Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Rik klinkt niet als de gepolijste hitradio jock, maar hij is zeker wel een ervaren radio DJ. Voordat hij met Evers naar 3 FM vertrok zat hij in de dag uren op volgens mij Yorin.
Dat was HitRadio Veronica, maar hij viel toen uit de toon tussen Van Inkel, Evers, Jensen, Ruyer e.d. Hij werd niet voor niets door Jensen uit zijn DJ-functie gezet. Op internet circuleren nog opnames uit die tijd. Als je die terug luistert begrijp je de beslissing van Jensen wel.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Ricky Romano was mijn favoriete jock begin jaren 90 op Radio Stad Den Haag. Hij presenteerde Tussen Happen en Stappen op zaterdag van 18.00 en 21.00Phoenix schreef: ↑07 mar 2021 08:00 Dat was HitRadio Veronica, maar hij viel toen uit de toon tussen Van Inkel, Evers, Jensen, Ruyer e.d. Hij werd niet voor niets door Jensen uit zijn DJ-functie gezet. Op internet circuleren nog opnames uit die tijd. Als je die terug luistert begrijp je de beslissing van Jensen wel.

"Geen DJ" zijn niet de woorden die ik heb gebruikt. Sterker nog ik ben positief over Rick Romijn. Zie mijn eerdere post.Haagsegek schreef: ↑07 mar 2021 08:30Ricky Romano was mijn favoriete jock begin jaren 90 op Radio Stad Den Haag. Hij presenteerde Tussen Happen en Stappen op zaterdag van 18.00 en 21.00Phoenix schreef: ↑07 mar 2021 08:00 Dat was HitRadio Veronica, maar hij viel toen uit de toon tussen Van Inkel, Evers, Jensen, Ruyer e.d. Hij werd niet voor niets door Jensen uit zijn DJ-functie gezet. Op internet circuleren nog opnames uit die tijd. Als je die terug luistert begrijp je de beslissing van Jensen wel.Misschien dat hij niet de kwaliteit heeft van landelijke bekende namen maar 'geen dj' slaat nergens op. Net zoals Van Inkel op dit forum een matige dj wordt genoemd,. Smaken verschillen mensen.
Jeroen van Inkel heeft op dit moment medische klachten wat een slechte stem oplevert. Dat mag gezegd worden en staat los van zijn kwaliteiten als DJ.
Dat hoef je ook niet te vinden. Dat is hij, al heel lang overigens.
Rock 'n roll is better than music!
Is de uitzending met Rick nog ergens terug te luisteren? Luister zelden Veronica (zal wellicht veranderen
maar zijn niet alle uitzendingen terug te luisteren op de site?

-
Dat is ook niet meer van deze tijd toch? Bij de NPO luister je alles terug en Talpa heeft Juke met tig podcasts maar uitzendingen van hun eigen programma's zijn niet compleet. raar.. vind ik.
-
Vi en de middagshow zijn goed terug te luisteren, volgens mij ook de show van Dennis.
Talpa heeft niet alles in de terugluister idd. Of rick daar tussen staat weet ik niet
Talpa heeft niet alles in de terugluister idd. Of rick daar tussen staat weet ik niet
Ik zit nu "Ik geloof in Mij" te kijken. René Le Blanc was te gast bij Radio Veronica en volgens mij zat Rick van Veronica Inside op dit forum rond te kijken. 

-
Ze kijken allemaal mee in het radiowereld op dit forum. Je mag van mij aannemen dat er behoorlijk wat dj’s actief zijn op dit forum onder een schuilnaam. Sommige komen daar voor uit. Mijn laatste reactie op Rick leverde mij een berichtje op in mijn mailbox. Dus ja ze kijken allemaal mee over de zin en onzin die we hier uitspuiten!
Het is wel leuk om te horen dat in delen van de programmering de muziek echt al een hele klap afwisselender is. Wat Martijn Muijs doet, zeker met het letteralfabet is boeiend. Daar komt veel verschillend werk voorbij (maar ook in het uur ervoor). Dan knal je daarna in die '80s & 90s at night' en dan zijn het alle reguliere Veronica usual suspects, er zouden toch ook andere 90s te vinden moeten zijn... Enfin, je hoort soms wat meer vrijheid en dat is leuk!
De nieuwste van Marco Borsato zojuist op Veronica
Succes, Rob Stenders

Succes, Rob Stenders

Absoluut! Maar dat is echt al een paar maanden zo inmiddels.WFNX schreef: ↑09 mar 2021 09:09 Het is wel leuk om te horen dat in delen van de programmering de muziek echt al een hele klap afwisselender is. Wat Martijn Muijs doet, zeker met het letteralfabet is boeiend. Daar komt veel verschillend werk voorbij (maar ook in het uur ervoor). Dan knal je daarna in die '80s & 90s at night' en dan zijn het alle reguliere Veronica usual suspects, er zouden toch ook andere 90s te vinden moeten zijn... Enfin, je hoort soms wat meer vrijheid en dat is leuk!