Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Janno

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Janno »

Lotte van der Neven schreef: 05 mar 2021 19:36
Janno schreef: 05 mar 2021 15:43 Begrijpelijk dat mensen die graag naar Veronica luisteren zoals het nu is, twijfels hebben over de koers die de zender gaat varen onder Stenders. Ik denk dat die mensen Rob onderschatten en ervan uitgaan dat hij alleen maar gaat zitten freaken, maar ik schat hem toch wat slimmer in. Hij loopt al jaren mee en weet best wat er leeft in radioland, beter dan wij waarschijnlijk. Natuurlijk gaan er dingen veranderen, maar het zal echt geen tweede Kink worden. Wat de luistercijfers betreft kan het eerder beter dan minder worden. Geef het een kans, het zou best eens kunnen meevallen.
Ik snap je betoog absoluut, maar iedereen met radio-interesse kent Rob's werkwijze juist heel goed. Rob is heel slim en weet 100% wat er speelt in de radiowereld. Maar hij doet ook vaak dingen waar ie al snel weer spijt van krijgt en geeft dat dan ook ruiterlijk toe. Als je zijn boek gelezen hebt, weet je dat hij een vrij onvoorspelbaar karakter heeft. Maar het wordt gewoon allemaal hel interessant, ik zeg niet dat het niet gaat lukken hoor. Het zou zomaar een succes kunnen worden, laten we dat ook hopen.
Ik hoop met je mee :-) Ik weet dat hij nogal wispelturig is. Zijn boek heb ik nog niet gelezen, moet ik echt eens een keer doen binnenkort.
jessica

Bericht door jessica »

Ik denk echt dat er veel meer gaat gebeuren dan alleen Rob Stenders erbij tussen 14-16 uur. Een lunchshow komt er ook bij denk ik. Misschien komt er wel een hele grote konijn uit de hoge hoed in de naam van Edwin Evers. Dan zou Veronica wel eens een hele boost kunnen krijgen. Of misschien als Evers niet zoveel radio meer wil maken in het weekend op de middag.

Als dit gebeurt dan gaan er echt wel meer luisteraars naar Veronica komen. Misschien komt er nog wel een andere DJ verrassing. Maar dit kan bijvoorbeeld ook in de avond of in het weekend zijn. Verwacht niet dat er mensen uit de huidige ploeg weg zullen moeten. Waarschijnlijk komen ze wel op andere tijden. Het gaat echt geen freakstation worden en ook geen zwaar alternatief station. Het gaat gewoon een hele brede zender worden met ook een aantal songs die je nergens anders hoort.

Ik kijk er naar uit. Hoop wel dat Rob er de tijd voor krijgt in ieder geval niet dat er na 6 maanden al weer een switch moet worden gemaakt. Hopelijk heeft hij dit allemaal van te voren goed uit onderhandeld. Maar dit staat al zo lang op stapel dat dit echt wel goed zal zitten.
Durashift

Bericht door Durashift »

Ik bedacht mij van de week wel dat Rob nu wel het geflirt met ANWB filelezeres Heleen moet missen..

..of zal hij het voor mekaar krijgen dat de ANWB gecontracteerd wordt voor aanlevering van verkeersinformatie..? :smile:
deradioluisteraar

Bericht door deradioluisteraar »

Janno schreef: 05 mar 2021 22:55 Ik hoop met je mee :-) Ik weet dat hij nogal wispelturig is. Zijn boek heb ik nog niet gelezen, moet ik echt eens een keer doen binnenkort.
Stenders Leesvermaak is ook te lezen in de Stenders Music Service App.
Janno

Bericht door Janno »

deradioluisteraar schreef: 06 mar 2021 07:58
Janno schreef: 05 mar 2021 22:55 Ik hoop met je mee :-) Ik weet dat hij nogal wispelturig is. Zijn boek heb ik nog niet gelezen, moet ik echt eens een keer doen binnenkort.
Stenders Leesvermaak is ook te lezen in de Stenders Music Service App.
Oké, bedankt!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Rick Romijn vanaf nu iedere zaterdag van 18 tot 21u met de 80s en 90s party, hiermee vervalt zijn late zondagavond show die sinds november niet meer live was.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Dit is ook niet live....
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Deradiokenner schreef: 06 mar 2021 18:27 Dit is ook niet live....
Zeker wel! Je zit duidelijk niet te luisteren. Hij doet de verkeersinfo en heeft elk uur zes bellers...
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Johanneke schreef: 06 mar 2021 19:35
Zeker wel! Je zit duidelijk niet te luisteren. Hij doet de verkeersinfo en heeft elk uur zes bellers...
Maar ook dat zegt niks. Sowieso vindt ik hem geen dj...
San27

Bericht door San27 »

Zeker wel live , ben om 18.20 in de uitzending geweest en had kort een voorgesprek met Ricky Romano
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Deradiokenner schreef: 06 mar 2021 20:43
Hahaha wat ben jij weer eigenwijs zeg -bloos. Die verkeersinfo heeft ie natuurlijk gisteren verzonnen, nou goed. Hij maakt er een prima show van voor de zaterdagavond, vind ik.

Maar als je jezelf Radiokenner noemt, zet dan eerst de radio eens aan voordat je zo hoog van de toren blaast.
San27

Bericht door San27 »

Hij is geen doorsnee Dj, maar ik vind dat ie t leuk doet, en de muziek is ook lekker divers
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Hij is geen gepolijstje DJ, maar zijn enthousiasme compenseert heel veel. Ik vind het een zeer prettig zaterdagavondprogramma met een hoog tempo en een energieke Rick Romijn. Ik kan er wel van genieten. Dit past hem beter dan het zondagavondprogramma met Pop & Rock ballads. Iemand een idee hoe dat tijdslot ingevuld gaat worden?
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 06 mar 2021 21:08

Hij is geen gepolijstje DJ, maar zijn enthousiasme compenseert heel veel. Ik vind het een zeer prettig zaterdagavondprogramma met een hoog tempo en een energieke Rick Romijn. Ik kan er wel van genieten. Dit past hem beter dan het zondagavondprogramma met Pop & Rock ballads. Iemand een idee hoe dat tijdslot ingevuld gaat worden?
Die uren worden non stop volgens de website. Maar ik vind het wel beter zo, de hele zaterdagavond non stop kan toch eigenlijk niet.
density1

Bericht door density1 »

Denk overigens maar tijdelijk tot dat de invulling gemaakt door Stenders actief zal worden. Ik denk dat we nu een soort van 'under construction' fase in gaan op Veronica tot eind juni/begin juli.
Plaats reactie