Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
fnlradio

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door fnlradio »

de ochtendshow wordt gezegd dat wilfred rick niels en florentien die gaan doen
Phoenix

Bericht door Phoenix »

fnlradio schreef: 21 sep 2020 20:09 de ochtendshow wordt gezegd dat wilfred rick niels en florentien die gaan doen
Waar en door wie wordt dat gezegd? Of herhaal je hier iets wat al lang en breed besproken is?
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Vermoed dat het hier om draait: Niels zegt: in de ochtend zitten wij en dan kan Edwin in de middag.

Maar zeker geen scoop, want dit gesprek vindt vaker plaats. Is niets nieuws.
jessica

Bericht door jessica »

Henkjan2016 schreef: 21 sep 2020 21:15 Vermoed dat het hier om draait: Niels zegt: in de ochtend zitten wij en dan kan Edwin in de middag.
Was dit fragment niet uit die week dat Giel en Vi hadden gewisseld en werd toen die grap gemaakt?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 21 sep 2020 23:22
Henkjan2016 schreef: 21 sep 2020 21:15 Vermoed dat het hier om draait: Niels zegt: in de ochtend zitten wij en dan kan Edwin in de middag.
Was dit fragment niet uit die week dat Giel en Vi hadden gewisseld en werd toen die grap gemaakt?
Nee.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Toch wel heel bijzonder dat het nog steeds niet bekend gemaakt is wat er gaat gebeuren in de ochtend... Ik krijg de indruk dat de kogel nog steeds niet door de kerk is. Althans, er zal vast wel iets klaar liggen. Mogelijk dat er een scenario klaar ligt voor een team die de ochtend gaat doen, maar ook de middag zou kunnen doen. We zullen zien...
Henkjan2016

Coolwine schreef: 22 sep 2020 16:38 Toch wel heel bijzonder dat het nog steeds niet bekend gemaakt is wat er gaat gebeuren in de ochtend... Ik krijg de indruk dat de kogel nog steeds niet door de kerk is. Althans, er zal vast wel iets klaar liggen. Mogelijk dat er een scenario klaar ligt voor een team die de ochtend gaat doen, maar ook de middag zou kunnen doen. We zullen zien...
Ik vermoed zelf dat, wanneer het een switch betreft van vi of wanneer het een grote naam betreft, dat dit al lang in de media groot was aangekondigd. Het zal dan waarschijnlijk een ander plan zijn.
Pot

Bericht door Pot »

Henkjan2016 schreef: 22 sep 2020 16:49
Coolwine schreef: 22 sep 2020 16:38 Toch wel heel bijzonder dat het nog steeds niet bekend gemaakt is wat er gaat gebeuren in de ochtend... Ik krijg de indruk dat de kogel nog steeds niet door de kerk is. Althans, er zal vast wel iets klaar liggen. Mogelijk dat er een scenario klaar ligt voor een team die de ochtend gaat doen, maar ook de middag zou kunnen doen. We zullen zien...
Ik vermoed zelf dat, wanneer het een switch betreft van vi of wanneer het een grote naam betreft, dat dit al lang in de media groot was aangekondigd. Het zal dan waarschijnlijk een ander plan zijn.
Wilfred gaf toch aan dat hij volgende week een besluit zou maken. Volgende week is inmiddels vorige week. Maar de vaste of tijdelijke vervanger(s) zullen het wel weten, alleen wij nog niet.
Oren open!
Henkjan2016

Pot schreef: 22 sep 2020 17:35
Henkjan2016 schreef: 22 sep 2020 16:49
Wilfred gaf toch aan dat hij volgende week een besluit zou maken. Volgende week is inmiddels vorige week. Maar de vaste of tijdelijke vervanger(s) zullen het wel weten, alleen wij nog niet.
Kijk, dat is nuttige info. Ik heb die uitzendingen nog niet gehoord, maar ik geloof je graag. Nog even afwachten dus.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Het is raar dat Veronica niks achter de hand heeft, dit wisten ze in januari al! En alleen maar gokken op Wilfred. Hoe zielig...
Henkjan2016

Er is daarna wel een drastisch corona-uitloop geweest vanwege een gebrek aan inkomsten.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Deradiokenner schreef: 22 sep 2020 19:17 Het is raar dat Veronica niks achter de hand heeft, dit wisten ze in januari al! En alleen maar gokken op Wilfred. Hoe zielig...
Wie zegt dat?
Felix vd Goot

Bericht door Felix vd Goot »

Het wordt Johan Derksen, zonde sidekicks, met Blues In De Morgen.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Zometeen denkt John de Mol dat het een goed idee is om Goedemorgen Gordon weer van stal te halen!
Henkjan2016

John is wel grootverbruiker in oude koeien. Zou zo een optie kunnen zijn.
Plaats reactie