Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Deradiokenner

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Deradiokenner »

Ze gaan niemand van buitenaf aan nemen! Het wordt opgelost binnen de Talpa stal. Maar we weten het niet! Volgende week vrijdag is zijn lastste, ben benieuwd.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Achja, voor het zelfde geld gooien ze er 's ochtends de nonstop op en kijken ze wat er dan gebeurt.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Even een 'wild' idee: Waarom geen Veronica Inside ochtendeditie met Dennis Ruyer, Jan-Joost van Gangelen en Florentien van der Meulen.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 14 sep 2020 20:26 Even een 'wild' idee: Waarom geen Veronica Inside ochtendeditie met Dennis Ruyer, Jan-Joost van Gangelen en Florentien van der Meulen.
Jan Joost zit regelmatig bij fox op de avond. Ik vermoed een identieke reden.
Pot

Bericht door Pot »

Zowel de ochtend als middag VI lijkt me wat veel van het goede. Wilfred naar de ochtend zou voor Veronica denk ik het beste zijn, maar lastig ivm de tv-werkzaamheden.

Dennis of (metname) Tim zouden het denk ik, met goede sidekicks, prima de ochtend kunnen doen. Alleen moet dat wel matchen.
Oren open!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Weet niet of jullie het ook horen maar de stem van Denman moet om 9u nog behoorlijk warm draaien. Dat gaat hem niet worden voor 6-9.
Orange

Bericht door Orange »

Phoenix schreef: 14 sep 2020 20:26 Even een 'wild' idee: Waarom geen Veronica Inside ochtendeditie met Dennis Ruyer, Jan-Joost van Gangelen en Florentien van der Meulen.
Grappig, daar moest ik vandaag ook aan denken. Ik vermaak me altijd wel op vrijdag met Jan Joost van Gangelen. Maar ik bedacht me direct dat Van Gangelen maximaal 1x per week op Radio Veronica zit omdat hij flink wat tv-werk en andere werkzaamheden heeft.

Moest vervolgens wel even doordenken over vroegere vervangers van ESO die mij altijd wel bevielen: Humberto Tan en Gordon. Maar ik vind ze beiden minder bij Veronica passen.

Overigens vroeg ik me bij de verdere discussie tijdens Veronica Inside vanmiddag het volgende af: Niels gaf aan dat de keuze niet zo moeilijk is en dat ze naar de ochtend moeten, maar dat het allemaal van Genee af hangt. Dat kan ik volgen, maar als hij niet wil en Niels wil toch handelen naar wat het beste is voor Veronica, is het dan niet het meest logisch om Tim Klijn met Rick en Niels in de ochtend te zetten en Genee dan in de middag met Celine en 1 of 2 andere sidekicks.

En ik vond Niek v/d Bruggen met Alex Oosterveen altijd een zeer passende combi voor Veronica.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 14 sep 2020 19:18 Het is nooit slim om teveel aan een radiostation in 1 keer te veranderen. Daarom laat VI lekker in de middag zitten. Je hebt in ieder geval een goed scorende middagshow. Probeer nu te gaan bouwen aan een goed scorende ochtendshow.
Verplaatsen is buiten dat het onmogelijk is voor Genee niet handig. In de ochtend valt de show misschien niet goed en hoeft het geen succes te zijn en je moet in de middag weer een nieuwe middagshow opbouwen.
Ik ben het met je eens dat je niet teveel in één keer moet aanpassen. Wel is VI het beste dat Veronica in jaren gehad heeft. Wanneer het naar de ochtend gaat kan het de hele zender een boost geven. Ik begrijp dat het onhandig is voor Genee, maar ik begrijp ook dat Niels van Baarlen hier toch op probeert aan te sturen.
jessica schreef: 14 sep 2020 19:18 Mijn idee: Bouw aan een goede ochtendshow en je zult Veronica in de hele zenderbreedte zien stijgen.

Wie dat moet gaan doen. Geen idee. Maar als je een personality zoekt zou je Eddy Keur kunnen overwegen.
Eddy Keur heb ik ook al eens geopperd, maar werd hier niet als passend bij Veronica gevonden. Daar kan ik me wel in vinden. Wat misschien wel mogelijk is om Eddy Keur in het weekend te zetten op de plek van Lindo, mocht Lindo doorschuiven als Tim of Dennis een drive-time plek mochten gaan innemen. De verplichte praatjes met Talpa sterren staan me soms tegen, maar Eddy Keur is wel de persoon die hier een leuke draai aan kan geven.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Orange schreef: 14 sep 2020 21:53
Grappig, daar moest ik vandaag ook aan denken. Ik vermaak me altijd wel op vrijdag met Jan Joost van Gangelen. Maar ik bedacht me direct dat Van Gangelen maximaal 1x per week op Radio Veronica zit omdat hij flink wat tv-werk en andere werkzaamheden heeft.

Moest vervolgens wel even doordenken over vroegere vervangers van ESO die mij altijd wel bevielen: Humberto Tan en Gordon. Maar ik vind ze beiden minder bij Veronica passen.

Overigens vroeg ik me bij de verdere discussie tijdens Veronica Inside vanmiddag het volgende af: Niels gaf aan dat de keuze niet zo moeilijk is en dat ze naar de ochtend moeten, maar dat het allemaal van Genee af hangt. Dat kan ik volgen, maar als hij niet wil en Niels wil toch handelen naar wat het beste is voor Veronica, is het dan niet het meest logisch om Tim Klijn met Rick en Niels in de ochtend te zetten en Genee dan in de middag met Celine en 1 of 2 andere sidekicks.

En ik vond Niek v/d Bruggen met Alex Oosterveen altijd een zeer passende combi voor Veronica.
Ik heb daar ook aan zitten denken, maar denk dat dat toch wel enig risico met zich meebrengt. Je weet nu wat je hebt: een goedscorende middagshow. Rick en Niels kun je volgens mij prima risicoloos met Tim in de ochtend zetten, maar gaat VI net zo goed aanslaan met een toch deels nieuw team? Ik vind de rol van Rick en Niels bij VI behoorlijk belangrijk, ze zorgen voor humor tegenover de scherpte van Gené een zijn zo nu en dan een goed tegenwicht voor hem. Juist die combi maakt het programma zo'n succes volgens mij.
Tone

Bericht door Tone »

Mij lijkt het huidige Veronica Inside verplaatsen naar de ochtend ook geen goed idee. Je zult nooit weten of dat net zo goed scoort. Ook de concurrentie is anders, want andere programma's op andere zenders.

In Veronica Inside worden ook geregeld Nederlandse zangers gedraaid die feestgehalte hebben, zoals René Karst. Dat is leuk om te horen en dat zal voor mensen het humeur verhogen onderweg naar huis. In de ochtend lijkt me dat te heftig als je net wakker bent. Zeker op maandag t/m donderdag. Kortom, de kans op wegzappen wordt groter, omdat er het sneller gaat irriteren.
Deradiokenner

De vraag is natuurlijk ook wilt Wilfred door met zijn radio programma? Het contract loopt dan nog maar 3 maanden door. We gaan er van uit maar heeft Wilfred het niet mega druk met CL, VITV en BNR? Misschien vindt hij het na die rel wel genoeg geweest... dat kan.. of beslis je als zender een nieuwe ochtendshow en middag neer te zetten? Want we moeten niet doen alsof vi de pannen van het dak scoort! Ja voor Veronica begrippen!
Deradiokenner

Weten we nog het gerucht van Jeroen kijk in de vegte over Johnny de Mol? Het schijnt dat hij het gaat doen op Veronica. Volgens meerdere bronnen in Hilversum. Er wordt wel een dj bij gezet waarschijnlijk een muijs. Daarmee krijgt Veronica meer uren nonstop
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef: 16 sep 2020 14:33 Weten we nog het gerucht van Jeroen kijk in de vegte over Johnny de Mol?
Nee, dat gerucht is me helemaal ontgaan. Ik laat me graag door je bijpraten.
Smid70

Bericht door Smid70 »

Deradiokenner schreef: 16 sep 2020 14:33 Weten we nog het gerucht van Jeroen kijk in de vegte over Johnny de Mol? Het schijnt dat hij het gaat doen op Veronica. Volgens meerdere bronnen in Hilversum. Er wordt wel een dj bij gezet waarschijnlijk een muijs. Daarmee krijgt Veronica meer uren nonstop
Tuurlijk, net 3 jaar bijgetekend bij een zeer goed lopende ochtendshow.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Deradiokenner schreef: 16 sep 2020 14:33 Weten we nog het gerucht van Jeroen kijk in de vegte over Johnny de Mol? Het schijnt dat hij het gaat doen op Veronica. Volgens meerdere bronnen in Hilversum. Er wordt wel een dj bij gezet waarschijnlijk een muijs. Daarmee krijgt Veronica meer uren nonstop
Onzin, Jeroen heeft idd getekend voor 2.

Hij had bij kiezen voor Veronica ook moeten stoppen met RTL werkzaamheden. Dat gaat ie niet doen
Plaats reactie