Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Orange

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Orange »

Haagsegek schreef: 26 feb 2021 14:13
petoi schreef: 26 feb 2021 12:24 V
b.dat tussen 07.00 uur en 19.00 uur ten hoogste 4,3 procent muziek bevat die genoteerd staat of heeft gestaan op een van de gangbare hitlijsten voor popmuziek in Nederland, waarbij hitnoteringen van vijf jaar of langer geleden niet meetellen;
Bron: https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... -7842.html
Dank voor jullie snelle reactie. Duis 's avonds geldt die restrictie niet. Overdag zal Stenders er zelf ook geen last van hebben (want écht nieuw en veel ouder). Als dan nog een Goud van Oud achtig programma maakt rek je voor de overige programma's de boel op naar twee recente hitjes per uur. is te doen toch.
En er is ook nog een andere oplossing. Niet de radioversie van het nummer draaien, maar een net iets andere mix. Dan is het geen hit geweest en kan het prima.
rocks

Bericht door rocks »

Het zal wel niet zo zijn, maar ik lach me kapot als het dadelijk van Stenders een grote 1 april grap zou zijn waar iedereen heeft mee gewerkt :D :D ...
Janno

Bericht door Janno »

Dat zou wel erg vroeg zijn, eind februari :wink: Nee, Robbie gaat echt wel naar Veronica. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het een week geleden nog niet had verwacht.
Playertwo

Bericht door Playertwo »

Gewoon een variant van de hit in de top 40 en je werkt er al omheen in de tellingen. Voor de talks platen kiezen met een lange intro en outro. Dat telt namelijk niet mee in de spreektijd.

Zo veel praten als er bij Jensen in de ochtend was, is kijken of Genee dat kan evenaren, want dat is ze nog niet gelukt :))

Edit Pagina 469 met de reactie van Orange niet gezien
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Playertwo schreef: 26 feb 2021 16:03 Gewoon een variant van de hit in de top 40 en je werkt er al omheen in de tellingen. Voor de talks platen kiezen met een lange intro en outro. Dat telt namelijk niet mee in de spreektijd.

Zo veel praten als er bij Jensen in de ochtend was, is kijken of Genee dat kan evenaren, want dat is ze nog niet gelukt :))

Genee heeft talks die de helft van de uitzendtijd beslaan.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Playertwo schreef: 26 feb 2021 16:03 Gewoon een variant van de hit in de top 40 en je werkt er al omheen in de tellingen. Voor de talks platen kiezen met een lange intro en outro. Dat telt namelijk niet mee in de spreektijd.

Gewoon alleen maar Fela Kuti draaien. Kun je er gewoon een talk station van maken op Veronica.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Daan! schreef: 26 feb 2021 13:09 Op drivetime een verzoekplatenprogramma lijkt me vreemd. Tim zit er volgens mij prima nu met Celine en Henk Blok.
Er is aangegeven dat de bonanza tussen 14 en 16 komt met dezelfde inhoud; verzoekjes
density1

Bericht door density1 »

rocks schreef: 26 feb 2021 15:47 Het zal wel niet zo zijn, maar ik lach me kapot als het dadelijk van Stenders een grote 1 april grap zou zijn waar iedereen heeft mee gewerkt :D :D ...
Zie daar echt de grap dan niet van in, en de doorsnee luisteraar/radio volger ook niet. Wat zou je daar mee op schieten.

Wat ik wel een stunt zou vinden is men de naam Veronica over boord gooit. Dat zou natuurlijk ook nog het idee kunnen zijn, Stenders wil er helemaal zijn zender van maken dus dan zou je alles kunnen indenken, ook dit misschien wel.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

density1 schreef: 26 feb 2021 18:40 Wat ik wel een stunt zou vinden is men de naam Veronica over boord gooit. Dat zou natuurlijk ook nog het idee kunnen zijn, Stenders wil er helemaal zijn zender van maken dus dan zou je alles kunnen indenken, ook dit misschien wel.
Dat heet dan een gigantische desinvestering. Nu geloof ik wel dat Stenders een groot ego heeft, maar ik denk niet dat het Stenders FM moet gaan heten. Veronica lijkt me goed genoeg, is tenslotte ook niet zomaar een naam op de radio.
Rock 'n roll is better than music!
density1

Bericht door density1 »

Dat ligt er dan nog aan hoe ze die naam dan weer tot leven gaan wekken want op dit moment heet het Veronica maar de hele sfeer van het oude Veronica is er totaal niet meer aangezien een groot deel van de DJ's daar in de afgelopen jaren zijn ontslagen waaronder van Inkel, Bart van Leeuwen etc. Met alleen Stenders en nog wat 'Stenderianen' die er al zitten weet ik ook niet of dat echt het verschil gaat maken. Als ze echt inzetten op nostalgie wat ik hier al eerder aandroeg, en je pakt dat goed aan dan wie weet.
Laatst gewijzigd door density1 op 26 feb 2021 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

rocks schreef: 26 feb 2021 15:47 Het zal wel niet zo zijn, maar ik lach me kapot als het dadelijk van Stenders een grote 1 april grap zou zijn waar iedereen heeft mee gewerkt :D :D ...
Dat ga je niet doen vanuit een serieus bedrijf en zeker John de mol niet.. die is niet zo’n fan van onzin
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Vreemd gevoel voor "humor". Of bedoel je "zwarte humor"?
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Erg goed nieuws dat Stenders naar Veronica komt als Dj maar ook als zenderbaas!
Als inderdaad de muziekmix tussen r2 en 3fm komt te liggen dan blijf ik een trouwe luisteraar.

Een mogelijke programering (ma-do):
06-09: Genee
09-12: Ruyer
12-14: Timur of Tim Klijn
14-16: Stenders
16-19: Tim op het broek
19-22: Muijs
22-24: Marisa

vrijdag:
19-22: Stenders en Ekdom (evers)
22-24: Countdown cafe

Zaterdag/zondag:
08-10: Verschuuren
10-12: Duval
12-15: Keur
15-18: Stoet (zondag verrukkelijke 15 oid)
rocks

Bericht door rocks »

tophitsradio schreef: 26 feb 2021 22:27 Erg goed nieuws dat Stenders naar Veronica komt als Dj maar ook als zenderbaas!
Als inderdaad de muziekmix tussen r2 en 3fm komt te liggen dan blijf ik een trouwe luisteraar.

Een mogelijke programering (ma-do):
06-09: Genee
09-12: Ruyer
12-14: Timur of Tim Klijn
14-16: Stenders
16-19: Tim op het broek
19-22: Muijs
22-24: Marisa

vrijdag:
19-22: Stenders en Ekdom (evers)
22-24: Countdown cafe

Zaterdag/zondag:
08-10: Verschuuren
10-12: Duval
12-15: Keur
15-18: Stoet (zondag verrukkelijke 15 oid)
Denk niet dat Tim van Kink naar Veronica gaat verhuizen...
Oortjes

Bericht door Oortjes »

rocks schreef: 26 feb 2021 23:09 Denk niet dat Tim van Kink naar Veronica gaat verhuizen...
Dit past in z'n geheel meer in het topic over wensprogrammeringen dan in dit topic.
Rock 'n roll is better than music!
Plaats reactie