag ik net, weliswaar niet achter de mic
sandertjo

Bericht door sandertjo »

Ik laat vaak niks van me horen. Maar een mening hebben kan geen kwaad toch.
Ik ben na maanden/jaren weer eens op Veronica beland. En kan genieten van de VI middag show. Smaken verschillen dat weet ik. Maar de concurrentie in de ochtenduren lijkt mij persoonlijk te groot. In de middag passen ze.... Nogmaals mijn mening prima. Over de rest van de programmering begin ik niet. Daar zijn de experts of insiders voor. 😂
Al moet ik bekennen. Marisa Heutink... Nee liever niet als Solo. Vanmorgen geluisterd. En nee ik ben geen radio expert. Maar het was wat... Hoe zeg je dat? Net niet ofzo.
Henkjan2016

sandertjo schreef: 17 jun 2021 21:59 Ik laat vaak niks van me horen. Maar een mening hebben kan geen kwaad toch.
Ik ben na maanden/jaren weer eens op Veronica beland. En kan genieten van de VI middag show. Smaken verschillen dat weet ik. Maar de concurrentie in de ochtenduren lijkt mij persoonlijk te groot. In de middag passen ze.... Nogmaals mijn mening prima. Over de rest van de programmering begin ik niet. Daar zijn de experts of insiders voor. 😂
Al moet ik bekennen. Marisa Heutink... Nee liever niet als Solo. Vanmorgen geluisterd. En nee ik ben geen radio expert. Maar het was wat... Hoe zeg je dat? Net niet ofzo.
Klopt, in de ochtend trek ik het ook niet goed. In de avond daarentegen vind ik haar programma heerlijk. Heeft vooral met de vrije invulling te maken, dat heeft ze overdag nauwelijks tot niet.
Osker

Bericht door Osker »

Het uitstapje naar de middag is aardig maar ik ben blij met het ochtend programma. VI in de ochtend is verrassend goed met de juiste mix van licht entertainment en journalistiek waar het moet. Rick hoort er wel echt bij overigens.
Henkjan2016

Osker schreef: 18 jun 2021 03:14 Het uitstapje naar de middag is aardig maar ik ben blij met het ochtend programma. VI in de ochtend is verrassend goed met de juiste mix van licht entertainment en journalistiek waar het moet. Rick hoort er wel echt bij overigens.
Het uitstapje naar de middag is eigenlijk een uitstapje terug naar de roots. Ik vond juist de middag interessanter voordat ze in november naar de ochtend gingen. Wat maakt het nu verrassend beter dan destijds in de middag? Of wellicht is dat je mening helemaal niet hoor ;-) Mijn idee/gevoel is dat ze juist bij het gaan naar de ochtend een stap(je) terug hebben gedaan en dus eigenlijk nog beter (kunnen) zijn dan verrassend goed.
Henkjan2016

Vanmiddag ook Genee? Of toch Jan Joost. Iemand die dat weet?
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Ik heb VI ook liever in de middag dan in de ochtend. Ik merk dat ik dan ook meer luister. In de ochtend is er veel meer concurrentie, althans voor mijn zapgedrag tenminste.
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Maandag wordt de nieuwe programmering bekend gemaakt en wat vinden we van de muziekmix tot nu toe?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Henkjan2016 schreef: 18 jun 2021 10:56 Vanmiddag ook Genee? Of toch Jan Joost. Iemand die dat weet?
Wellicht inmiddels te laat(uitzending is al voorbij), maar Jan Joost met Heléne Hendriks zat er.
density1

Bericht door density1 »

Marcomarco schreef: 18 jun 2021 21:51 Maandag wordt de nieuwe programmering bekend gemaakt en wat vinden we van de muziekmix tot nu toe?
Ben er nog niet zo kapot van eigenlijk. Denk dat het nog steeds 'work in progress' is dus even afwachten hoe het uiteindelijk gaat klinken. Ik verwacht niet gelijk een patsboem overgang naar een heel ander format, dus zelfs als Stenders er net zit zal het wel klinken zoals het nu klinkt en dat het geleidelijk aan verder wordt aangescherpt.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Marcomarco schreef: 18 jun 2021 21:51 Maandag wordt de nieuwe programmering bekend gemaakt en wat vinden we van de muziekmix tot nu toe?
Was tot eind april vaste luisteraar de hele dag maar sindsdien alleen nog VI en Tim Klijn. Weekend alleen nog JP en Silvan als ze er zijn. Vind de muziek mix niet meer zo interessant als hij was afgelopen jaar.
Pot

Bericht door Pot »

Ik verwacht de echte wijzigingen op 28 juni. Dan is de nieuwe programmering met Stenders er. Lijkt me logisch dat het totaalpakket er is. Anders misschien aan het einde van de zomer (na de vakanties).
Oren open!
Henkjan2016

De Nachtwacht schreef: 18 jun 2021 22:13
Henkjan2016 schreef: 18 jun 2021 10:56 Vanmiddag ook Genee? Of toch Jan Joost. Iemand die dat weet?
Wellicht inmiddels te laat(uitzending is al voorbij), maar Jan Joost met Heléne Hendriks zat er.
Ik was er inderdaad zelf ook al achter :-) maar het doorgeven wordt zeker gewaardeerd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 18 jun 2021 23:19
Was tot eind april vaste luisteraar de hele dag maar sindsdien alleen nog VI en Tim Klijn. Weekend alleen nog JP en Silvan als ze er zijn. Vind de muziek mix niet meer zo interessant als hij was afgelopen jaar.
Het valt me juist op dat de muziekmix maar marginaal is veranderd. Afgelopen donderdag kwam Guns 'n' Roses overdag zelfs (weer) tweemaal voorbij. Eenmaal tijdens de Vijf van het Bedrijf en (ik meen) bij Lindo opnieuw.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Plaats reactie