Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door density1 »

Phoenix schreef: 18 sep 2020 10:50 Vanochtend bij Giel even voor 9 uur: "... maar goed dat het volgende week de laatste uitzending is, en dan:" en vervolgens wordt direct de VI promo ingestart.
Mmm, interessant, maar aan de andere kant 'De streken van Giel kennen we zo onderhand wel'.. :))
Orange

Bericht door Orange »

Deradiokenner schreef: 18 sep 2020 11:06Maar je gaat VI niet verzetten als het niet zeker is of de host van de show wel zijn contract verlengd... dat speelt ook mee denk ik zo!
Dat lijkt me geen argument. Lijkt mij dat als VI naar de ochtend gaat, dat daar een nieuw contract bij hoort. Een contract kan immers ook tussentijds prima verlengd worden.
Pot

Bericht door Pot »

Ik zie op de website staan dat Tim Klijn afwezig is, deze en volgende week.

Aangezien het zeker is dat er een nieuwe ochtendshow komt en het logisch is dat hij/zij uit het Veronica-kamp komt, redelijke ervaring heeft en nu vrij heeft en net voordat de nieuwe ochtendshow gaat beginnen, met vakantie is, is het voor mij een optelsom geworden.
Tim zal de ochtend (of middag)show gaan doen.

En Rick en Niels pushen op de ochtendshow, Genee wil waarschijnlijk liever (vanwege o.a. TV) in de middag blijven. Dus hééél misschien een opsplitsing van Genee en Rick/Niels?

Overigens heb ik vaker gehoord, door de rel, dat er gesproken werd over een dagelijks programma (met Johan en René). Misschien voor radio? correct me if I'm wrong
Oren open!
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ik denk dat mensen ook weleens gewoon op vakantie gaan.
Rock 'n roll is better than music!
Pot

Bericht door Pot »

Oortjes schreef: 18 sep 2020 18:40 Ik denk dat mensen ook weleens gewoon op vakantie gaan.
Zeker. Maar het komt vaak voor dat jocks voordat ze gaan schuiven qua tijdslot nog even op vakantie gaan.
Zo kan Tim (mogelijk) tot eind december de ochtendshow presenteren ipv na, bewijs van spreken, twee weken na de start van de ochtendshow vakantie op te nemen.
Oren open!
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ja, dat kan. Beetje vreemd om hier zo een stellige conclusie aan te verbinden, bedoel ik te zeggen.
Rock 'n roll is better than music!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef: 18 sep 2020 15:32 Ik zie op de website staan dat Tim Klijn afwezig is, deze en volgende week.

Aangezien het zeker is dat er een nieuwe ochtendshow komt en het logisch is dat hij/zij uit het Veronica-kamp komt, redelijke ervaring heeft en nu vrij heeft en net voordat de nieuwe ochtendshow gaat beginnen, met vakantie is, is het voor mij een optelsom geworden.
Tim zal de ochtend (of middag)show gaan doen.
Misschien eens met Patrick Kicken checken, want die kwam tot een andere optelsom ;-) Kicken dropte terloops ook nog Edwin Evers als optie.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Orange

Bericht door Orange »

Oortjes schreef: 18 sep 2020 20:36 Ja, dat kan. Beetje vreemd om hier zo een stellige conclusie aan te verbinden, bedoel ik te zeggen.
Zo stellig was het niet. Is vooral een speculatieve gedachtegang. Er stond zelfs "Heel misschien..."

Persoonlijk deed ik deze suggestie van de week ook. Ik vind het nog niet zo'n gek idee.
- Tim Klijn met Rick en Niels in de ochtend
- Lindo Duvall van 13 tot 16u
- Genee blijft 16-18u doen met een andere sidekick die ook chemie met Genee heeft, icm Celine en ma t/m donderdag steeds een keer een gast van Veronica Inside televisie die aanschijft. Maandag Genee, dinsdag Derksen, woensdag Kieft enz.
Phoenix schreef: 18 sep 2020 20:47Misschien eens met Patrick Kicken checken, want die kwam tot een andere optelsom ;-) Kicken dropte terloops ook nog Edwin Evers als optie.
Je bent op zoek naar wat mensen die happen? De suggestie van Kicken over Evers in de ochtend bij Veronica slaat natuurlijk nergens op. Daar hoeven we de column van Kicken niet voor te checken.
rammerdebam

Bericht door rammerdebam »

(weet niet hoe ik een foto moet toevoegen ) Zie net op de instastories van martijn muijs een foto met marisa heutink met de tekst Goed Duo Hoor zouden We iets mee moeten doen hoe ben jij 's sochtends @studiomarisa ?

Een hint of een grap ?
boxfm

Bericht door boxfm »

rammerdebam schreef: 18 sep 2020 22:36 (weet niet hoe ik een foto moet toevoegen ) Zie net op de instastories van martijn muijs een foto met marisa heutink met de tekst Goed Duo Hoor zouden We iets mee moeten doen hoe ben jij 's sochtends @studiomarisa ?

Een hint of een grap ?
Patrick Kicken schreef dat Martijn en Marisa samen een demo hebben opgenomen voor de nieuwe ochtendshow van Veronica. Iemand met de naam Marisa (geen idee of het de echte is) reageerde onder de column dat dat onzin was.

Waarschijnlijk dus een inhaker/grapje op wat Kicken schreef.
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Denk dat ze Wilfred Genee er neer gaan zetten. Samen met Rick en Niels en Celine. Dennis Verheugd de middag in. Prima tijdelijk voor de verkoop.
Orange

Bericht door Orange »

RadioLove95 schreef: 18 sep 2020 23:02Dennis Verheugd de middag in. Prima tijdelijk voor de verkoop.
Dennis Verheugd of Dennis Ruyer?
En er komt geen verkoop van Veronica.
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Orange schreef: 18 sep 2020 23:42
RadioLove95 schreef: 18 sep 2020 23:02Dennis Verheugd de middag in. Prima tijdelijk voor de verkoop.
Dennis Verheugd of Dennis Ruyer?
En er komt geen verkoop van Veronica.
Dennis Ruyer natuurlijk.

Jawel het hele totaal pakket met Radio Veronica erbij gaat verkocht worden.
Orange

Bericht door Orange »

RadioLove95 schreef: 18 sep 2020 23:46Jawel het hele totaal pakket met Radio Veronica erbij gaat verkocht worden.
Ja, die discussie hebben we eerder gevoerd. Bleek te gaan om een investeerder die misschien en minderheidsbelang in Talpa als geheel wil nemen. Is iets anders dan verkoop.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 19 sep 2020 00:15 Ja, die discussie hebben we eerder gevoerd. Bleek te gaan om een investeerder die misschien en minderheidsbelang in Talpa als geheel wil nemen. Is iets anders dan verkoop.
Die investering door Prosus lijkt me een plausibel verhaal. Dit lijkt ook in de lijn te zijn met de strategie en eerder behaalde successen van Prosus.
Eerder is hier gediscussieerd over een enkele verkoop van Radio Veronica. Daar geloof ik niet in.
Orange schreef: 18 sep 2020 22:12
Phoenix schreef: 18 sep 2020 20:47Misschien eens met Patrick Kicken checken, want die kwam tot een andere optelsom ;-) Kicken dropte terloops ook nog Edwin Evers als optie.
Je bent op zoek naar wat mensen die happen? De suggestie van Kicken over Evers in de ochtend bij Veronica slaat natuurlijk nergens op. Daar hoeven we de column van Kicken niet voor te checken.
Er zijn nu zoveel opties voorbij gekomen. Iemand moet toch het juiste scenario voorspelt hebben. Denk alleen niet dat het Kicken ;-)
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Plaats reactie