Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Deradiokenner

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Deradiokenner »

Misschien verkeerd opgeschreven, maar ik bedoel Johnny de Mol met Martijn Muijs in de ochtend! Dat wordt de nieuwe ochtendshow van Veronica!
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Deradiokenner schreef: 16 sep 2020 16:08 Misschien verkeerd opgeschreven, maar ik bedoel Johnny de Mol met Martijn Muijs in de ochtend! Dat wordt de nieuwe ochtendshow van Veronica!
Wat heeft Jeroen daar dan mee te maken?
Deradiokenner

Die heeft het gerucht ooit de wereld in geholpen als nieuwe ochtendshow op Sky radio. Dat is nooit gebeurd!
Orange

Bericht door Orange »

Een mol en een muijs samen in de ochtend op Veronica. Interessant.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef: 16 sep 2020 16:20 Die heeft het gerucht ooit de wereld in geholpen als nieuwe ochtendshow op Sky radio. Dat is nooit gebeurd!
Dat was eenmalig.
LINK
Orange schreef: 16 sep 2020 16:31 Een mol en een muijs samen in de ochtend op Veronica. Interessant.
Ik haak toch af bij het horen van de naam Johnny de Mol als ochtendjock bij Veronica.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
JanL

Bericht door JanL »

Wat mij betreft Eddy Keur in de ochtend.
Deradiokenner

Waren jullie het allemaal vergeten? https://www.mediacourant.nl/2019/03/tal ... or-johnny/
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Haha, stond even niet meer op netvlies
Osker

Bericht door Osker »

Kan me niet voorstellen dat Talpa Rick en Niels tegenover Dane in de ochtend zetten. VI in de middag gaat een uur langer maar naar de ochtend gaan ze niet.

Als groot Keur fan zou ik hem in de ochtend fantastisch vinden maar denk dat hij te oud is.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Osker schreef: 16 sep 2020 18:54 Kan me niet voorstellen dat Talpa Rick en Niels tegenover Dane in de ochtend zetten. VI in de middag gaat een uur langer maar naar de ochtend gaan ze niet.

Als groot Keur fan zou ik hem in de ochtend fantastisch vinden maar denk dat hij te oud is.
Mwoah, voor Veronica ben je niet heel snel over de houdbaarheidsdatum toch? Zag een stukje voorbij komen met Stenders als gast, dat klonk fris. Of het je ding is, dat is het tweede. Mij is het iets te flauw en te druk, maar enkel op basis van die stukjes.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Osker schreef: 16 sep 2020 18:54 Kan me niet voorstellen dat Talpa Rick en Niels tegenover Dane in de ochtend zetten. VI in de middag gaat een uur langer maar naar de ochtend gaan ze niet.

Past ook niet echt bij Veronica.
radiodaan

Bericht door radiodaan »

Radiofan500 schreef: 16 sep 2020 16:12
Deradiokenner schreef: 16 sep 2020 16:08 Misschien verkeerd opgeschreven, maar ik bedoel Johnny de Mol met Martijn Muijs in de ochtend! Dat wordt de nieuwe ochtendshow van Veronica!
Wat heeft Jeroen daar dan mee te maken?
Die heeft een dagelijkse roddelrubriek in zijn show, à la Evers met zijn 'Lekker Belangrijk'.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanochtend bij Giel even voor 9 uur: "... maar goed dat het volgende week de laatste uitzending is, en dan:" en vervolgens wordt direct de VI promo ingestart.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Hoorde Karsten vanochtend rond 5.45 zeggen dat er maandag wat bekend zou moeten worden...
Deradiokenner

Whaha je weet toch hoe Giel is? Die leest hier altijd mee, en geeft voer voor ons om weer te discussiëren. En uiteindelijk gebeurt er niks... de ochtendshow van Veronica wordt niet VI ook al zou dat de meest logische stap zijn. Maar je gaat VI niet verzetten als het niet zeker is of de host van de show wel zijn contract verlengd... dat speelt ook mee denk ik zo!
Plaats reactie