Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pascal. K

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Pascal. K »

Henkjan2016 schreef: 18 mei 2021 07:05
jessica schreef: 18 mei 2021 00:55
density1 schreef: 17 mei 2021 17:37
Vandaag vond ik dat juist even niet.
Je kan niet iedere dag pieken en op het toppunt van je kunnen presteren. Het was ook nog maandag.
Hopelijk wordt het nog beter en beter naarmate Stenders begint te draaien eind juni.
Gaat Veronica ook nog iets met de EK, Tour de France en de Olympische Spelen doen deze zomer trouwens?
Op tv zeker. 62 dagen oranjezomer met wilfred en co.
Dat is natuurlijk op SBS6 en niet op Veronica... Blijft natuurlijk talpa
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 18 mei 2021 00:55 Gaat Veronica ook nog iets met de EK, Tour de France en de Olympische Spelen doen deze zomer trouwens?
Ja. Tijdens het EK gaat VI (tijdelijk) terug naar de middag. Ook Hélène Hendriks krijgt een rol in het programma.
Henkjan2016 schreef: 18 mei 2021 07:08 Rick blijft blijkbaar nog een tijd afwezig. Op vi-tv meldde men ook dat men nog iemand zoekt voor tijdens de ochtend.

Tenzij ik het geheel verkeerd heb begrepen, maar het klonk wel alsof het zo is/was.
Het werd als een grap gebracht door Johan Derksen, maar de grap kan natuurlijk zijn voortgekomen uit kennis dat Rick Romijn voorlopig nog uit de running is.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 18 mei 2021 09:54
Henkjan2016 schreef: 18 mei 2021 07:08 Rick blijft blijkbaar nog een tijd afwezig. Op vi-tv meldde men ook dat men nog iemand zoekt voor tijdens de ochtend.

Tenzij ik het geheel verkeerd heb begrepen, maar het klonk wel alsof het zo is/was.
Het werd als een grap gebracht door Johan Derksen, maar de grap kan natuurlijk zijn voortgekomen uit kennis dat Rick Romijn voorlopig nog uit de running is.
Inderdaad, ik kon er niet uithalen of het wel/niet gestoeld was op voorkennis.
Ze hadden in VI-radio toch ook al zo'n opmerking gemaakt vorige week? Dat las ik volgens mij hier ergens.
Henkjan2016

Pascal. K schreef: 18 mei 2021 09:04
jessica schreef: 18 mei 2021 00:55
Je kan niet iedere dag pieken en op het toppunt van je kunnen presteren. Het was ook nog maandag.
Hopelijk wordt het nog beter en beter naarmate Stenders begint te draaien eind juni.
Gaat Veronica ook nog iets met de EK, Tour de France en de Olympische Spelen doen deze zomer trouwens?
Ik dacht Veronica, maar het is SBS6 inderdaad. Ze schuiven wat heen en weer daar.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Is het niet veel logischer om de EK ochtendshow te doen? Pak je de wedstrijden van de avond ervoor er bij + je behandelt die van dezelfde dag. In de middag nog iets doen met de wedstrijden van de avond ervoor, dat is dan wel uitgemolken toch? De enige reden waarom ik me kan voorstellen dat ze dit doen, is vanwege het slopende ritme van Genee. Maar is het dan niet beter om daar iets voor te verzinnen?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Herman ven Schippers schreef: 18 mei 2021 10:27 Is het niet veel logischer om de EK ochtendshow te doen? Pak je de wedstrijden van de avond ervoor er bij + je behandelt die van dezelfde dag. In de middag nog iets doen met de wedstrijden van de avond ervoor, dat is dan wel uitgemolken toch? De enige reden waarom ik me kan voorstellen dat ze dit doen, is vanwege het slopende ritme van Genee. Maar is het dan niet beter om daar iets voor te verzinnen?
Zal denk ik gewoon te maken hebben dat Wilfred tot laat een tv programma maakt en dan vroeg je bed uit wordt wel heel zwaar! Dit houd je een week vol daarna ben je kapot! Dat zal de reden zijn dat vi naar de middag verhuisd
Henkjan2016

En nadien gewoon weer naar de middag met VI.
Daan!

Bericht door Daan! »

Waar staat dat?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Henkjan2016 schreef: 18 mei 2021 10:02
Pascal. K schreef: 18 mei 2021 09:04

Ik dacht Veronica, maar het is SBS6 inderdaad. Ze schuiven wat heen en weer daar.
SBS6 is het hoofdkanaal van talpa tv natuurlijk, dus op deze manier maken ze de cijfertjes mooi. Veronica TV zal wel weer flauwe actiefilms herhalen.
Henkjan2016

Daan! schreef: 18 mei 2021 11:08 Waar staat dat?
Niet, maar aangezien Wilfred er regelmatig overmoeid uitziet op TV, dan gaat hij dat echt niet volhouden.
density1

Bericht door density1 »

Veronica is wel de zender van Blaudzun aan het worden hè. Dat nummer komt te pas en te onpas voorbij en voorheen nooit. Ik vraag me wel af wat Veronica nu precies weer Veronica gaat maken en welke move Stenders gaat maken, wordt het meer een progressieve zender met veel aandacht voor pop/rock wat een beetje aanschurkt tegen Kink en misschien een beetje 3FM. Daar lijkt het nu wel een beetje op uit te draaien, veel progressieve popliedjes zowel classics als nieuwer. Maar lijkt dan totaal niet op het Veronica wat we kennen uit de gloriedagen wat toch een typisch Nederlandse hitradio was, het klinkt nu meer richting wat de Vara was op dinsdag. Het blijft nog even verder speculeren dus.
Laatst gewijzigd door density1 op 18 mei 2021 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
petoi

Bericht door petoi »

Zou het niet beter zijn om VI radio gewoon weer in de middag te stoppen en dan ook van 16-18 of evt 18:30 en dan dat laatste half uur Wilfred de kans geven om ongemerkt te vertrekken naar TV als dat nodig is?

Denk dat Rob dat ook leuker vind een beetje geinen met die mannen van VI rond 4 uur, blijft hij nog even plakken als het kan.

De ochtend dan een programma maken waar je geen omkijken naar hebt, niets speciaal, misschien zelfs wat saai zodat je echt uitkijkt naar het eind van de dag. En dan als de kans zich voordoet en de zender staat een goede ochtendshow neerzetten met een aansprekend iemand.

Zou Stenders het jammer vinden dat Giel daar weg is vraag ik me nu af?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 18 mei 2021 13:16 Veronica is wel de zender van Blaudzun aan het worden hè. Dat nummer komt te pas en te onpas voorbij en voorheen nooit. Ik vraag me wel af wat Veronica nu precies weer Veronica gaat maken en welke move Stenders gaat maken, wordt het meer een progressieve zender met veel aandacht voor pop/rock wat een beetje aanschurkt tegen Kink en misschien een beetje 3FM. Daar lijkt het nu wel een beetje op uit te draaien, veel progressieve popliedjes zowel classics als nieuwer. Maar lijkt dan totaal niet op het Veronica wat we kennen uit de gloriedagen wat toch een typisch Nederlandse hitradio was. Het blijft nog even verder speculeren dus.
Ik denk dat we vooral niet moeten gaan vergelijken met wat het was in het verleden en wat het nu gaat worden... Tijden veranderen.

blaudzun hero staat vast op de playlist in de hitrotatie. 3 a 4 keer per dag wel al voorbij horen komen.
Herman ven Schippers

density1 schreef: 18 mei 2021 13:16 Veronica is wel de zender van Blaudzun aan het worden hè. Dat nummer komt te pas en te onpas voorbij en voorheen nooit. Ik vraag me wel af wat Veronica nu precies weer Veronica gaat maken en welke move Stenders gaat maken, wordt het meer een progressieve zender met veel aandacht voor pop/rock wat een beetje aanschurkt tegen Kink en misschien een beetje 3FM. Daar lijkt het nu wel een beetje op uit te draaien, veel progressieve popliedjes zowel classics als nieuwer. Maar lijkt dan totaal niet op het Veronica wat we kennen uit de gloriedagen wat toch een typisch Nederlandse hitradio was, het klinkt nu meer richting wat de Vara was op dinsdag. Het blijft nog even verder speculeren dus.
"Het blijft nog even verder speculeren dus."

Ja, deze post was in dit licht an sich dan een beetje onzinnig toch?
Herman ven Schippers

Deradiokenner schreef: 18 mei 2021 10:54
Herman ven Schippers schreef: 18 mei 2021 10:27 Is het niet veel logischer om de EK ochtendshow te doen? Pak je de wedstrijden van de avond ervoor er bij + je behandelt die van dezelfde dag. In de middag nog iets doen met de wedstrijden van de avond ervoor, dat is dan wel uitgemolken toch? De enige reden waarom ik me kan voorstellen dat ze dit doen, is vanwege het slopende ritme van Genee. Maar is het dan niet beter om daar iets voor te verzinnen?
Zal denk ik gewoon te maken hebben dat Wilfred tot laat een tv programma maakt en dan vroeg je bed uit wordt wel heel zwaar! Dit houd je een week vol daarna ben je kapot! Dat zal de reden zijn dat vi naar de middag verhuisd
En dat snap ik helemaal, maar in de ochtend kun je dan nog mooi verder teren op de wedstrijden van die avond ervoor, dat valt nu weg (denk ik)
Plaats reactie