Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Coolwine

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Coolwine »

Ik vroeg me al af waar z'n column bleef. En daar is 'tie: https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... ks-kosten/
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Coolwine schreef: 24 sep 2020 15:26 Ik vroeg me al af waar z'n column bleef. En daar is 'tie: https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... ks-kosten/
Het is weer lachwekkend maar ergens ook wel bizar dat hij zo hoog van de toren blijft blazen. Heeft ie ook wel eens een column geschreven waarin zijn voorspellingen wel uit kwamen? Want zijn "bronnen" kun je toch moeilijk serieus meer nemen...
Maar eerlijk is eerlijk, ik lees zijn stukken wel altijd graag.
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Hij doet het, zojuist gezegd VI in de ochtend!!!
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Een sterk staaltje 'luisteraars' (vooral de radiofreaks) gek maken. Beginnen met de vraag 'doet ie 't of doet ie 't niet' en in het midden roepen dat iet 't niet doet, om vervolgens af te sluiten met 'we doen het'. Prachtig. Maar goed, het zal wel gewoon Martijn zijn die maandagochtend achter de knoppen zit.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Coolwine schreef: 24 sep 2020 18:03 Een sterk staaltje 'luisteraars' (vooral de radiofreaks) gek maken. Beginnen met de vraag 'doet ie 't of doet ie 't niet' en in het midden roepen dat iet 't niet doet, om vervolgens af te sluiten met 'we doen het'. Prachtig. Maar goed, het zal wel gewoon Martijn zijn die maandagochtend achter de knoppen zit.
Ja dat verwacht ik ook. Het wordt wel erg flauw nu.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

density1 schreef: 24 sep 2020 15:01
Coolwine schreef: 24 sep 2020 12:34
Henk34 schreef: 24 sep 2020 12:05

Er is nog steeds geen officiële bevestiging van het station (zie website)...
Zullen we momenteel maar niet zo veel van Giel geloven.
Volgens mij zit er wel wat rancune bij Giel want hij is afgelopen weken niet echt positief over Talpa Radio/Veronica.
Zou wel een stunt zijn als er vandaag of morgen toch nog een grote aankondiging/verrassing komt.
Zie het niet meer gebeuren, iemand bijzonders in de ochtend. Martijn zal wel de tijdelijke opvulling zijn totdat iemand er in trapt om daar de ochtend te gaan doen. Het zou wel een deceptie zijn als het inderdaad Martijn wordt want het is wel een beetje behelpen zo hè. Ik bedoel, die muziek is dan al een tijdje aangepast en het is beter dan het was maar echt overtuigd het nog niet dat Veronica. Die laatste reclame campagne is daar een goed voorbeeld van. Ik zag ook de bording langs de voetbalvelden dit weekend met leuzen als 'We.Love.Kensington' 'We.Love.Queen' etc. getuigd ook niet van originaliteit en dat is waar Veronica juist toch niet meer alleen voor staat voor deze muziek. Had daar in ieder geval wat andere artiesten toegevoegd die je nu ook hoort tegenwoordig en voorheen niet.
John heeft de halve stal ontslagen, ik gok ook van niet.
Orange

Bericht door Orange »

Coolwine schreef: 24 sep 2020 18:03 Een sterk staaltje 'luisteraars' (vooral de radiofreaks) gek maken. Beginnen met de vraag 'doet ie 't of doet ie 't niet' en in het midden roepen dat iet 't niet doet, om vervolgens af te sluiten met 'we doen het'. Prachtig. Maar goed, het zal wel gewoon Martijn zijn die maandagochtend achter de knoppen zit.
Haha. En wanneer gaat dat in?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ook bevestigd door Martijn op Insta nu
Henk34

Bericht door Henk34 »

Johanneke schreef: 24 sep 2020 18:38 Ook bevestigd door Martijn op Insta nu
Wel tijdelijk staat er bij
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Marcomarco schreef: 24 sep 2020 18:00 Hij doet het, zojuist gezegd VI in de ochtend!!!
Klopt. Nu dan vanaf 1 okt VI in de ochtend?
density1

Bericht door density1 »

Dat lijkt me logisch. Dat moet dan altijd op de eerste van de maand beginnen zoiets.
Pot

Bericht door Pot »

tophitsradio schreef: 24 sep 2020 19:57
Marcomarco schreef: 24 sep 2020 18:00 Hij doet het, zojuist gezegd VI in de ochtend!!!
Lijkt mij niet logisch. Martijn doet het voorlopig, dat zal geen drie dagen zijn.
Oren open!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Martijn vertelde zojuist op de radio dat Lindo er vanaf maandag zit.
Dan is het met Martijn, Denman, Tim, Wilfred en Lindo al met al toch helemaal geen slechte opstelling, wel?
Henk34

Bericht door Henk34 »

Pot schreef: 24 sep 2020 20:28
tophitsradio schreef: 24 sep 2020 19:57
Lijkt mij niet logisch. Martijn doet het voorlopig, dat zal geen drie dagen zijn.
Zal wel tot na de herfst of kerst vakantie worden
density1

Bericht door density1 »

Al met al wel een blindlegger weer dit.
Plaats reactie