Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Lotte van der Neven

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Lotte van der Neven »

Wel lekker, hobbyen op kosten van John de Mol.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

WinnaarRadioring2023 schreef: 05 apr 2021 16:29
Hoort-u-mij schreef: 05 apr 2021 13:38
WinnaarRadioring2023 schreef: 04 apr 2021 23:21

Klopt. Zou er persoonlijk ook niet voor kiezen, zeker niet bij een directe concurrent.

Maar noemde ook maar een naam. Vind Tim Gunther en Wessel van Diepen echt de beste stationsstemmen die er zijn, maar er zijn er ongetwijfeld nog veel meer.
Zijn er wel meer en verschilt per format.

Tim komt bijvoorbeeld totaal niet in de buurt van Wessel. Wessel is veeeeel meer ervaren en ook gewoon breder.

Goede voiceovers uit het verleden:

Kas van Iersel
Alfred Lagarde
Bart van Gogh
Alfred Lagarde zal nooit meer jingles inspreken...
Daar ging het ook niet om. Het ging om goede voice-overs uit het verleden
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Marcomarco schreef: 04 apr 2021 11:39 Luister maar eens een uurtje naar xxl Stenders. Ik vind dat dat daar naar toe schuift....
Vandaag kwam Marco Borsato voorbij op XXL Stenders. Ik kan me niet voorstellen dat Veronica onder leiding van Stenders daar naartoe opschuift :lol:
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Phoenix schreef: 08 apr 2021 20:11
Marcomarco schreef: 04 apr 2021 11:39 Luister maar eens een uurtje naar xxl Stenders. Ik vind dat dat daar naar toe schuift....
Vandaag kwam Marco Borsato voorbij op XXL Stenders. Ik kan me niet voorstellen dat Veronica onder leiding van Stenders daar naartoe opschuift :lol:
Ik heb xxl stenders ook een aantal dagen beluisterd. Format gaat van 60's tot heden, pop, rock, soul, nederpop, donnie en frans duijts enz komen allemaal voorbij. Ook de usual suspects van de bekende veronica artisten maar ook album tracks en nieuw werk. Dus eigenlijk een grote bonanza.
Als er niet teveel huidige luisteraars weglopen dan geef ik dit zeker een kans van slagen om te groeien in marktaandeel. Grote vraag blijft of dit onderscheidend genoeg is om luisteraars bij R2 weg te halen...
Janno

Bericht door Janno »

De laatste weken schakel ik steeds vaker over naar Veronica. Na jaren trouw radio 2 luisteren ben ik zoekende en de huidige muziekmix van Veronica bevalt me wel. Met de invloed van Stenders kan dat alleen maar beter worden (naar mijn smaak dan hè).
jessica

Bericht door jessica »

Caroline Brouwer heeft al vaker solo gepresenteerd. Onder andere de staat van Stassen op Radio2. Misschien vervangt ze Marisa wel op Veronica een weekje.
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Ik ken wel meer mensen die wel eens solo hebben gepresenteerd. Maar of je die meteen op Veronica in moet laten vallen omdat ze bevriend met Stenders zijn is een ander verhaal...
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 09 apr 2021 00:35 Misschien vervangt ze Marisa wel op Veronica een weekje.
Want het zou onlogisch zijn dat Carolien een mannelijke jock gaat vervangen?
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Ik hoor steeds meer overeenkomsten tussen Stenders xxl en Veronica,andere willen hier niet aan oké. Gaat stapje voor stapje. Dat is mijn beleving...
Oortjes

Bericht door Oortjes »

tophitsradio schreef: 08 apr 2021 20:39 Ik heb xxl stenders ook een aantal dagen beluisterd. Format gaat van 60's tot heden, pop, rock, soul, nederpop, donnie en frans duijts enz komen allemaal voorbij. Ook de usual suspects van de bekende veronica artisten maar ook album tracks en nieuw werk.
Dat klinkt leuk, maar gaat het natuurlijk nooit worden bij Talpa. Hoe krijgt een reclameverkoper hier ooit een etiketje op?
Rock 'n roll is better than music!
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Marcomarco schreef: 09 apr 2021 18:43 Ik hoor steeds meer overeenkomsten tussen Stenders xxl en Veronica,andere willen hier niet aan oké. Gaat stapje voor stapje. Dat is mijn beleving...
Dat is een bijzondere move, je mening/beleving aangeven zonder de niet uitgesproken mening van andere forumleden aan te halen is naar mijn mening sterker.

De hamvraag die uitstond was: waar merk je dat aan?
density1

Bericht door density1 »

tophitsradio schreef: 08 apr 2021 20:39 Ik heb xxl stenders ook een aantal dagen beluisterd. Format gaat van 60's tot heden, pop, rock, soul, nederpop, donnie en frans duijts enz komen allemaal voorbij. Ook de usual suspects van de bekende veronica artisten maar ook album tracks en nieuw werk.

Nu komt Frans Duijts en zelfs Marco Borsato misschien zelden voorbij. Ik heb ze daar nooit gehoord in ieder geval. Maar aangezien het een veredelde verzoekjukebox is zou het kunnen dat die voorbij gekomen zijn want verzoekje... Over het algemeen hoor ik daar toch gewoon muziek die op Veronica niet zou misstaan en waarvan sommige muziek daar nu nog niet voorbij komt en net weer wat origineler klinkt allemaal.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

density1 schreef: 09 apr 2021 20:12

Nu komt Frans Duijts en zelfs Marco Borsato misschien zelden voorbij. Ik heb ze daar nooit gehoord in ieder geval. Maar aangezien het een veredelde verzoekjukebox is zou het kunnen dat die voorbij gekomen zijn want verzoekje... Over het algemeen hoor ik daar toch gewoon muziek die op Veronica niet zou misstaan en waarvan sommige muziek daar nu nog niet voorbij komt en net weer wat origineler klinkt allemaal.
Heb zelf de Stream ook regelmatig aanstaan, maar heb Frans Duijts nog nooit gehoord. Ontdek wel elke dag muziek op de stream wat ik nog niet kende, vormgeving vind ik ook leuk eigenlijk.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Herman ven Schippers schreef: 09 apr 2021 20:29
density1 schreef: 09 apr 2021 20:12

Heb zelf de Stream ook regelmatig aanstaan, maar heb Frans Duijts nog nooit gehoord. Ontdek wel elke dag muziek op de stream wat ik nog niet kende, vormgeving vind ik ook leuk eigenlijk.
Vormgeving wordt door Maurice Verschuuren gedaan en die gaat ook de vormgeving bij Veronica doen. Ja, marcomarco heeft gelijk. Veronica schuift steeds meer richting XXL Stenders 🤦🏻‍♂️
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Iemand enig idee waarom Muijs en Lindo zondagavond opeens ingepland staan (Muijs van 18-21 en Lindo de 3 uur erna)? Normaal is er dan het beste uit de top 1000 en de uren er na non-stop.
Plaats reactie