Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Johanneke »

Een jaar geleden was het vernieuwde weekend op Veronica Jasper, Lindo en Silvan, helemaal super klonk het toen.

Met een beetje pech is het over een paar weken Danny Vera, Marisa en Jan Paul. 😕😕😕
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Johanneke schreef: 15 apr 2021 18:25 Een jaar geleden was het vernieuwde weekend op Veronica Jasper, Lindo en Silvan, helemaal super klonk het toen.

Met een beetje pech is het over een paar weken Danny Vera, Marisa en Jan Paul. 😕😕😕
Marisa mag van mij wel elke dag op zender.
jessica

Bericht door jessica »

Orange schreef: 15 apr 2021 12:02
Johanneke schreef: 15 apr 2021 08:43 Ik vind de voorshow om 6.30u prima hoor, niks mis mee, lekkere muziek en Wilfred belt halverwege ook in.
Alleen vind ik het gewoon te laat beginnen. Ik sta om 5.50u op en ben allergisch voor non stop muziek, dus ik begin met NPO Radio 2, binnen een half uur ben ik JW en vooral Jeroen KIDV al zo beu dat ik dan echt niet vergeet naar Veronica te switchen, maar kan me voorstellen dat veel mensen die vroeg op staan dan toch daar blijven hangen.
Om eerlijk te zijn, zou ik Rick en Niels om 6.00u laten beginnen.
Waarom doen Rick en Niels niet gewoon de pre ochtendshow van 5 tot 7 en daarna van 7 tot 9 genee. En vanaf 9 uur een ochtendprogramma tot 12 uur en dan een lunchprogramma. Dan ben je toch klaar.
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Hamkaastosti schreef: 15 apr 2021 17:45 Zou er nu nog iets gaan veranderen bij veronica? want Silvan doet nu 07 - 10 uur bij radio 10 en anders moet hij ook nog 15 - 18 uur doen bij veronica
Helaas heb je gelijk, Silvan gaat binnenkort stoppen met de Hotline.
topradiofm

Bericht door topradiofm »

Op instagram zegt silvan op de vraag , blijf je programma op veronica wel op de zelfe tijd. Zijn antwoord is, “nog een paar weken;)”
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

jessica schreef: 15 apr 2021 19:18
Orange schreef: 15 apr 2021 12:02
Johanneke schreef: 15 apr 2021 08:43 Ik vind de voorshow om 6.30u prima hoor, niks mis mee, lekkere muziek en Wilfred belt halverwege ook in.
Alleen vind ik het gewoon te laat beginnen. Ik sta om 5.50u op en ben allergisch voor non stop muziek, dus ik begin met NPO Radio 2, binnen een half uur ben ik JW en vooral Jeroen KIDV al zo beu dat ik dan echt niet vergeet naar Veronica te switchen, maar kan me voorstellen dat veel mensen die vroeg op staan dan toch daar blijven hangen.
Om eerlijk te zijn, zou ik Rick en Niels om 6.00u laten beginnen.
Waarom doen Rick en Niels niet gewoon de pre ochtendshow van 5 tot 7 en daarna van 7 tot 9 genee. En vanaf 9 uur een ochtendprogramma tot 12 uur en dan een lunchprogramma. Dan ben je toch klaar.
Dat van Rick en Niels, dat weet ik. Beide mannen schijnen mensen van vlees en te zijn en ook wel eens slaap nodig te hebben.
jessica

Bericht door jessica »

WinnaarRadioring2023 schreef: 15 apr 2021 22:41
Orange schreef: 15 apr 2021 12:02 Om eerlijk te zijn, zou ik Rick en Niels om 6.00u laten beginnen.
Dat van Rick en Niels, dat weet ik. Beide mannen schijnen mensen van vlees en te zijn en ook wel eens slaap nodig te hebben.
Hun ochtendshow vroeger op 538 was van 6 tot 10. Nu zouden de tijden dan van 5 tot 9 zijn. Ook een lengte van 4 uur. Ik zie het verschil niet zo.
Een bouwvakker werkt ter vergelijking 8 uur en dan zitten ze vaak ook nog 1,5 heen en 1,5 uur terug in een busje. Met pauzes kom je dan op 12 uur per dag onderweg.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Hoe zou Stenders luisteren naar de vrijdagochtend van VI? Die vind ik erg wisselend qua niveau, JJ staat er niet erg sterk in en is erg afhankelijk van Rick en Niels, waar Wilfred veel meer zijn eigen stempel op de show drukt. Rick doet ook de techniek op vrijdag en start bijvoorbeeld vanochtend tweemaal een plaat in terwijl JJ nog verder wil praten. De keus voor muziek was terecht want zijn gesprekken duren soms echt te lang en gaan soms nergens over, waar Wilfred wel altijd scherp en snel is. Sowieso is het natuurlijk raar dat er op vrijdag iemand anders zit, maar daar hebben we het al vaker over gehad hier. Ik vind echter Wilfred in de ochtend wel echt beter geworden in de loop der maanden, waar JJ juist wel de verkeerde kant op lijkt te gaan.

Ook een mooie, vanochtend in de Warming Up rond 6.45u. Niels: "We gaan er een gezellige show van maken" Rick: "Oh, komt Jan Joost niet dan?"
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

jessica schreef: 16 apr 2021 01:39
Hun ochtendshow vroeger op 538 was van 6 tot 10. Nu zouden de tijden dan van 5 tot 9 zijn. Ook een lengte van 4 uur. Ik zie het verschil niet zo.
Een bouwvakker werkt ter vergelijking 8 uur en dan zitten ze vaak ook nog 1,5 heen en 1,5 uur terug in een busje. Met pauzes kom je dan op 12 uur per dag onderweg.
Heb je ook een idee hoeveel werk het is om een radioprogramma te maken? 4 uur op zender is iets anders als 4 uur werken, begin gerust met het dubbele te tellen.

Met pauzes en reistijd zijn Rick en Niels ook gewoon 12 uur per dag in touw.

En wat betreft die bouwvakkers, je wilt ze de kost niet geven die binnen 15 minuten op de bouw staan.
RickRomijn

Bericht door RickRomijn »

Johanneke schreef: 16 apr 2021 09:00 Hoe zou Stenders luisteren naar de vrijdagochtend van VI? Die vind ik erg wisselend qua niveau, JJ staat er niet erg sterk in en is erg afhankelijk van Rick en Niels, waar Wilfred veel meer zijn eigen stempel op de show drukt. Rick doet ook de techniek op vrijdag en start bijvoorbeeld vanochtend tweemaal een plaat in terwijl JJ nog verder wil praten. De keus voor muziek was terecht want zijn gesprekken duren soms echt te lang en gaan soms nergens over, waar Wilfred wel altijd scherp en snel is. Sowieso is het natuurlijk raar dat er op vrijdag iemand anders zit, maar daar hebben we het al vaker over gehad hier. Ik vind echter Wilfred in de ochtend wel echt beter geworden in de loop der maanden, waar JJ juist wel de verkeerde kant op lijkt te gaan.

Ook een mooie, vanochtend in de Warming Up rond 6.45u. Niels: "We gaan er een gezellige show van maken" Rick: "Oh, komt Jan Joost niet dan?"
Ik doe niet de techniek. En ook de laatste zin was precies andersom!
Gr Rick
rocks

Bericht door rocks »

Gaan ze Vera nou echt een programma geven op zondagmorgen? Is Carolien rechterhand van Rob ook naast het radioprogramma? Zie: https://www.instagram.com/p/CNr_cHJqqKH ... m89kmc1pmf
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Orange schreef: 15 apr 2021 12:02 Om eerlijk te zijn, zou ik Rick en Niels om 6.00u laten beginnen.
Ik vind dit altijd zo'n krom om te horen. Ja, het is vroeg en het is ongetwijfeld een druk die meespeelt, maar laten we ook niet doen alsof ze het ontzettend zwaar hebben omdat de heren er dan om 04:00 uit zouden moeten.
Rob de Greeuw

Bericht door Rob de Greeuw »

rocks schreef: 16 apr 2021 19:05 Gaan ze Vera nou echt een programma geven op zondagmorgen? Is Carolien rechterhand van Rob ook naast het radioprogramma? Zie: https://www.instagram.com/p/CNr_cHJqqKH ... m89kmc1pmf
Zoiets als dit? https://www.omroepzeeland.nl/radio/prog ... -and-White
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Gaat Veronica de richting op van 40up?
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
density1

Bericht door density1 »

Dan zie ik Johan Derksen buiten zijn eigen radiostation Grolloo Radio, daar ook nog wel een blues programmaatje doen. :))
Plaats reactie