Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Orange schreef: 23 sep 2020 22:34
fnlradio schreef: 23 sep 2020 22:29
Henkjan2016 schreef: 23 sep 2020 19:07

Waarom zou Wilfred niet op vrijdag kunnen worden ingezet?
op vrijdag doet wilfred bnr
Dat is in de middag.
Juist, dat is in de middag, en dat is de reden dat Wilfred er op vrijdag niet is. Dit zegt geheel niets over de ochtend.
Daan!

Bericht door Daan! »

Als Wilfred het zelf bekend wil maken, is vanmiddag dus de laatste kans.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Het zal wel bij Veronica Inside tv worden. Dan het poppenkast met een contract op tv en dan de bekendmaking.. wedden?
Deradiokenner

Heggeschaar schreef: 23 sep 2020 23:55 We zullen zien.
Je denkt te standaard.
Vi in de ochtend is veilig.
Luistercijfers verhuizen gewoon mee naar de ochtend, misschien wat erbij. Leuk. Top.
Niemand zal erover lullen dat het 10x mooier is dan in de middag.
Neee Niels zal een leuk aapje in z’n mouw hebben!
Dat geloof ik niet, de ochtend heeft veel meer concurrentie. Daar moet je echt je plekje veroveren. In de middag met alle respect maar dan heb je echt alleen Ruud de wild dat een concurrent is.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Stop maar jongens, het is allang gezegd vanochtend, eerste presentatie rond 6.15u bij Giel.

Er is nog geen nieuwe ochtendshow, Martijn en Florentien zitten er maandag vanaf 6u, dit is de voorlopige invulling.

Had dan Jeroen erbij laten zitten, die kan net het verschil maken met de scherpte die ik bij Florentien echt mis.
Orange

Bericht door Orange »

Johanneke schreef: 24 sep 2020 07:25
Had dan Jeroen erbij laten zitten, die kan net het verschil maken met de scherpte die ik bij Florentien echt mis.
Waarschijnlijk loopt zijn contract tegelijk af met die van Giel en moeten ze op de centjes letten.
Orange

Bericht door Orange »

Johanneke schreef: 24 sep 2020 07:25 Stop maar jongens, het is allang gezegd vanochtend, eerste presentatie rond 6.15u bij Giel.

Er is nog geen nieuwe ochtendshow, Martijn en Florentien zitten er maandag vanaf 6u, dit is de voorlopige invulling.
Aha, kijk eens aan. We hoeven niet te stoppen, maar mogen nog weken- of maandenlang hier op het forum speculeren over de definitieve invulling :)) -bier
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Ik krijg het gevoel dat ze (teveel) ingezet hadden op Wilfred in de overtuiging dat ze 'm wel konden overhalen. Dat is niet gelukt en nu hebben ze een probleem. Aan de andere kant, Martijn is een hele goede (misschien wel wat onderschatte) DJ. Hij heeft bewezen dat hij een ochtendshow kan dragen. De luistercijfers hoeven dus niet per se in te storten. Maar het ideale scenario is natuurlijk een grotere naam in de ochtend. VI in de morgen en Evers in de Middag zou het meest ideaal zijn. Ik sluit niet uit dat zoiets tot ieders verrassing nog gaat gebeuren. Iedereen die roept dat Evers voorlopig geen radio meer gaat maken, weet dat nooit 100% zeker. Dat weet hij alleen zelf! Iemand kan altijd van gedachten veranderen.
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Coolwine schreef: 24 sep 2020 09:53 Ik krijg het gevoel dat ze (teveel) ingezet hadden op Wilfred in de overtuiging dat ze 'm wel konden overhalen. Dat is niet gelukt en nu hebben ze een probleem. Aan de andere kant, Martijn is een hele goede (misschien wel wat onderschatte) DJ. Hij heeft bewezen dat hij een ochtendshow kan dragen. De luistercijfers hoeven dus niet per se in te storten. Maar het ideale scenario is natuurlijk een grotere naam in de ochtend. VI in de morgen en Evers in de Middag zou het meest ideaal zijn. Ik sluit niet uit dat zoiets tot ieders verrassing nog gaat gebeuren. Iedereen die roept dat Evers voorlopig geen radio meer gaat maken, weet dat nooit 100% zeker. Dat weet hij alleen zelf! Iemand kan altijd van gedachten veranderen.
Denk dat Talpa Evers liever gebruikt bij een andere radiozender binnen Talpa. Radio10 en 538 zakken in deze meting. Je hebt de meeste radiozenders, meeste geld en het lukt je niet om te scoren. De verkoopprijs daalt met de meting.

Evers op Radio10 in de ochtend of middag. Dat zal het wel gaan worden. Wanneer Talpa het eerder al verkoopt zie ik ook nog wel een kans dat Evers nog naar Q-Music gaat om daar de middag te doen.
rocks

Bericht door rocks »

Of zouden ze de ochtend achterwegen laten en vanaf 09.00uur beginnen zodat ze meer in de ochtenden op 538 en 10 kunnen gaan richten?
Zodat zei alleen het nieuws voorleest enz.
Orange

Bericht door Orange »

RadioLove95 schreef: 24 sep 2020 10:06 Denk dat Talpa Evers liever gebruikt bij een andere radiozender binnen Talpa.
Dit is het precies. Als Evers weer radio gaat maken, zetten ze hem waarschijnlijk liever in op Radio 10. Evers daar in de middag en Van Someren naar de middag op Veronica.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

RadioLove95 schreef: 24 sep 2020 10:06
Coolwine schreef: 24 sep 2020 09:53 Ik krijg het gevoel dat ze (teveel) ingezet hadden op Wilfred in de overtuiging dat ze 'm wel konden overhalen. Dat is niet gelukt en nu hebben ze een probleem. Aan de andere kant, Martijn is een hele goede (misschien wel wat onderschatte) DJ. Hij heeft bewezen dat hij een ochtendshow kan dragen. De luistercijfers hoeven dus niet per se in te storten. Maar het ideale scenario is natuurlijk een grotere naam in de ochtend. VI in de morgen en Evers in de Middag zou het meest ideaal zijn. Ik sluit niet uit dat zoiets tot ieders verrassing nog gaat gebeuren. Iedereen die roept dat Evers voorlopig geen radio meer gaat maken, weet dat nooit 100% zeker. Dat weet hij alleen zelf! Iemand kan altijd van gedachten veranderen.
Denk dat Talpa Evers liever gebruikt bij een andere radiozender binnen Talpa. Radio10 en 538 zakken in deze meting. Je hebt de meeste radiozenders, meeste geld en het lukt je niet om te scoren. De verkoopprijs daalt met de meting.

Evers op Radio10 in de ochtend of middag. Dat zal het wel gaan worden. Wanneer Talpa het eerder al verkoopt zie ik ook nog wel een kans dat Evers nog naar Q-Music gaat om daar de middag te doen.
Waarom zou Edwin Evers - wiens ochtendshow qua muziek als zo ontzettend afweek van de rest van 538, in de lieve vrede naar Q-Music gaan? Dat past toch muzikaal gezien helemaal niet bij hem? Ik heb niet het idee dat Edwin nog echt voor de centen aan het werk moet, maar meer omdat hij het leuk vindt. Lunch op Radio 2 zou perfect zijn. Of inderdaad 10.
Deradiokenner

En de avond? Vanaf 18 uur non-stop?
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Orange schreef: 24 sep 2020 10:14
RadioLove95 schreef: 24 sep 2020 10:06 Denk dat Talpa Evers liever gebruikt bij een andere radiozender binnen Talpa.
Dit is het precies. Als Evers weer radio gaat maken, zetten ze hem waarschijnlijk liever in op Radio 10. Evers daar in de middag en Van Someren naar de middag op Veronica.
Van Someren scoort toch al prima op 10? En het is helemaal niet zeker of Evers meer luisteraars trekt. Daarnaast, Talpa bepaalt niet waar ze Evers (áls hij weer radio wil maken) neer kunnen zetten. Hij heeft wel de luxe om dat zelf te bepalen. Ik kan me best voorstellen dat hij z'n voormalige sidekick (en nu zenderbaas van Veronica) best wil helpen om de zender naar een hoger plan te tillen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef: 24 sep 2020 10:29 En de avond? Vanaf 18 uur non-stop?
Erg jammer dat Muijs uit de avond verdwijnt. Ik gok hier op Marisa Heutink.

Inmiddels kunnen we wel stellen dat Patrick Kicken er op alle fronten naast zat. Alle opties die hij genoemd heeft zijn het niet geworden. En hij heeft wat opties genoemd zeg.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Plaats reactie