Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ja, je kun je natuurlijk zelf een vrijbrief geven om zo'n plaat te draaien onder het mom 'Hollandse Kanjer' en zo zijn er nog wel meer excuses die worden gebruikt om bepaalde platen te draaien, andere zenders hebben daar ook een handje van. Maar echt duidelijkheid naar de luisteraar toe creëer je hier ook niet mee. Wees gewoon consequent. Zo simpel is dat.
-
Als ik om half 8 Veronica aan zet en hoor zo’n slechte Hollands nummer dat hoor ik niet op 538 of Q-Music...
Veronica is toch alleen nog maar een heerlijke naam met een prachtige geschiedenis.
Voor de rest is het niks meer waar Veronica ooit voor stond! Je bent jong en je wilt wat.
Voor de rest is het niks meer waar Veronica ooit voor stond! Je bent jong en je wilt wat.
Zo zou je het ook kunnen doen, maar maak er dan een mix van van Radio Veronica op Hilversum 2 en Hilversum 3, dus ook 60's en 70's.
Denk dat je hier helemaal gelijk in hebt. Vreemd dat ze zich qua marketing zou raar blijven positioneren
-
Maar het blijft dat er vrijwel niet afwijkend wordt gedraaid.
Wie Luistert er überhaupt wel? Graag een discussie op basis van hetgeen wel gedraaid wordt en niet op basis van hetgeen niet gedraaid wordt.
Wie Luistert er überhaupt wel? Graag een discussie op basis van hetgeen wel gedraaid wordt en niet op basis van hetgeen niet gedraaid wordt.
Het is idd niet meer waar Veronica vroeger voor stond. Maar het is wel een lekkere zender.
Henkjan2016 schreef: ↑05 dec 2020 20:00 Maar het blijft dat er vrijwel niet afwijkend wordt gedraaid.
Ik heb de nieuwe ochtendshow geprobeerd, een hele week. Het viel best mee. Maar om daar hoge verwachtingen van te hebben als zenderbaas begrijp ik niet zo.
De rest van de dag vind ik eigenlijk een beetje saai. Met als dieptepunt de drive time middag.
Hier! Ik luister ;-)Henkjan2016 schreef: ↑05 dec 2020 20:00 Maar het blijft dat er vrijwel niet afwijkend wordt gedraaid.
VI vind ik op dit moment de beste optie in de ochtend.
De muziekmix spreekt me het meest aan. Radio 10 is te veel gaan verjongen en Radio 2 is met artiesten als Marco Borsato op de playlist te breed.
Over de gehele linie heeft Veronica zeer goede jocks. Bij Radio 10 zap ik weg bij Jeroen Nieuwenhuijzen en Radio 2 heeft met Staverman en De Wild twee nog grotere irritatiefactors in huis.
De middag drive-time van Ruyer is matig, maar er is geen waardig alternatief bij de concurrentie.
In de avonden en weekenden worden regelmatig nummers gedraaid die je niet zo vaak hoort.
De radio staat hier grotendeels op Veronica en enkel voor de Top 4000 nu of voor Emmely de Wilt, Stefan Stasse en Rob Stenders gaat 'ie nog weleens op R10 of R2.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
-
Programmaleider Niels van baarlen weg bij Veronica en bij Veronica inside
Al lijkt het op een grap
Al lijkt het op een grap
-
Het kan maar zo, ze zijn al weken aan het bakkeleien over het nieuwe contract.
Hij is ad interim, dus als hij geen stationsmanager meer is, dat is dan vrij logisch.
Hij is ad interim, dus als hij geen stationsmanager meer is, dat is dan vrij logisch.
-
Waar hoort-u-mij aan refereert https://www.radioveronica.nl/gemist/wa ... j-pijnlijk
En daaronder een filmpje waaruit blijkt dat iemand bij Niels thuis corona heeft. Daardoor moet hij in quarantaine.
Doorlopen allemaal dus maar weer. Niets aan de hand.
Doorlopen allemaal dus maar weer. Niets aan de hand.
-
Haha, even over het hoofd gezien. Als hij het overleefd, dan kunnen ze weer verder inderdaad. Wel gerustellend.