Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Johanneke »

Hij doet het zeker niet verkeerd, en toch hoor ik liever Silvan als invaller op die uren. Heeft veel meer snelheid en een flinke dosis humor, vind hem misschien nog wel beter dan Tim voor 13-16. Tim daarentegen lijkt weer helemaal op zijn plek van 16-19. Al blijft het natuurlijk persoonlijk 😊
Orange

Bericht door Orange »

Johanneke schreef: 27 jan 2021 16:58Tim daarentegen lijkt weer helemaal op zijn plek van 16-19. Al blijft het natuurlijk persoonlijk 😊
Nou, dat vind ik ook. Zet Tim van 16 tot 19u en Dennis weer van 9 tot 13u. Kan Lindo 13-16 doen.
Airflow

Bericht door Airflow »

Jens Timmermans keert terug op de radio en wordt vaste invaller bij Veronica.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Airflow schreef: 28 jan 2021 18:31 Jens Timmermans keert terug op de radio en wordt vaste invaller bij Veronica.
Wat?! Is dat serieus? Waar heb je dat vandaan? Dat zou ik echt super, supergaaf vinden. Was een van mijn favoriete jocks in zijn GH tijd

Edit: het staat idd op de website van Veronica. Gaaf, ben benieuwd wanneer hij voor het eerst op zender komt
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Airflow schreef: 28 jan 2021 18:31 Jens Timmermans keert terug op de radio en wordt vaste invaller bij Veronica.
Veronica lijkt meer invallers (lees: freelancers) te hebben dan vaste jocks.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 28 jan 2021 20:41
Hoezo? Alleen Jan Paul en Jens hebben geen eigen programma toch? Jens zondag 15-18 voor het eerst meldt Radiofreak
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 28 jan 2021 20:55
Phoenix schreef: 28 jan 2021 20:41
Hoezo? Alleen Jan Paul en Jens hebben geen eigen programma toch? Jens zondag 15-18 voor het eerst meldt Radiofreak
Ja, je hebt feitelijk gelijk. Mijn opmerking is er meer op gericht dat Veronica heel makkelijk schuift met jocks en er veel wisselingen plaats vinden. Zo verdwenen freelancers Maurice Verschuuren en Jasper de Vries eerst, om vervolgens weer direct of kort daarna terug te keren. Dergelijke jocks hebben geen sterke binding met de zender, omdat ze er als eerste uit vliegen als er bezuiningen zijn. Of ze stappen zelf op als er anders een interessante mogelijkheid voorbij komt. Ook Marisa, Jan Paul en nu Jens schaar ik hieronder. Daarnaast zijn Silvan en Lindo ook nog regelmatig op Radio 10 te horen. Dat maakt dat de kern van 'echte' Veronica jocks erg beperkt is.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Orange

Bericht door Orange »

Jens Timmermans is denk ik in vaste dienst bij Talpa. Ik las dat hij na vertrek achter de microfoon bij Talpa achter de schermen is blijven werken. Dat is vast als werknemer. En dan vanaf zondag af en toe een programma. Zelfde geldt toch voor Vincent de Leijser? Werkt volgens mij ook achter de schermen bij Talpa.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Veronica Inside voortaan standaard tot 10:00 uur.

Afbeelding
Bron: Instagram Veronica
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik had er dan zelf eerder voor gekozen om 1 uur eerder te beginnen, inplaats van 1 uur lang er door te gaan, dus tegelijk met de andere ochtendshows.

Aan de andere kant is dat misschien niet haalbaar en dit wel, 't Is in elk geval al een stuk beter dan een beperkte ochtendshow van 2 uur.
Orange

Bericht door Orange »

Genee gaat gewoon niet om 6u beginnen, dus dat gaat niet gebeuren. Kan me wel voorstellen dat ze het voorprogramma toch al om 6u starten.
Wat betreft de eindtijd vind ik 10u wel laat. Ik ben benieuwd wanneer de eerste ochtendshow komt die tot 9.30u duurt. Lijkt mij het meest logische tijdstip voor een wissel. Na 9u zijn er nog mensen in de opstartfase van hun dag, dus het doortrekken na 9u snap ik. Maar in dat laatste halfuur is de dag voor veel mensen toch echt wel begonnen en meer behoefte aan lekker muziek draaien. Doe om 9.30u het nieuws met Florentien. Laat Lindo wat meepraten en geef het stokje dan over aan Lindo.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Nieuwe programmering
06:30u – 07:00u Veronica Inside Warming Up – Rick Romijn & Niels van Baarlen
07:00u – 09:30u Veronica Inside – Wilfred Genee, Rick Romijn & Niels van Baarlen (vrijdag: Jan-Joost van Gangelen
09:30u – 10:00u De vijf van het bedrijf
10:00u – 12:00u Dennis Ruyer
12:00u – 13:00u Veronica Hotline – Dennis Ruyer
13:00u – 16:00u Lindo Duvall
16:00u – 19:00u De Veronica Middagshow – Tim Klijn, Celine Huijsmans en Henk Blok
19:00u – 22:00u Martijn Muijs
22:00u – 00:00u 80’s & 90’s @ Night
Orange

Bericht door Orange »

De socials van Veronica zijn blijkbaar wat wisselend, want het is blijkbaar tot 9.30u. Komt mijn logica toch tot zijn recht, haha.

En opvallend dat Tim de middagshow gaat doen. Het viel me van de week al op dat Tim bij een bepaalt voorstel zei dat ze het programma eerst nog verder moeten uitbouwen (ik parafraseer). Toen vroeg ik me al af wat er aan de hand zou zijn. Maar Tim en Dennis gaan dus weer een switch doen. Persoonlijk hoor ik Dennis ook liever in de ochtend en ik vond Tim wel plezierig met Celine en Henk. Wat mij betreft een goede zet van Veronica.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Deze programmering spreekt me (weer) een stuk meer aan. Hoor Dennis graag musicdriven, waar ik Tim in de middag echt fijner vond om naar te luisteren. De ochtendshow tot half 10 kan op zich ook prima, ben het wel met Orange eens dat voor veel mensen de dag om 9:30 echt wel begonnen is.

En inderdaad, Wilfred gaat niet om 6:00 beginnen, maar het voorprogram ma vanaf 6:00 zou ik nog wel een goede optie vinden.

Al met al wel veel beter zo.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Jaaa geweldig zo, echt voor mij bijna de perfecte programmering op mijn favoriete station. 👍👍
Plaats reactie