Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Erwin!

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Erwin! »

Vincent de Lijser staat nu tussen 22-24 in de programmering met 80's & 90's hits
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Perfecte dj voor dat tijdstip. Val je snel van in slaap.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Erwin! schreef: 29 nov 2020 22:25 Vincent de Lijser staat nu tussen 22-24 in de programmering met 80's & 90's hits
Ik verbaas me er elke keer weer over dat die man zendtijd krijgt. Je kan dan net zo goed de boel op non-stop zetten.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Zoals viel te verwachten krijgt Marisa de weekenduren van Goud van Oud toebedeeld.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
JanL

Bericht door JanL »

Phoenix schreef: 01 dec 2020 07:33 Zoals viel te verwachten krijgt Marisa de weekenduren van Goud van Oud toebedeeld.
Een verbetering. Jasper vond ik wat saai. Marisa is toch wat opgewekter en vrolijker naar de luisteraar toe. Jeroen van Inkel is juist weer wat te druk op dat tijdstip in het weekend vind ik dan. Muziekjes, jingles, van Inkel die meezingt enz. Maar dat is een andere zender :wink:
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Jeroen van Inkel jaren 80 90 held !!!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wilfred wilde vergaderen na de show. Ik lees nu reorganisatie bij BNR Nieuwsradio. Denk dat hij er daar uit moet en dat we vanaf januari vijf dagen Veronica Inside krijgen met Genee 🤞

En dat programma van Lindo kan echt zo op Radio 10, ook qua muziek. Sterker nog, de muziek is een stuk beter en ook luistert hij prettiger weg dan Jeroen. Veronica is het oude Radio 10 aan het worden, op die laatste zender vind ik de muziek slecht te pruimen momenteel.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 03 dec 2020 12:39 Wilfred wilde vergaderen na de show. Ik lees nu reorganisatie bij BNR Nieuwsradio. Denk dat hij er daar uit moet en dat we vanaf januari vijf dagen Veronica Inside krijgen met Genee 🤞
Waarom zou Genee er de vrijdagochtend bij nemen?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Inderdaad. Dat zouden meer uren worden voor hetzelfde salaris. Daar gaat niemand mee akkoord :-)
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Henkjan2016 schreef: 03 dec 2020 16:02 Inderdaad. Dat zouden meer uren worden voor hetzelfde salaris. Daar gaat niemand mee akkoord :-)
Dat valt altijd te onderhandelen.

Meer werk = meer salaris.

Al zit hij inmiddels al bij Talpa voor radio en tv op 1 miljoen per jaar
density1

Bericht door density1 »

Zou die vergadering hier mee te maken hebben: https://www.mediacourant.nl/2020/12/ver ... /#comments
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Hoort-u-mij schreef: 03 dec 2020 20:40
Henkjan2016 schreef: 03 dec 2020 16:02 Inderdaad. Dat zouden meer uren worden voor hetzelfde salaris. Daar gaat niemand mee akkoord :-)
Dat valt altijd te onderhandelen.

Meer werk = meer salaris.

Al zit hij inmiddels al bij Talpa voor radio en tv op 1 miljoen per jaar
Precies, ik zeg toch niet dat hij dat er gratis bij gaat doen. 😉
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 03 dec 2020 21:30 Zou die vergadering hier mee te maken hebben: https://www.mediacourant.nl/2020/12/ver ... /#comments
Het gaat denk ik inderdaad om de Nederlandstalige crap die hij veel draait. In de middag trekken de mensen dit misschien nog wel maar niet als ze net zijn opgestaan. Jan Paperazzi noemde de Veronica luisteraar ooit de meest saaie luisteraar die steeds dezelfde rockliedjes wil horen. Misschien is dat inmiddels wel veranderd voor een deel. Maar een groot deel van de oude luisteraars is er nog en verwacht nog steeds hetzelfde.
density1

Bericht door density1 »

Eens. En voor dat andere, de hele dag rockliedjes horen is ook wel weer wat te zeggen. Maar wat Wilfred pleegt te doen in de ochtend kan echt niet. En dan kun je als ochtend DJ wel wat vrijheden hebben, dat hebben meer ochtend DJ's. Maar dan moet het nog wel passen in het muziekbeleid van je zender. En volkse muziek past daar duidelijk niét tussen. Punt.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 04 dec 2020 00:47
density1 schreef: 03 dec 2020 21:30 Zou die vergadering hier mee te maken hebben: https://www.mediacourant.nl/2020/12/ver ... /#comments
Het gaat denk ik inderdaad om de Nederlandstalige crap die hij veel draait. In de middag trekken de mensen dit misschien nog wel maar niet als ze net zijn opgestaan. Jan Paperazzi noemde de Veronica luisteraar ooit de meest saaie luisteraar die steeds dezelfde rockliedjes wil horen. Misschien is dat inmiddels wel veranderd voor een deel. Maar een groot deel van de oude luisteraars is er nog en verwacht nog steeds hetzelfde.
Waarom gaat het om de Nederlandstalige muziek, denk je? Heb je het bewuste gesprek gehoord?

Giel Beelen had vroeger wansmaak-woensdag. Q Music heeft het Foute Uur. VI heeft de Hollandse Kanjer. Allemaal items en programma's om bepaalde muziek ("crap") te draaien die buiten de reguliere playlist valt. Het gaat in VI om één nummer per uitzending en dat lijkt me geen discussiepunt bij Veronica.

Die uitspraak van Papparazzi is gedateerd en refereert naar het Veronica en de Veronica-luisteraar van tien jaar geleden.
Plaats reactie