Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RadioLove95

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door RadioLove95 »

Phoenix schreef: 24 sep 2020 11:01
Deradiokenner schreef: 24 sep 2020 10:29 En de avond? Vanaf 18 uur non-stop?
Erg jammer dat Muijs uit de avond verdwijnt. Ik gok hier op Marisa Heutink.

Inmiddels kunnen we wel stellen dat Patrick Kicken er op alle fronten naast zat. Alle opties die hij genoemd heeft zijn het niet geworden. En hij heeft wat opties genoemd zeg.
Dit lijkt een tussen fase. Dus zijn opties kunnen nog gewoon uitkomen. Gewoon geduld hebben.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 24 sep 2020 11:01
Deradiokenner schreef: 24 sep 2020 10:29 En de avond? Vanaf 18 uur non-stop?
Erg jammer dat Muijs uit de avond verdwijnt. Ik gok hier op Marisa Heutink.

Inmiddels kunnen we wel stellen dat Patrick Kicken er op alle fronten naast zat. Alle opties die hij genoemd heeft zijn het niet geworden. En hij heeft wat opties genoemd zeg.
We hebben hier genoeg scenario's bedacht met z'n allen. Ach we hebben weer lol gehad toch? En we kunnen inderdaad gewoon doorgaan met speculeren voorlopig 🤣
Orange

Bericht door Orange »

Coolwine schreef: 24 sep 2020 10:48Daarnaast, Talpa bepaalt niet waar ze Evers (áls hij weer radio wil maken) neer kunnen zetten. Hij heeft wel de luxe om dat zelf te bepalen.
Het lijkt mij dat dat begint met een normaal gesprek tussen Talpa en Evers waarbij beide partijen met elkaar delen wat ambities en wensen zijn. Dus in beginsel wordt dat vooral in goed overleg samen bepaald. Waarbij idd geldt dat Evers wel wat in te brengen heeft. Maar anderzijds zal Talpa ook aangeven dat een goed salaris bij een zender met een hoger marktaandeel makkelijker gaat dan bij een zender met een lager marktaandeel. Het is echt niet zo dat Evers belt om te zeggen op welke zender hij wil en welk tijdstip en dat dat dan zo gebeurt.
jessica

Bericht door jessica »

Orange schreef: 23 sep 2020 22:34
fnlradio schreef: 23 sep 2020 22:29
Henkjan2016 schreef: 23 sep 2020 19:07 Waarom zou Wilfred niet op vrijdag kunnen worden ingezet?
op vrijdag doet wilfred bnr
Dat is in de middag.
Ja maar in de avond doet hij ook nog TV. Is allemaal te veel van het goede dan. En een werkdag van 6 in de ochtend tot 11 in de avond.
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Orange schreef: 24 sep 2020 11:06
Coolwine schreef: 24 sep 2020 10:48Daarnaast, Talpa bepaalt niet waar ze Evers (áls hij weer radio wil maken) neer kunnen zetten. Hij heeft wel de luxe om dat zelf te bepalen.
Het lijkt mij dat dat begint met een normaal gesprek tussen Talpa en Evers waarbij beide partijen met elkaar delen wat ambities en wensen zijn. Dus in beginsel wordt dat vooral in goed overleg samen bepaald. Waarbij idd geldt dat Evers wel wat in te brengen heeft. Maar anderzijds zal Talpa ook aangeven dat een goed salaris bij een zender met een hoger marktaandeel makkelijker gaat dan bij een zender met een lager marktaandeel. Het is echt niet zo dat Evers belt om te zeggen op welke zender hij wil en welk tijdstip en dat dat dan zo gebeurt.
Eens, maar als Niels Evers vraagt voor Veronica en hij dat zou willen doen, is dat toch een andere aanvliegroute. En wat dat salaris betreft, je weet niet of dat nog een heel groot ding is. Toen Evers stopte met ESO, wist hij ook wel dat zo'n salaris er nooit meer in zou zitten.
jessica

Bericht door jessica »

Op dit moment is Evers helemaal niet meer aan Talpa verbonden. Hij had ooit Rick en Niels bij zijn eigen bedrijf in dienst. Maar Rick en Niels werken inmiddels bij Talpa. Evers is zou vrij om te gaan en staan waar hij wil. Als hij terug komt zal hij waarschijnlijk alles zelf bepalen. Welke zender en welk tijdstip en waarschijnlijk ook nog een grote vrije hand in de muziek. Zo liggen de kaarten.
Coolwine

Bericht door Coolwine »

jessica schreef: 24 sep 2020 11:24 Op dit moment is Evers helemaal niet meer aan Talpa verbonden. Hij had ooit Rick en Niels bij zijn eigen bedrijf in dienst. Maar Rick en Niels werken inmiddels bij Talpa. Evers is zou vrij om te gaan en staan waar hij wil. Als hij terug komt zal hij waarschijnlijk alles zelf bepalen. Welke zender en welk tijdstip en waarschijnlijk ook nog een grote vrije hand in de muziek. Zo liggen de kaarten.
Klopt grotendeels. Geloof ook niet dat iemand hier iets totaal anders beweert. Een kanttekening, hij kan natuurlijk niet overal aankloppen en zeggen 'geef mij dat tijdslot!'.
Orange

Bericht door Orange »

Coolwine schreef: 24 sep 2020 11:19Eens, maar als Niels Evers vraagt voor Veronica en hij dat zou willen doen, is dat toch een andere aanvliegroute.
Klopt, maar Niels gaat daar helemaal niet over. Als hij Evers officieel wil vragen, moet hij dat eerst afstemmen met Marc Adriani en John de Mol. En die zullen vast zeggen Talpabreed dat gesprek met Evers aan te willen gaan. Dus dat lijkt me niet een logische aanvliegroute.
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Coolwine schreef: 24 sep 2020 11:19
Orange schreef: 24 sep 2020 11:06
Eens, maar als Niels Evers vraagt voor Veronica en hij dat zou willen doen, is dat toch een andere aanvliegroute. En wat dat salaris betreft, je weet niet of dat nog een heel groot ding is. Toen Evers stopte met ESO, wist hij ook wel dat zo'n salaris er nooit meer in zou zitten.
Je moet daarbij nadenken wat je doet. Je zou met zo een zet gaan concurreren met je prio zenders. Dat zal John nooit toe laten hoe graag Evers dat ook zou willen. Denk dat John de Mol niet wil dat zodirect al zijn zenders buiten de top 3 vallen. Dan is je advertentie waarde gewoon minder interessant.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Coolwine schreef: 24 sep 2020 11:30
jessica schreef: 24 sep 2020 11:24 Op dit moment is Evers helemaal niet meer aan Talpa verbonden. Hij had ooit Rick en Niels bij zijn eigen bedrijf in dienst. Maar Rick en Niels werken inmiddels bij Talpa. Evers is zou vrij om te gaan en staan waar hij wil. Als hij terug komt zal hij waarschijnlijk alles zelf bepalen. Welke zender en welk tijdstip en waarschijnlijk ook nog een grote vrije hand in de muziek. Zo liggen de kaarten.
Klopt grotendeels. Geloof ook niet dat iemand hier iets totaal anders beweert. Een kanttekening, hij kan natuurlijk niet overal aankloppen en zeggen 'geef mij dat tijdslot!'.
Ik denk oprecht dat wanneer Evers dit bij elk station zou doen, hij het overal voor elkaar krijgt. Hij gaat dit alleen niet doen natuurlijk, maar er is echt geen enkel station wat Evers gaat afwijzen. En ik denk/vind ook niet dat er nu een programma is wat kan tippen aan Evers als radiomaker. Maar dit is natuurlijk smaak. Daarnaast zal de komst van Evers voor ontzettend veel naamsbekendheid én de garantie op een goed programma. Dus ja, ik denk eigenlijk wel da wanneer Edwin ergens zou aankloppen ze wel ruimte voor hem maken.
Henk34

Bericht door Henk34 »

Johanneke schreef: 24 sep 2020 07:25 Stop maar jongens, het is allang gezegd vanochtend, eerste presentatie rond 6.15u bij Giel.

Er is nog geen nieuwe ochtendshow, Martijn en Florentien zitten er maandag vanaf 6u, dit is de voorlopige invulling.

Had dan Jeroen erbij laten zitten, die kan net het verschil maken met de scherpte die ik bij Florentien echt mis.
Er is nog steeds geen officiële bevestiging van het station (zie website)...
Zullen we momenteel maar niet zo veel van Giel geloven.
Volgens mij zit er wel wat rancune bij Giel want hij is afgelopen weken niet echt positief over Talpa Radio/Veronica.
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Ik zie Evers nog wel op Joe terecht komen op termijn. Meer zijn muziek en wanneer daar een FM frequentie voor is geregeld gaat daar ongetwijfeld een programmering komen.
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Henk34 schreef: 24 sep 2020 12:05
Johanneke schreef: 24 sep 2020 07:25 Stop maar jongens, het is allang gezegd vanochtend, eerste presentatie rond 6.15u bij Giel.

Er is nog geen nieuwe ochtendshow, Martijn en Florentien zitten er maandag vanaf 6u, dit is de voorlopige invulling.

Had dan Jeroen erbij laten zitten, die kan net het verschil maken met de scherpte die ik bij Florentien echt mis.
Volgens mij zit er wel wat rancune bij Giel want hij is afgelopen weken niet echt positief over Talpa Radio/Veronica.
Zou wel een stunt zijn als er vandaag of morgen toch nog een grote aankondiging/verrassing komt.
Pot

Bericht door Pot »

Radiofan500 schreef: 24 sep 2020 12:21 Ik zie Evers nog wel op Joe terecht komen op termijn. Meer zijn muziek en wanneer daar een FM frequentie voor is geregeld gaat daar ongetwijfeld een programmering komen.
Zie of hoop je dat?
Ik vraag me af wat Joe te bieden heeft. Nu nog niks. Als ze een FM-frequentie bemachtigen moeten ze ook nog in luisteraars groeien. Het zal tijden (jaren) duren voordat dit 'project' daadwerkelijk wat zal opleveren. Is het dan überhaupt interessant genoeg voor hem? Ik vraag het me af. Langs de Lijn stond dacht ik nog op het lijstje van Evers. Dat zie ik er eerder van komen.
Orange schreef: 24 sep 2020 10:14
RadioLove95 schreef: 24 sep 2020 10:06 Denk dat Talpa Evers liever gebruikt bij een andere radiozender binnen Talpa.
Dit is het precies. Als Evers weer radio gaat maken, zetten ze hem waarschijnlijk liever in op Radio 10. Evers daar in de middag en Van Someren naar de middag op Veronica.
Dat zou voor Veronica en Radio 10 het beste zijn. Dan zou Radio 10 verder kunnen groeien met Evers in de middag en hem de vrijdag vrij geven. Zo zou Veronica met VI in de ochtend en Somertijd in de middag beter kunnen scoren. Maar of dit ooit nog gaat gebeuren, kun je je afvragen.
Oren open!
density1

Bericht door density1 »

Coolwine schreef: 24 sep 2020 12:34
Henk34 schreef: 24 sep 2020 12:05

Zou wel een stunt zijn als er vandaag of morgen toch nog een grote aankondiging/verrassing komt.
Zie het niet meer gebeuren, iemand bijzonders in de ochtend. Martijn zal wel de tijdelijke opvulling zijn totdat iemand er in trapt om daar de ochtend te gaan doen. Het zou wel een deceptie zijn als het inderdaad Martijn wordt want het is wel een beetje behelpen zo hè. Ik bedoel, die muziek is dan al een tijdje aangepast en het is beter dan het was maar echt overtuigd het nog niet dat Veronica. Die laatste reclame campagne is daar een goed voorbeeld van. Ik zag ook de bording langs de voetbalvelden dit weekend met leuzen als 'We.Love.Kensington' 'We.Love.Queen' etc. getuigd ook niet van originaliteit en dat is waar Veronica juist toch niet meer alleen voor staat voor deze muziek. Had daar in ieder geval wat andere artiesten toegevoegd die je nu ook hoort tegenwoordig en voorheen niet.
Plaats reactie