Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Volgens de T. mag Ruyer het doen omdat er nog geen deal is met Stenders:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... fred-genee
density1

Bericht door density1 »

Vermoedelijk tijdelijk dus, of Stenders neemt zijn huidige tijdslot bij 2 mee.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Maar pas om half 7 's ochtends beginnen, hoe verzin je het? Sta je meteen met 6-0 achter op de andere ochtendshows! Snap niet dat de Talpa directie dit goedgekeurd heeft
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

density1 schreef: 26 okt 2020 17:21 Vermoedelijk tijdelijk dus, of Stenders neemt zijn huidige tijdslot bij 2 mee.
Dat laatste denk ik dan eerder, mocht Stenders inderdaad nog komen.

Ik zou het zelf een beetje armoedig vinden als ze na een tijdelijke ochtendshow nu ook een tijdelijke middagshow op zouden tuigen. Slecht management. Dan denk ik eerder dat Stenders 13-16 krijgt en Dennis de middag gewoon blijft doen.

Edit: had post van Density1 niet helemaal goed gelezen, dus bericht iets aangepast.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 26 okt 2020 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Johanneke schreef: 26 okt 2020 17:59 Maar pas om half 7 's ochtends beginnen, hoe verzin je het? Sta je meteen met 6-0 achter op de andere ochtendshows! Snap niet dat de Talpa directie dit goedgekeurd heeft
Ik vind een half uur voiraf met alleen sidekicks nogal armoedig. Een goed programma voor zeven uur, zoals ooit Alex Oosterveen voor zes uur zat, zou ik wel een goed alternatief vinden.
Rock 'n roll is better than music!
Patrick Kicken

Bericht door Patrick Kicken »

density1 schreef: 26 okt 2020 17:21 Vermoedelijk tijdelijk dus, of Stenders neemt zijn huidige tijdslot bij 2 mee.
Geduld, lieve mensen. Lindo houdt het plekje voor Tim warm, Tim houdt het plekje voor ..... warm, u weet wel, die man met die enorme muziek kennis. Lees mijn laatste column anders nog eens ;-)
Gratis radioles! www.radiocollege.nl (Apple) www.radio-college.nl (Android)
Videointerviews: www.radiohelden.nl Contact via WhatsApp? 0630844222
Columns: www.radio.nl/columns
density1

Bericht door density1 »

Deze heb ik heel goed gelezen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Patrick Kicken schreef: 26 okt 2020 18:23
Geduld, lieve mensen. Lindo houdt het plekje voor Tim warm, Tim houdt het plekje voor ..... warm, u weet wel, die man met die enorme muziek kennis. Lees mijn laatste column anders nog eens ;-)
Trakteer je op chinees als hij niet gaat?
WFNX

Bericht door WFNX »

Heel prettig dat Lindo meer prominente uren krijgt. Hoop dat Maurice in het weekend blijft. Die zet de laatste weken een heel leuk programma neer. Ruyer is gewoon een heel goede DJ. Was vroeger tof met Inkel in de middag, kan dat prima zelf. Of je er 6% marktaandeel mee haalt weet ik niet, maar snap deze oplossing wel. Maak me meer zorgen over Genee die ik niet echt vind passen in de aangepaste muziekkoers en in relatie tot het een Stenders verhaal. Bedoel Stenders en Genee zijn geen match op één zender lijkt me. Vandaar dat ik denk dat het voorlopig nog niet in het vat zit. Gewoon lekkere muziek uitzenden op Veronica met wat leuke dj's die met weinig woorden veel zeggen lijkt me prima voor nu. Zeker gezien de onzekerheid in de sector en het bedrijf.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Je zegt in je column dat met Stenders ook Hoebee terugkeert en dat dit een logisch scenario is en al jaren wordt besproken, maar Hoebee is pas een paar maanden weg !?
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Pot

Bericht door Pot »

Wel opvallend: Lindo uit het weekend. Daarnaast is (volgens mij) nog nergens een weekendprogrammering bekend gemaakt. Zou het weekend nonstop gaan? Nu Jasper ook niet meer in de avond zit...
Oren open!
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Wat een onzin. Stenders gaat niet naar Veronica...
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Jammer dat Veronica steeds vroeger doordeweeks non-stop gaat.

Ik kan de tijd nog herinneren dat Martijn Muijs tot 02:00 op de vrijdag/zaterdagnacht zat. Was goede radio.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 26 okt 2020 19:22
Je zegt in je column dat met Stenders ook Hoebee terugkeert en dat dit een logisch scenario is en al jaren wordt besproken, maar Hoebee is pas een paar maanden weg !?
Is Hoebee niet gewoon zzp'er en daarmee tijdelijk te duur? Talpa heeft gesneden in de 'onnodige uitgaven', en dan zijn 'inhuurkrachten' het eerste aan de beurt. Als hij geen haat draagt naar Talpa dan zie ik niet in dat het niet zou kunnen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Deradiokenner schreef: 26 okt 2020 19:27 Wat een onzin. Stenders gaat niet naar Veronica...
Verklaar je nader.
Plaats reactie