Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door density1 »

Ja, je kun je natuurlijk zelf een vrijbrief geven om zo'n plaat te draaien onder het mom 'Hollandse Kanjer' en zo zijn er nog wel meer excuses die worden gebruikt om bepaalde platen te draaien, andere zenders hebben daar ook een handje van. Maar echt duidelijkheid naar de luisteraar toe creëer je hier ook niet mee. Wees gewoon consequent. Zo simpel is dat.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

density1 schreef: 05 dec 2020 18:16 Wees gewoon consequent. Zo simpel is dat.
Of draai consequent breed, maar dat is een soort van vloeken in de kerk.
Rock 'n roll is better than music!
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Als ik om half 8 Veronica aan zet en hoor zo’n slechte Hollands nummer dat hoor ik niet op 538 of Q-Music...
Lex Dumol

Bericht door Lex Dumol »

Veronica is toch alleen nog maar een heerlijke naam met een prachtige geschiedenis.
Voor de rest is het niks meer waar Veronica ooit voor stond! Je bent jong en je wilt wat.
density1

Bericht door density1 »

Oortjes schreef: 05 dec 2020 18:24
density1 schreef: 05 dec 2020 18:16 Wees gewoon consequent. Zo simpel is dat.
Of draai consequent breed, maar dat is een soort van vloeken in de kerk.
Zo zou je het ook kunnen doen, maar maak er dan een mix van van Radio Veronica op Hilversum 2 en Hilversum 3, dus ook 60's en 70's.
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 05 dec 2020 13:32
jessica schreef: 05 dec 2020 12:56 Ik betwist dat veel forumleden nog steeds niet weten dat Veronica nu een ander format draait dan het rockformat. De forumleden hier weten dat wel. Maar een deel van de luisteraars weet dat nog steeds niet.
Veronica creëert zelf onduidelijkheid over het format. Mijn persoonlijke mening is dat de muziekmix nu beter is dan wat 'ie jarenlang geweest is, maar in marketinguitingen blijft Veronica zich positioneren als de zender die het jaren geleden was.
Denk dat je hier helemaal gelijk in hebt. Vreemd dat ze zich qua marketing zou raar blijven positioneren
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Maar het blijft dat er vrijwel niet afwijkend wordt gedraaid.

Wie Luistert er überhaupt wel? Graag een discussie op basis van hetgeen wel gedraaid wordt en niet op basis van hetgeen niet gedraaid wordt.
Orange

Bericht door Orange »

Lex Dumol schreef: 05 dec 2020 18:40 Veronica is toch alleen nog maar een heerlijke naam met een prachtige geschiedenis.
Voor de rest is het niks meer waar Veronica ooit voor stond! Je bent jong en je wilt wat.
Het is idd niet meer waar Veronica vroeger voor stond. Maar het is wel een lekkere zender.
MFM

Bericht door MFM »

Henkjan2016 schreef: 05 dec 2020 20:00 Maar het blijft dat er vrijwel niet afwijkend wordt gedraaid.

Wie Luistert er überhaupt wel? Graag een discussie op basis van hetgeen wel gedraaid wordt en niet op basis van hetgeen niet gedraaid wordt.

Ik heb de nieuwe ochtendshow geprobeerd, een hele week. Het viel best mee. Maar om daar hoge verwachtingen van te hebben als zenderbaas begrijp ik niet zo.

De rest van de dag vind ik eigenlijk een beetje saai. Met als dieptepunt de drive time middag.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 05 dec 2020 20:00 Maar het blijft dat er vrijwel niet afwijkend wordt gedraaid.

Hier! Ik luister ;-)
VI vind ik op dit moment de beste optie in de ochtend.
De muziekmix spreekt me het meest aan. Radio 10 is te veel gaan verjongen en Radio 2 is met artiesten als Marco Borsato op de playlist te breed.
Over de gehele linie heeft Veronica zeer goede jocks. Bij Radio 10 zap ik weg bij Jeroen Nieuwenhuijzen en Radio 2 heeft met Staverman en De Wild twee nog grotere irritatiefactors in huis.
De middag drive-time van Ruyer is matig, maar er is geen waardig alternatief bij de concurrentie.
In de avonden en weekenden worden regelmatig nummers gedraaid die je niet zo vaak hoort.
De radio staat hier grotendeels op Veronica en enkel voor de Top 4000 nu of voor Emmely de Wilt, Stefan Stasse en Rob Stenders gaat 'ie nog weleens op R10 of R2.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Programmaleider Niels van baarlen weg bij Veronica en bij Veronica inside

Al lijkt het op een grap
Henkjan2016

Het kan maar zo, ze zijn al weken aan het bakkeleien over het nieuwe contract.

Hij is ad interim, dus als hij geen stationsmanager meer is, dat is dan vrij logisch.
Henkjan2016

Daan!

Bericht door Daan! »

En daaronder een filmpje waaruit blijkt dat iemand bij Niels thuis corona heeft. Daardoor moet hij in quarantaine.
Doorlopen allemaal dus maar weer. Niets aan de hand.
Henkjan2016

Haha, even over het hoofd gezien. Als hij het overleefd, dan kunnen ze weer verder inderdaad. Wel gerustellend.
Plaats reactie