Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ja die woont ergens op de Veluwe volgens mij.
-
Wat vinden jullie van de tijdelijke ochtendshow Flo en Muijs in de Morgen na drie dagen?
Ik vind het heel aardig gaan eigenlijk. Ze pakken het slim aan voor een show die maar vijf weken bestaat, met bijvoorbeeld gewoon het cabaret en VI fragmenten zoals Giel dat altijd deed, maar ook de typische Martijn items als de Astro lijn en Pim Pam Plaat. Carsten en Lisanne zitten er ook gewoon nog bij, dat maakt het geheel wel vertrouwd, vind ik.
Florentien heeft een prettig stemgeluid voor in de ochtend (fijner om naar te luisteren dan de andere huidige Talpa nieuwslezers Roelof 538 en Evelien 10, maar dat is mijn mening natuurlijk), maar de klik met Martijn loopt nog moeizaam. Elke vraag die hij stelt beantwoordt ze met "eeehhh...." en je hoort dat ze nog moet groeien in de rol van sidekick, wat natuurlijk ook wel logisch is eigenlijk. Ze hoefde op Sky immers alleen nieuws te lezen. Maar hierdoor wordt wel een deel van de scherpte en snelheid van Martijn onderuit gehaald, omdat zij zo traag reageert. Dat is een beetje jammer en hoor je wel de hele show door. Ik vond het ook wel typisch dat ze vanochtend niet eens de tune van the Flintstones herkende. De stationsslogan is "We love music", dan is het ook sneu als een sidekick steeds op Spotify moet kijken om een Pim Pam Plaat suggestie te kunnen noemen.
Maar goed, ze zijn een paar dagen bezig, overall vind ik het prima te doen. Lees het hier verder nog niks over, meer mensen die geluisterd hebben en wat vinden jullie ervan?
Ik vind het heel aardig gaan eigenlijk. Ze pakken het slim aan voor een show die maar vijf weken bestaat, met bijvoorbeeld gewoon het cabaret en VI fragmenten zoals Giel dat altijd deed, maar ook de typische Martijn items als de Astro lijn en Pim Pam Plaat. Carsten en Lisanne zitten er ook gewoon nog bij, dat maakt het geheel wel vertrouwd, vind ik.
Florentien heeft een prettig stemgeluid voor in de ochtend (fijner om naar te luisteren dan de andere huidige Talpa nieuwslezers Roelof 538 en Evelien 10, maar dat is mijn mening natuurlijk), maar de klik met Martijn loopt nog moeizaam. Elke vraag die hij stelt beantwoordt ze met "eeehhh...." en je hoort dat ze nog moet groeien in de rol van sidekick, wat natuurlijk ook wel logisch is eigenlijk. Ze hoefde op Sky immers alleen nieuws te lezen. Maar hierdoor wordt wel een deel van de scherpte en snelheid van Martijn onderuit gehaald, omdat zij zo traag reageert. Dat is een beetje jammer en hoor je wel de hele show door. Ik vond het ook wel typisch dat ze vanochtend niet eens de tune van the Flintstones herkende. De stationsslogan is "We love music", dan is het ook sneu als een sidekick steeds op Spotify moet kijken om een Pim Pam Plaat suggestie te kunnen noemen.
Maar goed, ze zijn een paar dagen bezig, overall vind ik het prima te doen. Lees het hier verder nog niks over, meer mensen die geluisterd hebben en wat vinden jullie ervan?
-
https://www.mediacourant.nl/2020/09/rad ... ddagspits/
Die moet dus uit de Talpa stal komen. Ik verwacht geen ruud de wild.
Die moet dus uit de Talpa stal komen. Ik verwacht geen ruud de wild.
-
Ik zag gisteravond overigens Heléne Hendriks de uitzending van de champions league presenteren. Dat zou wellicht ook nog (af en toe) een optie kunnen zijn als Wilfred de ochtend gaat doen, Hoeft hij niet altijd wekelijks vier avonden tv plus vier ochtenden radio te maken.
Ik zou er overigens op de vrijdagen echt voor kiezen de ochtend door Dennis of Tim te laten doen en iemand anders dan de uren die Dennis of Tim normaal overdag doet (Lindo, Jasper). De programmering wordt dan wel wat rommerig, maar JJ vind ik echt wel iets te licht voor het belangrijkste slot van de dag
Ik zou er overigens op de vrijdagen echt voor kiezen de ochtend door Dennis of Tim te laten doen en iemand anders dan de uren die Dennis of Tim normaal overdag doet (Lindo, Jasper). De programmering wordt dan wel wat rommerig, maar JJ vind ik echt wel iets te licht voor het belangrijkste slot van de dag
-
Helene deed al op dinsdag de championsleaugue en op woensdag doet Wilfred. Wat wel zou kunnen dat zij alleen maar de championsleaugue gaat doen. Maar weet niet hoe dat contracttechnisch is afgesproken ook met sponsoren.
Laatst gewijzigd door Deradiokenner op 30 sep 2020 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Inderdaad, de heer de mol zal dat bepalen.Deradiokenner schreef: ↑30 sep 2020 11:48 Helene deed al op dinsdag de championsleaugue en op woensdag doet Wilfred. Wat wel zou kunnen dat zij alleen maar de championsleaugue gaat doen. Maar weet niet hoe dat contractbeëindiging zit met sponsoren enzo
-
Ah, zij deed het iedere week al. Dat wist ik niet, dacht dat Wilfred beide dagen deed.Deradiokenner schreef: ↑30 sep 2020 11:48 Helene deed al op dinsdag de championsleaugue en op woensdag doet Wilfred. Wat wel zou kunnen dat zij alleen maar de championsleaugue gaat doen. Maar weet niet hoe dat contracttechnisch is afgesproken ook met sponsoren.
Evers in de middag dus, kan niet missen met die hints en hoe losjes ze erover praten
https://mediasite.tv/niels-van-baarlen- ... 8YYGKZ8guE
-
Dat gaat niet gebeuren, Edwin heeft al een aantal keer aangegeven geen radio te willen maken voorlopig....Greatski schreef: ↑30 sep 2020 12:20 Evers in de middag dus, kan niet missen met die hints en hoe losjes ze erover praten
-
En oostelijk genoeg voor ‘oosten’Greatski schreef: ↑30 sep 2020 12:20 Evers in de middag dus, kan niet missen met die hints en hoe losjes ze erover praten
Als ze bezig zijn met een zogenaamd grote naam, kunnen we iemand anders bedenken die nu elders zit (en daar weggaat?)
Ja mee eens! Moet wel een sterke naam zijn als je op vrijdag een andere jock neerzet. Snap echt niet dat ze dit zo hebben geaccepteerdDe Nachtwacht schreef: ↑30 sep 2020 11:34 Ik zag gisteravond overigens Heléne Hendriks de uitzending van de champions league presenteren. Dat zou wellicht ook nog (af en toe) een optie kunnen zijn als Wilfred de ochtend gaat doen, Hoeft hij niet altijd wekelijks vier avonden tv plus vier ochtenden radio te maken.
-
Ik begrijp deze gedachtenptronen niet. Het gaat nu toch ook goed, ze zetten enkel het programma naar de ochtend. Ze hebben een succesvol programma, en nu moet er ineens een ander poppetje op.Johanneke schreef: ↑30 sep 2020 12:55Ja mee eens! Moet wel een sterke naam zijn als je op vrijdag een andere jock neerzet. Snap echt niet dat ze dit zo hebben geaccepteerdDe Nachtwacht schreef: ↑30 sep 2020 11:34 Ik zag gisteravond overigens Heléne Hendriks de uitzending van de champions league presenteren. Dat zou wellicht ook nog (af en toe) een optie kunnen zijn als Wilfred de ochtend gaat doen, Hoeft hij niet altijd wekelijks vier avonden tv plus vier ochtenden radio te maken.
Ik zou er overigens op de vrijdagen echt voor kiezen de ochtend door Dennis of Tim te laten doen en iemand anders dan de uren die Dennis of Tim normaal overdag doet (Lindo, Jasper). De programmering wordt dan wel wat rommerig, maar JJ vind ik echt wel iets te licht voor het belangrijkste slot van de dag![]()
-
Mijn god, wat een artikel.Greatski schreef: ↑30 sep 2020 12:20 Evers in de middag dus, kan niet missen met die hints en hoe losjes ze erover praten