Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Janno

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Janno »

Ik vond Femke ook erg goed. Dan maar een freak. Ben jij niet zo van de vrouwelijke jocks, Johanneke, of lijkt dat alleen maar zo? ;-)
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 04 mei 2021 21:19 Ik vond Femke ook erg goed. Dan maar een freak. Ben jij niet zo van de vrouwelijke jocks, Johanneke, of lijkt dat alleen maar zo? ;-)
Emmely de Wilt, Jorien Renkema en dus ook Femke van der Veen. Allemaal goeie jocks/presentatoren die een goed programma kunnen neer zetten.

Maar er zijn ook minder goede vrouwelijkse jocks natuurlijk (persoonlijke mening) zoals Marisa of Annemieke Schollaart.

Maar dit geldt ook voor mannelijke jocks uiteraard.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Marcomarco schreef: 03 mei 2021 19:43 Celine dus toch in de middag en Henk Blok als nieuwslezer. florentien weer in de ochtend
Persoonlijk vind ik Celine te braaf voor Veronica. Florentien is veel stoerder en heeft haar woordje klaar.

Er wordt hier regelmatig gesproken over de energie die uit VI is. Dat ervaar ik totaal niet. De afgelopen twee dagen klonk VI erg lekker. De gasten met gisteren Lex Uiting en vandaag met Guido den Aantreker is ook een echte toevoeging. Is dit tijdelijk vanwege het ziekteverlof van Rick of gaat dit structureel zijn? Wat mij betreft gaat VI hier structureel mee door. Wilfred mag wel vaker benoemen wie de gast is. Zowel gisteren als vandaag had ik pas na een tijd door wie er te gast was.

Ik zou dan gaan voor de volgende bezetting:

VI in de ochtend:
Wilfred, Niels, Florentien + daggast

VI in de middag:
Tim, Rick, Celine en Henk
marbles

Bericht door marbles »

Phoenix schreef: 04 mei 2021 16:52
Femke heeft een wat lossere manier van presenteren. Zoals iemand anders hier al zei doet haar stem en stijl overeenkomen met die van Floortje Dessing. Ik ben er in ieder geval enthousiast over. Of ik daarmee een 'freak' ben weet ik niet.
Femke was op KINK ook geweldig in de avond met oa wasmachine. Top dj.
Minder eenheidsworst op de radio please
Pot

Bericht door Pot »

waterveenmos schreef: 04 mei 2021 15:20
Johanneke schreef: 04 mei 2021 08:18 Lex Uiting zit trouwens als vervanger voor Rick bij VI, maar voegt totaal niks toe. Geen idee wat hij daar komt doen...
Lex was een tijdje reporter en co-host toen Stenders een middagprogramma maakte op 3FM. Interessant dat ie uitgerekend nu dan op invalbasis op Veronica te horen is. Ik denk dat ie wel eens een plekje zou kunnen krijgen in het nieuwe team rondom Stenders.
Lex heeft een aantal jaar op 3FM een nachtprogramma gepresenteerd en doet nu ook Boulevard. Hij had in ieder geval ambities (https://www.radiofreak.nl/lex-uiting-wi ... g-van-3fm/). Maar vind hem slecht uit z'n woorden komen. Radio-ervaring heeft hij wel.
Oren open!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik krijg de indruk dat Rick Romijn toch iets langer uit de running gaat zijn. Er werd aan Hélène Hendriks gevraagd of ze tijdens de sportzomer vaker wil aanschuiven als Rick langer afwezig gaat zijn.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Marisa: Sinds Rob Stenders hier de baas is hebben wij alles. Hij heeft zijn persoonlijke muziekcollectie meegenomen.

Als reactie op het draaien van o.a. Placebo met Pure Morning.

Lekker hoor :-) Radio 2 hoeft niet meer aan in Huize Henkjan.

(enkel voor Eddy en Rick dan)
density1

Bericht door density1 »

Dan draait de database van Stenders al mee in de rotatie dus.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik denk dat de rotatie niet veranderd is, maar dat de keuze free choices/verzoekplaten is uitgebreid.

Zeg maar dat je als DJ niet meer hoeft af te vragen of een bepaalde plaat in het systeem staat.
Henkjan2016

DavyGer schreef: 07 mei 2021 12:37 Ik denk dat de rotatie niet veranderd is, maar dat de keuze free choices/verzoekplaten is uitgebreid.

Zeg maar dat je als DJ niet meer hoeft af te vragen of een bepaalde plaat in het systeem staat.
Ik zie in de rotatie ook nog niet veel wijzigingen inderdaad, maar veel specifieke parels van Marisa stonden nog niet in de 'playlist'.
Ik ben aan terugluisteren, en nog 2 nummers die gedraaid zijn staan niet in de playlist op relisten. Wellicht wordt niet alles geregistreerd nog? Of heeft Marisa wellicht toch nog een eigen koffer bij zich? ;)
density1

Bericht door density1 »

DavyGer schreef: 07 mei 2021 12:37 Ik denk dat de rotatie niet veranderd is, maar dat de keuze free choices/verzoekplaten is uitgebreid.

Dat wou ik ook zeggen ja want ik merk nog niet veel veranderingen. Behalve sommige keuzes voor liedjes wat inderdaad kan duiden op 'free choices'.
Henkjan2016

Valt mij op dat Marisa veel non-playlist draait, maar ze zit natuurlijk wel buiten kaveltijd.

Playlist relisten 21.00-22.00 :)

Placebo - Pure Morning
PURE MORNING06-05-2021 21:04
Placebo

The Prodigy - Firestarter
FIRESTARTER06-05-2021 21:31
The Prodigy

PHD - I Won't Let You Down
I WON'T LET YOU DOWN06-05-2021 21:35
PHD
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 07 mei 2021 13:29 Valt mij op dat Marisa veel non-playlist draait, maar ze zit natuurlijk wel buiten kaveltijd.
Kaveltijd? Ik neem aan dat je bedoelt dat deze gedraaid worden tijdens de uren dat er geen clausule rust op het kavel. Genoemde nummers zijn toch ouder dan 5 jaar dus dan is dat toch sowieso geen punt?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Henkjan2016 schreef: 07 mei 2021 13:29 Valt mij op dat Marisa veel non-playlist draait, maar ze zit natuurlijk wel buiten kaveltijd.

Playlist relisten 21.00-22.00 :)

Placebo - Pure Morning
PURE MORNING06-05-2021 21:04
Placebo

The Prodigy - Firestarter
FIRESTARTER06-05-2021 21:31
The Prodigy

PHD - I Won't Let You Down
I WON'T LET YOU DOWN06-05-2021 21:35
PHD
Deze mogen overdag ook, vallen allemaal binnen de kavel regeltjes
Henkjan2016

Phoenix schreef: 07 mei 2021 14:01
Kaveltijd? Ik neem aan dat je bedoelt dat deze gedraaid worden tijdens de uren dat er geen clausule rust op het kavel. Genoemde nummers zijn toch ouder dan 5 jaar dus dan is dat toch sowieso geen punt?
Goed punt :)
Plaats reactie