Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Het zou mij weinig verbazen als Stenders inderdaad alleen de voor hem leuke klusjes doet. Dat deed ie bij radio 2/3FM tenslotte ook. Aanwezig als het leuk was (radio programma, bemoeien met de muziek) en niet aanwezig als het niet leuk was (dj overleg, topsong kiezen, topsong draaien).
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

DavyGer schreef: 04 mei 2021 10:25 Het zou mij weinig verbazen als Stenders inderdaad alleen de voor hem leuke klusjes doet. Dat deed ie bij radio 2/3FM tenslotte ook. Aanwezig als het leuk was (radio programma, bemoeien met de muziek) en niet aanwezig als het niet leuk was (dj overleg, topsong kiezen, topsong draaien).
Topsong kiezen, dat begrijp ik wel.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik ben trouwens ook wel benieuwd of Radio Veronica weer een single breed uit gaat dragen als organisatie. Dat hebben ze onlangs één jaar gedaan waarna ze er mee stopte. Benieuwd of Stenders dat weer gaat introduceren.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Johanneke schreef: 04 mei 2021 08:18 Florentien heeft morgen een gesprek over salarisverhoging, dat werd uitgebreid op zender besproken net.
Nou dat is al lekker Stenderiaans. Totaal niet relevante insider zaken op zender knallen. Dat is denk ik ook de reden dat de NPO Stenders direct van Radio 2 heeft gehaald, anders had iedereen nog maanden nonstop promotie voor Veronica aan moeten horen. Ken je pappenheimers.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Coolwine

Bericht door Coolwine »

rutgrrr schreef: 04 mei 2021 14:49
Johanneke schreef: 04 mei 2021 08:18 Florentien heeft morgen een gesprek over salarisverhoging, dat werd uitgebreid op zender besproken net.
Nou dat is al lekker Stenderiaans. Totaal niet relevante insider zaken op zender knallen. Dat is denk ik ook de reden dat de NPO Stenders direct van Radio 2 heeft gehaald, anders had iedereen nog maanden nonstop promotie voor Veronica aan moeten horen. Ken je pappenheimers.
Ach, dat is typisch Veronica Inside. Dat deden ze daar wel vaker, ruim voor de komst van Stenders. Past wel bij de naam van de ochtendshow toch? Ik vind het wel grappig om dat soort info mee te krijgen, mits op een leuke manier gebracht. Ze bespreken het vaak wel met een knipoog.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Johanneke schreef: 04 mei 2021 08:18 Lex Uiting zit trouwens als vervanger voor Rick bij VI, maar voegt totaal niks toe. Geen idee wat hij daar komt doen...
Lex was een tijdje reporter en co-host toen Stenders een middagprogramma maakte op 3FM. Interessant dat ie uitgerekend nu dan op invalbasis op Veronica te horen is. Ik denk dat ie wel eens een plekje zou kunnen krijgen in het nieuwe team rondom Stenders.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Ik vermoed dat Jan-Paul Grootentraast vertrekt bij Veronica gezien dit bericht op Linkedin:

Vanaf deze week aan de slag bij Sublime !Je hoort me deze week op de plek van Jaap Brienen met de ochtendshow en volgende week in de middag voor Angelique Houtveen. Tune in voor de beste soul, funk en jazz! #radio #dj #sublime
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Pascal. K schreef: 04 mei 2021 16:09 Ik vermoed dat Jan-Paul Grootentraast vertrekt bij Veronica gezien dit bericht op Linkedin:

Vanaf deze week aan de slag bij Sublime !Je hoort me deze week op de plek van Jaap Brienen met de ochtendshow en volgende week in de middag voor Angelique Houtveen. Tune in voor de beste soul, funk en jazz! #radio #dj #sublime
Nee!! Wat zonde, was zo'n fijne jock 😢. Maar zal niet de laatste zijn, vrees ik. Bizar, weekend was een half jaar geleden nog Jasper, Lindo en Silvan... Is straks van over Marisa, Femke en Danny Vera 😭
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Viel Femke zo tegen?
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Pascal. K schreef: 04 mei 2021 16:09 Ik vermoed dat Jan-Paul Grootentraast vertrekt bij Veronica gezien dit bericht op Linkedin:

Denk dat het meevalt, op zijn Insta-pagina staat dat 'ie DJ is bij zowel Sublime als Veronica.
Laatst gewijzigd door RJ1984 op 04 mei 2021 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 04 mei 2021 16:42 Viel Femke zo tegen?
Nee. Absoluut niet. Femke is een absolute aanwinst voor Veronica.
Johanneke schreef: 04 mei 2021 16:23 Nee!! Wat zonde, was zo'n fijne jock 😢. Maar zal niet de laatste zijn, vrees ik. Bizar, weekend was een half jaar geleden nog Jasper, Lindo en Silvan... Is straks van over Marisa, Femke en Danny Vera 😭
Ik verwacht een weekend met Maurice Verschuuren (12-15) en Femke van der Veen (15-18). Mogelijk dat Lindo verschuift naar de ochtend (07-10) en Danny Vera op zondag daarna (10-12). Op zaterdag van 10-12 dan Goud van Oud met bijvoorbeeld Jan-Paul Grootentraast.
Laatst gewijzigd door Phoenix op 04 mei 2021 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Dubbel
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Phoenix schreef: 04 mei 2021 16:52
Johanneke schreef: 04 mei 2021 16:23 Nee!! Wat zonde, was zo'n fijne jock 😢. Maar zal niet de laatste zijn, vrees ik. Bizar, weekend was een half jaar geleden nog Jasper, Lindo en Silvan... Is straks van over Marisa, Femke en Danny Vera 😭
Ik verwacht een weekend met Maurice Verschuuren (12-15) en Femke van der Veen (15-18). Mogelijk dat Lindo verschuift naar de ochtend (07-10) en Danny Vera op zondag daarna (10-12). Op zaterdag van 10-12 dan Goud van Oud met bijvoorbeeld Jan-Paul Grootentraast.
Jean Paul is deze week gestart bij sublime
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Nee op zich niet, maar is wel compleet anders dan Silvan met zijn snelheid, strakke presentaties en scherpe humor. Ik zal er niet meer naar luisteren, maar kan me voorstellen dat hier freaks zijn die het wel leuk vinden wat ze doet.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pascal. K schreef: 04 mei 2021 17:11
Phoenix schreef: 04 mei 2021 16:52
Jean Paul is deze week gestart bij sublime
Ja, maar uit deze conversatie kan ik niet opmaken dat hij daarmee volledig weg is bij Veronica 👇
RJ1984 schreef: 04 mei 2021 16:52

Denk dat het meevalt, op zijn Insta-pagina staat dat 'ie DJ is bij zowel Sublime als Veronica.
Johanneke schreef: 04 mei 2021 17:45
Nee op zich niet, maar is wel compleet anders dan Silvan met zijn snelheid, strakke presentaties en scherpe humor. Ik zal er niet meer naar luisteren, maar kan me voorstellen dat hier freaks zijn die het wel leuk vinden wat ze doet.
Femke heeft een wat lossere manier van presenteren. Zoals iemand anders hier al zei doet haar stem en stijl overeenkomen met die van Floortje Dessing. Ik ben er in ieder geval enthousiast over. Of ik daarmee een 'freak' ben weet ik niet.
Plaats reactie