Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Orange

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Orange »

Om eerlijk te zijn, vind ik een ochtendshow tot 9.30u het meest logisch. Tot 10u is te lang en het bloed ook vaak dood, maar 9u is voor veel mensen ook nog een ochtendopstartfase. Ik vind het dus wel een goede ontwikkeling.
Wellicht ook goed om de pre-party dan van 6 tot 7u te doen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ja eigenlijk doet niemand tot 9.30u maar eigenlijk is het wel prima zo. Al vind ik Lindo vanaf 9u ook lekker wegluisteren met Goud van Oud. Het probleem zit voor mij meer in de late start van de show dan het einde om 9u.
Morrison

Bericht door Morrison »

Phoenix schreef: 07 jan 2021 09:25 En VI weer tot half 10. De mannen zijn op dreef. Florentien ook.

Was gisteren befkoning Moszkowicz aan de beurt. Ditmaal was het "slipje op de enkels" en t-shirtje omhoog" Bridget Maasland.
Helemaal mee eens. Het stukje over Bridget is volgens mij niet terug te luisteren in Gemist of de podcast op Juke, bewust?
Vriendvandeshow

Bericht door Vriendvandeshow »

ik ben geswitched naar VI. Dat geneuzel van Mattie en marieke begint te irriteren
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Na in de uitzending verkregen goedkeuring van zijn vrouw gaat ook Jan-Joost van Gangelen met VI door tot half 10.
Dit begint toch aardig structureel te worden.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Wellicht hebben ze voorkennis bij de radioverkiezingen. Wilfred heeft akkoord gegeven op winst = 09.30 uur
Henkjan2016

Morrison schreef: 07 jan 2021 12:09
Phoenix schreef: 07 jan 2021 09:25 En VI weer tot half 10. De mannen zijn op dreef. Florentien ook.

Was gisteren befkoning Moszkowicz aan de beurt. Ditmaal was het "slipje op de enkels" en t-shirtje omhoog" Bridget Maasland.
Helemaal mee eens. Het stukje over Bridget is volgens mij niet terug te luisteren in Gemist of de podcast op Juke, bewust?
Ze gaan verder in goud van oud. Daar heb ik het in teruggevonden.
Wel via de json, weet niet of goud van oud in juke staat.
Morrison

Bericht door Morrison »

Henkjan2016 schreef: 08 jan 2021 10:24 Ze gaan verder in goud van oud. Daar heb ik het in teruggevonden.
Ik kan het niet terug vinden in Juke of op de site. Mag ik de json link van jou?
Henkjan2016

Morrison schreef: 09 jan 2021 11:37
Henkjan2016 schreef: 08 jan 2021 10:24 Ze gaan verder in goud van oud. Daar heb ik het in teruggevonden.
Ik kan het niet terug vinden in Juke of op de site. Mag ik de json link van jou?
Zie pb
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Veronica lijkt de ietwat ontoegankelijke albumlijst dit jaar over te slaan. Dit weekend gaan de stembussen open voor de 80s en 90s top 890. Die was afgelopen jaar in juni. Ik vond dat toen een heerlijke lijst dus ik ben er wel blij mee. Zaterdag de bovenste 100 in de herhaling.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Bij Veronica Inside zijn ze aardig op stoom. De ochtendshow gaat inmiddels door tot ná half 10.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 18 jan 2021 09:50 Bij Veronica Inside zijn ze aardig op stoom. De ochtendshow gaat inmiddels door tot ná half 10.
T is maar net hoe de wind waait. JJ wilde vrijdag doorgaan maar Rick en Niels niet, en nu zitten ze ook weer zonder Rick sinds 9 uur. Wat is die Niels toch een zure negatieve gast geworden trouwens de laatste maanden, met name over de corona maatregelen.
Henkjan2016

Johanneke schreef: 18 jan 2021 09:56
Phoenix schreef: 18 jan 2021 09:50 Bij Veronica Inside zijn ze aardig op stoom. De ochtendshow gaat inmiddels door tot ná half 10.
T is maar net hoe de wind waait. JJ wilde vrijdag doorgaan maar Rick en Niels niet, en nu zitten ze ook weer zonder Rick sinds 9 uur. Wat is die Niels toch een zure negatieve gast geworden trouwens de laatste maanden, met name over de corona maatregelen.
Dus als ik het goed begrijp dan roept Rick het hardst om langer door te gaan en dan wil hij zelf niet?

PS: En Niels is inderdaad een zeurkous aan het worden. Evenals Rick overigens. Zij verkondigen exact de weergave van het Nederlandse volk.
We hebben nu eenmaal te dealen met deze materie en erover blijven zaniken hoe moeilijk alles wel niet is werkt ook niet positief op de instelling.
Ook heb ik niet het idee dat de ochtend positief op hen uitwerkt. Zij stralen veel minder energie uit.

Fijn dat Wilfred de zaak nog scherp houdt en een goed weerwoord biedt.
Durashift

Bericht door Durashift »

Johanneke schreef: 18 jan 2021 09:56 (..) Wat is die Niels toch een zure negatieve gast geworden trouwens de laatste maanden, met name over de corona maatregelen.
Hm, misschien eens gaan luisteren morgen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Dennis Schouten is per direct ontslagen door Radio Veronica, moest wegens eigen zeggen stoppen met Roddelpraat of vertrekken.
Plaats reactie