Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 26 okt 2020 20:33 Is Hoebee niet gewoon zzp'er en daarmee tijdelijk te duur? Talpa heeft gesneden in de 'onnodige uitgaven', en dan zijn 'inhuurkrachten' het eerste aan de beurt. Als hij geen haat draagt naar Talpa dan zie ik niet in dat het niet zou kunnen.
Nee. Hoebee en Gofers stonden op de loonlijst. Verschuuren en De Vries zijn zpp'ers en na hun afscheid weer min of meer direct terug gekomen. Blijkbaar zijn zzp'ers goedkoper dan vaste krachten.
Pot schreef: 26 okt 2020 19:25 Wel opvallend: Lindo uit het weekend. Daarnaast is (volgens mij) nog nergens een weekendprogrammering bekend gemaakt. Zou het weekend nonstop gaan? Nu Jasper ook niet meer in de avond zit...
Ik verwacht Maurice Verschuuren op de plek van Lindo Duval.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Pot

Bericht door Pot »

Dennis en Celine vind ik opzich geen slechte keuze. Binnen Talpa/Veronica de beste keuze (of Tim misschien). De middagshow met een uur verlengen is ook verstandig.

Alleen begrijp ik niet dat ze de ochtendshow om 6:30 laten beginnen. Dat Wilfred krap zit met VI tv begrijp ik, maar Rick en Niels konden toch gewoon om 6:00 beginnen? Je staat nu eigenlijk al achter; zeker met het Veronica publiek.

Weet iemand of Celine naast haar sidekick-rol ook het nieuws zal doen?
Oren open!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef: 26 okt 2020 22:22 Weet iemand of Celine naast haar sidekick-rol ook het nieuws zal doen?
Ja. Nieuws en sidekick-rol gaf ze vanmiddag zelf aan. Genee gaf nog aan dat dat lastig is om objectief het nieuws te lezen en tegelijkertijd als sidekick een mening te ventileren.

Hopelijk gaat het programma geen promoshow worden voor Talpa programma's. Die indruk had ik wel toen Dennis en Celine er in de zomermaanden zaten.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 26 okt 2020 22:16
Henkjan2016 schreef: 26 okt 2020 20:33 Is Hoebee niet gewoon zzp'er en daarmee tijdelijk te duur? Talpa heeft gesneden in de 'onnodige uitgaven', en dan zijn 'inhuurkrachten' het eerste aan de beurt. Als hij geen haat draagt naar Talpa dan zie ik niet in dat het niet zou kunnen.
Nee. Hoebee en Gofers stonden op de loonlijst. Verschuuren en De Vries zijn zpp'ers en na hun afscheid weer min of meer direct terug gekomen. Blijkbaar zijn zzp'ers goedkoper dan vaste krachten.
Pot schreef: 26 okt 2020 19:25 Wel opvallend: Lindo uit het weekend. Daarnaast is (volgens mij) nog nergens een weekendprogrammering bekend gemaakt. Zou het weekend nonstop gaan? Nu Jasper ook niet meer in de avond zit...
Ik verwacht Maurice Verschuuren op de plek van Lindo Duval.
Duidelijk :-) bedankt voor deze info. Dat wist ik nog niet.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Pot schreef: 26 okt 2020 22:22 Dennis en Celine vind ik opzich geen slechte keuze. Binnen Talpa/Veronica de beste keuze (of Tim misschien). De middagshow met een uur verlengen is ook verstandig.

Alleen begrijp ik niet dat ze de ochtendshow om 6:30 laten beginnen. Dat Wilfred krap zit met VI tv begrijp ik, maar Rick en Niels konden toch gewoon om 6:00 beginnen? Je staat nu eigenlijk al achter; zeker met het Veronica publiek.

Het veronicapubliek heeft in het verleden aangetoond de zender trouw te blijven. Je moet wel het die hard zijn om Roxanne en nickleback jaar in jaar uit te trekken.
Pot

Bericht door Pot »

Henkjan2016 schreef: 26 okt 2020 22:34
Pot schreef: 26 okt 2020 22:22 Dennis en Celine vind ik opzich geen slechte keuze. Binnen Talpa/Veronica de beste keuze (of Tim misschien). De middagshow met een uur verlengen is ook verstandig.

Het veronicapubliek heeft in het verleden aangetoond de zender trouw te blijven. Je moet wel het die hard zijn om Roxanne en nickleback jaar in jaar uit te trekken.
Inderdaad. Maar in de ochtend kun je natuurlijk ook andere luisteraars trekken die de rest van de Veronica-muziek overdag niet horen.

Het verschil is wel dat de ochtend steeds verder is opgeschoven. Dat halve uurtje kan net nadelig uitpakken ten opzichte van de concurrenten die al wel begonnen zijn.
Oren open!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Doe je desnoods nog een half uurtje met twee gesprekjes van de vorige dag. Is ook armoede, maar dan heb je nog wel iets van content.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik begrijp niet dat de concurrentie een marginale zender als Veronica nog zoveel aandacht geeft.
Henkjan2016 schreef: 27 okt 2020 09:20
Giel:
Giel: Ik hoop niet dat Rick deze muziekjes meeneemt naar Veronica.
Grote kans dat Veronica ook lang gewacht heeft met het naar buiten brengen van de nieuwe middagshow, want vorige week werd Veronica uitgebreid besproken in RTL Boulevard en krijgt de zender weer free publicity. Als Veronica eerder de invulling van de middagshow bekend had gemaakt had Boulevard er geen groot item aan besteed.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Vond de ochtendshows met Annemarie sinds donderdag en met Hanneke vanochtend wel echt een stuk prettiger luisteren dan met Florentien, is dat meer mensen opgevallen?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 27 okt 2020 11:18 Vond de ochtendshows met Annemarie sinds donderdag en met Hanneke vanochtend wel echt een stuk prettiger luisteren dan met Florentien, is dat meer mensen opgevallen?
Nee, maar het werd vorige week wel een beetje teveel Florentien. Ze deed op enig moment de ochtend- en middagshow. Persoonlijk hoor ik liever Florentien dan Celine. Ik vraag me ook af of de rol van sidekick haar past.

Wat gaat er overigens gebeuren met het oude team van Beelen dat nu nog bij Martijn Muijs zit?
Daan!

Bericht door Daan! »

Waar is Jeroen Latijnhouwers heen eigenlijk?
topradiofm

Bericht door topradiofm »

iemand al een idee hoe het weekend er nu uit komt te zien . hopelijk komen er nu niet weer minder gepresenteerde uren .
Johanneke

Bericht door Johanneke »

topradiofm schreef: 27 okt 2020 12:52 iemand al een idee hoe het weekend er nu uit komt te zien . hopelijk komen er nu niet weer minder gepresenteerde uren .
Ik neem aan iemand anders tussen 12 en 15u, hopelijk Maurice en verder hetzelfde, lijkt me?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Daan! schreef: 27 okt 2020 12:46 Waar is Jeroen Latijnhouwers heen eigenlijk?
Radio M volgens mij, dacht dat hij dat vertelde.
Zonde hoor, was een van de beste nieuwslezers binnen Talpa. Had hem persoonlijk bij Frank Dane neergezet denk ik, uiteraard als hij dat zelf ook zou willen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 27 okt 2020 12:42
Johanneke schreef: 27 okt 2020 11:18 Vond de ochtendshows met Annemarie sinds donderdag en met Hanneke vanochtend wel echt een stuk prettiger luisteren dan met Florentien, is dat meer mensen opgevallen?
Nee, maar het werd vorige week wel een beetje teveel Florentien. Ze deed op enig moment de ochtend- en middagshow. Persoonlijk hoor ik liever Florentien dan Celine. Ik vraag me ook af of de rol van sidekick haar past.

Wat gaat er overigens gebeuren met het oude team van Beelen dat nu nog bij Martijn Muijs zit?
Ja goeie vraag, Lisanne en Carsten, die laatste zit sowieso allang bij Veronica. Hoop voor hen dat ze wel mogen blijven, wellicht bij Dennis en Celine?
Plaats reactie