Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Johanneke »

Die Kicken lacht zich kapot dat wij er hier steeds serieus op in gaan, lijkt me!
Marisa & Martijn, het lijkt me vreselijk als duo. En Barend & Wijnand, nee dat was een succes op 3fm... Hetzelfde geldt voor Mark & Ramon. Hij verzint ze waar je bij staat.
Ik ga ervan uit dat het gewoon Martijn Muijs wordt voorlopig. En stiekem hoop ik het ook wel eigenlijk :wink:
density1

Bericht door density1 »

Zou wel een blindlegger zijn als het inderdaad Muijs gaat worden, zo bouw je de dag van een programmering niet op als je serieus genomen wil worden als radiostation. Of het moet zeer tijdelijk zijn tot wel een 'naam' de ochtendshow gaat over nemen.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Beste johanneke,

Barend en Wijnand was best een succes op 3FM had potentie om meer over te nemen. Maar blijkbaar heb jij meer met Talpa toch?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef: 13 sep 2020 22:48 Beste johanneke,

Barend en Wijnand was best een succes op 3FM had potentie om meer over te nemen. Maar blijkbaar heb jij meer met Talpa toch?
Hoe uitte dit succes zich? Bij Talpa zijn luistercijfers belangrijk en Van Deelen en Speelman hadden een 'slechts' op het marginale 3FM, dus hoe groot was hun succes. Te mager voor een ochtendshow op de landelijke radio lijkt me.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ik vind Rob van de Radio ook een succes. Maar als er geen hond naar luistert, heb je er weinig aan 🙁
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 13 sep 2020 16:30 Met de reacties van Marisa en Rámon valt wel het fundament onder de conclusie dat VI dan maar naar de ochtend verhuist weg.
Bedoel je hiermee dat je denkt dat VI niet naar de ochtend verhuisd omdat ook de andere beweerde dingen door Kicken niet juist lijken te zijn?
Dat werd me niet 100% duidelijk.

Ik denk zelf in ieder geval ook dat VI niet naar de morgen gaat. Vanwege TV verplichtingen Wilfred. 3x in de avond laat op TV en dan de vroege ochtendshow er 5 dagen per week bij is gewoon niet mogelijk.

Wie gaat dan wel de ochtendshow doen bij Veronica. Daar hoort toch een goede naam te komen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 14 sep 2020 00:14
Phoenix schreef: 13 sep 2020 16:30 Met de reacties van Marisa en Rámon valt wel het fundament onder de conclusie dat VI dan maar naar de ochtend verhuist weg.
Bedoel je hiermee dat je denkt dat VI niet naar de ochtend verhuisd omdat ook de andere beweerde dingen door Kicken niet juist lijken te zijn?
Dat werd me niet 100% duidelijk.

Ik denk zelf in ieder geval ook dat VI niet naar de morgen gaat. Vanwege TV verplichtingen Wilfred. 3x in de avond laat op TV en dan de vroege ochtendshow er 5 dagen per week bij is gewoon niet mogelijk.

Wie gaat dan wel de ochtendshow doen bij Veronica. Daar hoort toch een goede naam te komen.
Ja, want Patrick Kicken trekt de conclusie dat VI naar de ochtend gaat, omdat de drie duo's zijn afgewezen. Twee van deze drie duo's geven echter aan niet gesolliciteerd te hebben.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Phoenix schreef: 13 sep 2020 22:51

Hoe uitte dit succes zich? Bij Talpa zijn luistercijfers belangrijk en Van Deelen en Speelman hadden een 'slechts' op het marginale 3FM, dus hoe groot was hun succes. Te mager voor een ochtendshow op de landelijke radio lijkt me.
Barend en Wijnand waren al op zender toen 3FM gewoon nog populair was.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef: 14 sep 2020 07:49
Phoenix schreef: 13 sep 2020 22:51

Barend en Wijnand waren al op zender toen 3FM gewoon nog populair was.
Daarmee zeg je het helemaal juist. Barend en Wijnand waren op zender toen 3FM nog populair was. Daarmee is niet gezegd dat Barend en Wijnand populair of succesvol waren. Ik denk dat de doorsnee Veronica luisteraar niet bekend is met dit duo. Of het dan ook een logische fit zou zijn geweest betwijfel ik.
Henk34

Bericht door Henk34 »

Ik vindt het eigenlijk wel bijzonder dat Tim Klijn nergens genoemd wordt als opvolger als ochtendjock.
Volgens mij heeft tim toch de meeste ervaring opgebouwd (zoals invallen voor Edwin Evers).
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Henk34 schreef: 14 sep 2020 10:33 Ik vindt het eigenlijk wel bijzonder dat Tim Klijn nergens genoemd wordt als opvolger als ochtendjock.
Volgens mij heeft tim toch de meeste ervaring opgebouwd (zoals invallen voor Edwin Evers).
Inderdaad... Maar, Tim is een hele goede jock, maar heeft bij een ochtendshow wel goede sidekicks nodig. Je merk dat Tim chemie heeft met Rick en Niels, bij z'n show op 10 miste hij juist zulke sidekicks. Ik zie het niet gebeuren dat Rick en Niels Genee achter laten in de middag, om bij Tim te gaan zitten.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ging het bij VI nu weer over een mogelijke verhuizing naar de ochtend? Ik luisterde maar met een half oor.
Coolwine

Bericht door Coolwine »

"Wanneer neem je nou de beslissing", vroeg (dacht ik) Rick. Toen Rick vervolgens verder ging riep Wilfred tussendoor: "Ik doe het niet". Maar je kunt die gasten niet serieus nemen als het erover gaat, dus we weten nog steeds niks...
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Coolwine schreef: 14 sep 2020 16:44 "Wanneer neem je nou de beslissing", vroeg (dacht ik) Rick. Toen Rick vervolgens verder ging riep Wilfred tussendoor: "Ik doe het niet". Maar je kunt die gasten niet serieus nemen als het erover gaat, dus we weten nog steeds niks...
Ja, dat is wat ik ook hoorde, maar ik miste wat er aan vooraf ging.
jessica

Bericht door jessica »

Het is nooit slim om teveel aan een radiostation in 1 keer te veranderen. Daarom laat VI lekker in de middag zitten. Je hebt in ieder geval een goed scorende middagshow. Probeer nu te gaan bouwen aan een goed scorende ochtendshow.

Verplaatsen is buiten dat het onmogelijk is voor Genee niet handig. In de ochtend valt de show misschien niet goed en hoeft het geen succes te zijn en je moet in de middag weer een nieuwe middagshow opbouwen.

Mijn idee: Bouw aan een goede ochtendshow en je zult Veronica in de hele zenderbreedte zien stijgen.

Wie dat moet gaan doen. Geen idee. Maar als je een personality zoekt zou je Eddy Keur kunnen overwegen.
Plaats reactie