Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door jessica »

Waarom zou de nieuwe nieuwslezeres met het team van VI het ochtendprogramma gaan maken. Dit kan toch net zo goed een nieuw ochtendteam zijn. Ik denk dat er echt geen ochtend en middagversie van VI op de radio komt. Beetje overkill lijkt me dat.
Orange

Bericht door Orange »

Deradiokenner schreef: 20 sep 2020 12:50 Rick en Niels nooit uit elkaar halen samen zijn ze top! Alleen echt verschrikkelijk! Celine zal wel blijven zitten, die doet ook nog shownieuws
Eens. Ik deed hier eerder ook de suggestie Rick en Niels naar de ochtend te halen als Genee niet wil, maar dan idd wel samen als sidekicks van Tim Klijn.

En idd, vanwege shownieuws is het voor Celine geen optie om in de vroege ochtend het nieuws te doen. Maar dat wordt blijkbaar Florentien Goedhart. Ik ben wel benieuwd wat Jeroen Latijnhouwers gaat doen. Vind ik erg goed. Zou ik als Talpa binnenboord zien te houden. Was zeer geschikt geweest om Henk Blok op te volgen bij Frank Dane. Maar ja, daar zit nou net Roelof Hemmen.
Pot

Bericht door Pot »

Phoenix schreef: 20 sep 2020 09:54
RadioLove95 schreef: 20 sep 2020 09:48
Daan! schreef: 19 sep 2020 16:44

Waar komt het verhaal van opsplitsing vandaan?
“Zoals hierboven al werd geopperd” je bedoelt “zoals ik al zei” 😂
Ben je weer stemming aan het maken? Als je goed leest is Pot diegene geweest die de opsplitsing opperde/als eerste ter sprake bracht.
Pot schreef: 18 sep 2020 15:32 En Rick en Niels pushen op de ochtendshow, Genee wil waarschijnlijk liever (vanwege o.a. TV) in de middag blijven. Dus hééél misschien een opsplitsing van Genee en Rick/Niels?
Heb je me niet goed begrepen. Ik bedoelde Genee afzonderlijk van Rick en Niels.
Dus, de al eerder genoemde, optie om Tim, Rick, Niels en nu dus ook Florentien in de ochtend te zetten en Wilfred en Celine (met misschien nog een sidekick ofzo) in de middag te zetten.
--
Ik weet niet hoe de nieuwslezers verdeeld zijn, maar misschien Florentien in de ochtend, Jeroen tijdens de kantooruren en Celine in de middag?
Oren open!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Rustig allemaal. Morgen weten we exact hoe het eruit gaat zien.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 20 sep 2020 18:14 Rustig allemaal. Morgen weten we exact hoe het eruit gaat zien.
Dat riep Carsten vrijdag inderdaad maar ik geloof er niks van. Denk nog even geduld.
Ook het verhaal van Florentien was een suggestie die Jeroen deed als VI naar de ochtend zou gaan maar dat heeft Spreekbuis overgenomen als eerste naam, complete onzin
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Johanneke schreef: 20 sep 2020 19:37
Phoenix schreef: 20 sep 2020 18:14 Rustig allemaal. Morgen weten we exact hoe het eruit gaat zien.
Dat riep Carsten vrijdag inderdaad maar ik geloof er niks van. Denk nog even geduld.
Ook het verhaal van Florentien was een suggestie die Jeroen deed als VI naar de ochtend zou gaan maar dat heeft Spreekbuis overgenomen als eerste naam, complete onzin
Inderdaad. Belangrijk is dat niet ieder gerucht waarheid is. Wel enorme spannende en leuke tijd nu als radioliefhebber. Evers tijdelijk een optie?
Daan!

Bericht door Daan! »

Mocht Tim Klijn met Rick en Niels naar de ochtend gaan, zou Jeroen gewoon kunnen blijven. Die hebben eerder met elkaar gewerkt in de zomer.
RadioLove95

Daan! schreef: 20 sep 2020 19:44
Mocht Tim Klijn met Rick en Niels naar de ochtend gaan, zou Jeroen gewoon kunnen blijven. Die hebben eerder met elkaar gewerkt in de zomer.
Vind die Jeroen zo saai. Niet grappig maar lacht wel om alles. Laatst ook op een totaal verkeerd moment dat Giel hem er ook op aan sprak. Denk dat Giel hem graag wilde hebben dat het nu voor hem ook wel klaar is. Leuk voor de regionale.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Leuke en spannende tijd. Ben persoonlijk in amper vier maanden tijd groot fan geworden van Veronica en ben super blij met de huidige programmering van 6 tot 22u, jammer dat dit nu gaat veranderen. Met name Giel vond ik geweldig, ik stond ervoor op sinds eind mei.

Denk niet dat Genee, Rick en Niels elkaar gaan loslaten ineens, dus Tim of Evers naar de ochtend lijkt me niet.
Ik verwacht voorlopig Martijn Muijs, en hopelijk met het huidige team. Dat zou ikzelf ook het liefst willen, maar ik denk daarnaast ook niet dat Wilfred het nog gaat doen.
RadioLove95

Johanneke schreef: 20 sep 2020 19:50 Leuke en spannende tijd. Ben persoonlijk in amper vier maanden tijd groot fan geworden van Veronica en ben super blij met de huidige programmering van 6 tot 22u, jammer dat dit nu gaat veranderen. Met name Giel vond ik geweldig, ik stond ervoor op sinds eind mei.

Denk niet dat Genee, Rick en Niels elkaar gaan loslaten ineens, dus Tim of Evers naar de ochtend lijkt me niet.
Ik verwacht voorlopig Martijn Muijs, en hopelijk met het huidige team. Dat zou ikzelf ook het liefst willen, maar ik denk niet dat Wilfred het nog gaat doen.
Nee dat gaat ook niet gebeuren hoor. Het enige programma dat nu heel goed scoort is Veronica Inside. Daar blijven ze natuurlijk vanaf maar het is leuk om wat te roepen hier op dit forum merk ik. Maakt het allemaal spannender.

Voor mij is Veronica ook een ontdekking. Phoenix vertelde er hier laatst over dat VI weer zo goed klonk na de vakantie. Toen raakte ik toch weer benieuwd en vind ook dat programma heel goed en leuk. De muziek van Veronica ook. Die 80’s en 90’s vind ik toch wel het beste passen dit weekend nu ze wat meer risico’s durven te nemen.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ergens is het wel amateuristisch van Talpa. Je wist ver van te voren dat een van je sterren niet tevreden is. Laat dan iemand klaar stomen. Dan kom je 5 dagen voor het einde dat je ster weg gaat met een nieuwe host. En dan misschien een tijdelijke totdat er iemand is gevonden! Zo zie je maar dat de focus totaal niet op Veronica ligt en het er maar bij hangt!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Als (met nadruk op ALS) Evers iets zou gaan doen, dan werd je echt al wel doodgegooid met reclamespots.
Pot

Bericht door Pot »

Deradiokenner schreef: 20 sep 2020 20:34 Ergens is het wel amateuristisch van Talpa. Je wist ver van te voren dat een van je sterren niet tevreden is. Laat dan iemand klaar stomen. Dan kom je 5 dagen voor het einde dat je ster weg gaat met een nieuwe host. En dan misschien een tijdelijke totdat er iemand is gevonden! Zo zie je maar dat de focus totaal niet op Veronica ligt en het er maar bij hangt!
Als er een definitieve vervanger komt, dan is dat voor de nieuwe host al veel eerder bekend. Voor de tijdelijke vervanger, als hij/zij er komt, geldt hetzelfde. Ze laten het pas laat in de media weten, dat deden ze bij Wietze's lunchshow ook.

Als Martijn Muijs het is, dan is hij in ieder geval voldoende warm gedraaid als invaller.

Maar het is in mijn ogen niet de meest slimme zet om eind september te beginnen met de nieuwe ochtendshow. Had 'm na de zomervakanties gepakt, zou ik denken.
Oren open!
jessica

Bericht door jessica »

Pot schreef: 20 sep 2020 20:45 Maar het is in mijn ogen niet de meest slimme zet om eind september te beginnen met de nieuwe ochtendshow. Had 'm na de zomervakanties gepakt, zou ik denken.
Op zich is het niet zo raar hoor. Programmawijzigingen vinden op veel zenders eind sep / begin okt plaats. Naast Veronica veranderen dan ook Radio2 en Radio5 hun programmering. Van andere zenders weet ik het niet. Radio2 veranderd vaak ook begin van het nieuwe jaar.

Ik weet niet of dat dit jaar ook gaat gebeuren omdat ze het nu in oktober al doen. Sommige jaren veranderd de programmering ook wel eens begin september. Maar meestal toch vaste datums rond 1 sep, 1 jan of 1 apr. Midden in de zomer vinden eigenlijk nooit programma wijzigingen plaats.
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

niet bekend gemaakt tijdens de ochtendshow van Giel?
Plaats reactie