Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Kar

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Kar »

Rik klinkt niet als de gepolijste hitradio jock, maar hij is zeker wel een ervaren radio DJ. Voordat hij met Evers naar 3 FM vertrok zat hij in de dag uren op volgens mij Yorin.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Kar schreef: 07 mar 2021 07:47 Rik klinkt niet als de gepolijste hitradio jock, maar hij is zeker wel een ervaren radio DJ. Voordat hij met Evers naar 3 FM vertrok zat hij in de dag uren op volgens mij Yorin.
Dat was HitRadio Veronica, maar hij viel toen uit de toon tussen Van Inkel, Evers, Jensen, Ruyer e.d. Hij werd niet voor niets door Jensen uit zijn DJ-functie gezet. Op internet circuleren nog opnames uit die tijd. Als je die terug luistert begrijp je de beslissing van Jensen wel.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

Phoenix schreef: 07 mar 2021 08:00 Dat was HitRadio Veronica, maar hij viel toen uit de toon tussen Van Inkel, Evers, Jensen, Ruyer e.d. Hij werd niet voor niets door Jensen uit zijn DJ-functie gezet. Op internet circuleren nog opnames uit die tijd. Als je die terug luistert begrijp je de beslissing van Jensen wel.
Ricky Romano was mijn favoriete jock begin jaren 90 op Radio Stad Den Haag. Hij presenteerde Tussen Happen en Stappen op zaterdag van 18.00 en 21.00 :D Misschien dat hij niet de kwaliteit heeft van landelijke bekende namen maar 'geen dj' slaat nergens op. Net zoals Van Inkel op dit forum een matige dj wordt genoemd,. Smaken verschillen mensen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Haagsegek schreef: 07 mar 2021 08:30
Phoenix schreef: 07 mar 2021 08:00 Dat was HitRadio Veronica, maar hij viel toen uit de toon tussen Van Inkel, Evers, Jensen, Ruyer e.d. Hij werd niet voor niets door Jensen uit zijn DJ-functie gezet. Op internet circuleren nog opnames uit die tijd. Als je die terug luistert begrijp je de beslissing van Jensen wel.
Ricky Romano was mijn favoriete jock begin jaren 90 op Radio Stad Den Haag. Hij presenteerde Tussen Happen en Stappen op zaterdag van 18.00 en 21.00 :D Misschien dat hij niet de kwaliteit heeft van landelijke bekende namen maar 'geen dj' slaat nergens op. Net zoals Van Inkel op dit forum een matige dj wordt genoemd,. Smaken verschillen mensen.
"Geen DJ" zijn niet de woorden die ik heb gebruikt. Sterker nog ik ben positief over Rick Romijn. Zie mijn eerdere post.

Jeroen van Inkel heeft op dit moment medische klachten wat een slechte stem oplevert. Dat mag gezegd worden en staat los van zijn kwaliteiten als DJ.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Deradiokenner schreef: 06 mar 2021 20:43 Maar ook dat zegt niks. Sowieso vindt ik hem geen dj...
Dat hoef je ook niet te vinden. Dat is hij, al heel lang overigens.
Rock 'n roll is better than music!
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

Is de uitzending met Rick nog ergens terug te luisteren? Luister zelden Veronica (zal wellicht veranderen :)) maar zijn niet alle uitzendingen terug te luisteren op de site?
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Haagsegek schreef: 07 mar 2021 15:05 Is de uitzending met Rick nog ergens terug te luisteren? Luister zelden Veronica (zal wellicht veranderen :)) maar zijn niet alle uitzendingen terug te luisteren op de site?
Alleen hoogtepunten van bepaalde programmas
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

Hoort-u-mij schreef: 08 mar 2021 19:43
Haagsegek schreef: 07 mar 2021 15:05 Is de uitzending met Rick nog ergens terug te luisteren? Luister zelden Veronica (zal wellicht veranderen :)) maar zijn niet alle uitzendingen terug te luisteren op de site?
Alleen hoogtepunten van bepaalde programmas
Dat is ook niet meer van deze tijd toch? Bij de NPO luister je alles terug en Talpa heeft Juke met tig podcasts maar uitzendingen van hun eigen programma's zijn niet compleet. raar.. vind ik.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Vi en de middagshow zijn goed terug te luisteren, volgens mij ook de show van Dennis.

Talpa heeft niet alles in de terugluister idd. Of rick daar tussen staat weet ik niet
nerd

Bericht door nerd »

Ik zit nu "Ik geloof in Mij" te kijken. René Le Blanc was te gast bij Radio Veronica en volgens mij zat Rick van Veronica Inside op dit forum rond te kijken. :D
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ze kijken allemaal mee in het radiowereld op dit forum. Je mag van mij aannemen dat er behoorlijk wat dj’s actief zijn op dit forum onder een schuilnaam. Sommige komen daar voor uit. Mijn laatste reactie op Rick leverde mij een berichtje op in mijn mailbox. Dus ja ze kijken allemaal mee over de zin en onzin die we hier uitspuiten!
WFNX

Bericht door WFNX »

Het is wel leuk om te horen dat in delen van de programmering de muziek echt al een hele klap afwisselender is. Wat Martijn Muijs doet, zeker met het letteralfabet is boeiend. Daar komt veel verschillend werk voorbij (maar ook in het uur ervoor). Dan knal je daarna in die '80s & 90s at night' en dan zijn het alle reguliere Veronica usual suspects, er zouden toch ook andere 90s te vinden moeten zijn... Enfin, je hoort soms wat meer vrijheid en dat is leuk!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

De nieuwste van Marco Borsato zojuist op Veronica :lol:

Succes, Rob Stenders :lol:
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 09 mar 2021 09:23 De nieuwste van Marco Borsato zojuist op Veronica :lol:

Succes, Rob Stenders :lol:
Dat was eenmalig hé 😉. En Stenders draait zelf toch ook steeds Rene Le Blanc op 2
Johanneke

Bericht door Johanneke »

WFNX schreef: 09 mar 2021 09:09 Het is wel leuk om te horen dat in delen van de programmering de muziek echt al een hele klap afwisselender is. Wat Martijn Muijs doet, zeker met het letteralfabet is boeiend. Daar komt veel verschillend werk voorbij (maar ook in het uur ervoor). Dan knal je daarna in die '80s & 90s at night' en dan zijn het alle reguliere Veronica usual suspects, er zouden toch ook andere 90s te vinden moeten zijn... Enfin, je hoort soms wat meer vrijheid en dat is leuk!
Absoluut! Maar dat is echt al een paar maanden zo inmiddels.
Plaats reactie