Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Klopt, het wordt pas een probleem als vriendjes worden ingezet wanneer ze talentloos zijn.

Wanneer je een goede band hebt opgebouwd met de beste dj's dan kun je heel succesvol worden door ze ook daadwerkelijk in te zetten.
Het gaat om kwaliteit i.p.v. alle andere randzaken. Anders zou je geheel niet meer bevriend mogen raken met een andere dj's, want stel je voor dat je ooit nog samen wilt gaan werken.

Voorbeeld:
Rob is bevriend met Jan Willem Roodbeen, Bart Arens, Annemieke Schollaardt, Gijs Staverman, Ruud de Wild, Wouter van der Goes en Stefan Stasse.
Rob wordt zenderbaas van Radio 2 en zet de huidige line-up neer. Dan kan deze lineup binnen Radio 2 dus niet meer, omdat zij bevriend zijn met Rob.

Een heel bijzonder gedachtenpatroon.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik ga me pas echt zorgen maken over vriendjespolitiek in Hilversum, wanneer Frank Van'T Hof de ochtendshow op 538 mag doen. (Als Rob slim is, dan laat hij Wouter en Frank wel een drive-time programma maken op Veronica, maar dat is geheel naar eigen smaak)
Orange

Bericht door Orange »

Herman ven Schippers schreef: 22 apr 2021 12:48 Ik ga me pas echt zorgen maken over vriendjespolitiek in Hilversum, wanneer Frank Van'T Hof de ochtendshow op 538 mag doen. (Als Rob slim is, dan laat hij Wouter en Frank wel een drive-time programma maken op Veronica, maar dat is geheel naar eigen smaak)
Wouter van der Goes naar Veronica lijkt mij top.
Orange

Bericht door Orange »

Henkjan2016 schreef: 22 apr 2021 11:39 Voorbeeld:
Rob is bevriend met Jan Willem Roodbeen, Bart Arens, Annemieke Schollaardt, Gijs Staverman, Ruud de Wild, Wouter van der Goes en Stefan Stasse.
Rob wordt zenderbaas van Radio 2 en zet de huidige line-up neer. Dan kan deze lineup binnen Radio 2 dus niet meer, omdat zij bevriend zijn met Rob.
Natuurlijk kan je wel vrienden opstellen in de programmering, maar dan moeten ze ook kwaliteit hebben. In dat kader vraag ik me af waarom de naam van Dennis Hoebee rond gaat hier op het forum. Dat is meer ingestoken doordat zij bevriend zijn dan doordat Hoebee een echte toevoeging is aan Veronica.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Maar zijn hier niet gewoon mensen verongelijkt omdat zij zelf niet zijn gebeld door Rob Stenders? :D
Kar

Bericht door Kar »

Dat Stenders zijn eigen voorkeur heeft is logisch, zo werkt het overal. Het wordt wel een probleem als het programmeren van bevriende DJ’s een doel op
Zich wordt. Zo hoorde ik deze week die Marisa van 10 tot 13.00, dat is echt heel heftig, zelfs op de achtergrond is het niet te doen. Dit is natuurlijk smaak, maar ik hoop niet, dat Stenders voor dit geluid gaat.
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Oortjes schreef: 21 apr 2021 22:34 Zoveel hits zijn er helemaal niet.
Hits niet, muziek zeker wel.
WinnaarRadioring2023

Herman ven Schippers schreef: 22 apr 2021 12:48 Ik ga me pas echt zorgen maken over vriendjespolitiek in Hilversum, wanneer Frank Van'T Hof de ochtendshow op 538 mag doen. (Als Rob slim is, dan laat hij Wouter en Frank wel een drive-time programma maken op Veronica, maar dat is geheel naar eigen smaak)
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar je kunt ook positief verrast worden.
WinnaarRadioring2023

Orange schreef: 22 apr 2021 09:24
Phoenix schreef: 21 apr 2021 19:00 Ik denk het volgende.

Optie 1:

Lindo Duval naar 12-14.
Dennis Hoebee naar zaterdag en zondag 15-18.

Optie 2:

Dennis Hoebee naar 12-14.
Lindo Duval naar zaterdag en zondag 15-18.

Optie 3:

Martijn Muijs naar 12-14.
Dennis Hoebee naar 19-22.
Lindo Duval naar zaterdag en zondag 15-18.
Ik begrijp dat Dennis Hoebee een vriendje is van Stenders. Maar los van dat Dennis prima platen aan elkaar kan praten, vraag ik me toch af wat hij toevoegt aan Radio Veronica. Heb hem nooit een interessante dj gevonden. Ruyer, Klijn, Duval en Muijs nemen je mee in hun verhaal, maken er ook wat van. Dat zijn goede dj's om op Veronica te programmeren. Ik hoop niet dat er nu mensen (extra) uren krijgen omdat ze vriendjes van Stenders zijn, zoals Dennis en Marisa.
Ik mag uhhh toch hopen dat uhhh Dennis Hoebee uhhh blijft uhhh zitten waar hij uhhh zit.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 22 apr 2021 13:31
Natuurlijk kan je wel vrienden opstellen in de programmering, maar dan moeten ze ook kwaliteit hebben. In dat kader vraag ik me af waarom de naam van Dennis Hoebee rond gaat hier op het forum. Dat is meer ingestoken doordat zij bevriend zijn dan doordat Hoebee een echte toevoeging is aan Veronica.
Dennis Hoebee is door Rob Stenders zelf genoemd als jock die hij zou nemen naar een zender als hij het voor het zeggen had.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Orange

Bericht door Orange »

Phoenix schreef: 22 apr 2021 21:09
Orange schreef: 22 apr 2021 13:31
Dennis Hoebee is door Rob Stenders zelf genoemd als jock die hij zou nemen naar een zender als hij het voor het zeggen had.
Helder.
Maar help me eens? Wat voegt Dennis Hoebee toe aan Veronica? Ik zie het namelijk niet.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 22 apr 2021 23:07
Orange schreef: 22 apr 2021 13:31 Natuurlijk kan je wel vrienden opstellen in de programmering, maar dan moeten ze ook kwaliteit hebben. In dat kader vraag ik me af waarom de naam van Dennis Hoebee rond gaat hier op het forum. Dat is meer ingestoken doordat zij bevriend zijn dan doordat Hoebee een echte toevoeging is aan Veronica.
Helder.
Maar help me eens? Wat voegt Dennis Hoebee toe aan Veronica? Ik zie het namelijk niet.
Geen idee. Het is ook niet mijn favoriet.

Even een totaal andere en off-topic vraag. In mijn profiel zie ik dat mijn waarschuwingsniveau 1 is. Wat is dat? Wie bepaalt dat? Hoe kom je eraan? Waarom wordt je hierover niet geïnformeerd? Wat houdt het concreet in?

UPDATE: Ik zie het al. Ik heb eens een waarschuwing ontvangen nadat Smid70 mij privéberichten ging sturen, maar hij zelf het ontvangen van privéberichten had uitgezet. Vervolgens antwoordde ik op een keurige manier via het forum op zijn inhoudelijke vragen. Dit was aanleiding voor de admin's om mij een officiële waarschuwing te geven. Deze dateert van meer dan een half jaar geleden. Verder ben ik een brave jongen hoor :lol:
WFNX

Bericht door WFNX »

Orange schreef: 22 apr 2021 23:07
Orange schreef: 22 apr 2021 13:31 Natuurlijk kan je wel vrienden opstellen in de programmering, maar dan moeten ze ook kwaliteit hebben. In dat kader vraag ik me af waarom de naam van Dennis Hoebee rond gaat hier op het forum. Dat is meer ingestoken doordat zij bevriend zijn dan doordat Hoebee een echte toevoeging is aan Veronica.
Helder.
Ik ook niet. Super saaie DJ, waarvan ik blij was dat hij vervangen werd. Alles liep op de automatische piloot. Wellicht als ie wel gemotiveerd is klinkt het anders. Maar die laatste periode Veronica was niet best. Ook hoop ik dat Stenders niet alleen dj's gaat neerzetten die overal de tijd voor nemen. Dat is gedurende de hele dag heel vermoeiend. Beetje tempo mag soms ook wel. Maar goed, lekker nieuwsgierig naar wat hij ervan gaat maken!! Zin in :).
Phoenix

Bericht door Phoenix »

WFNX schreef: 23 apr 2021 21:33 Ook hoop ik dat Stenders niet alleen dj's gaat neerzetten die overal de tijd voor nemen. Dat is gedurende de hele dag heel vermoeiend. Beetje tempo mag soms ook wel. Maar goed, lekker nieuwsgierig naar wat hij ervan gaat maken!! Zin in :).
Ik weet niet waar en op wie je hier doelt, maar ik kan oprecht genieten van de manier waarop bijvoorbeeld Dennis Ruyer momenteel radio maakt. Dit mag voor mij de graadmeter zijn voor het nieuwe Veronica.
density1

Bericht door density1 »

De graadmeter van het nieuwe Veronica is Stenders, dus als Ruyer daar tussen past is dat prima lijkt me.
Plaats reactie