Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Echtwel

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Echtwel »

Zo eindelijk van die Giel af nu ga ik weer naar Veronica luisteren
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Marcomarco schreef:
15 jul 2020 00:07
Jeroen Nieuwenhuize 6-9 ochtend Veronica
Nee!
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Radiofan500 schreef:
14 jul 2020 21:24
Daan! schreef:
14 jul 2020 20:19
Hoort-u-mij schreef:
14 jul 2020 17:43
Zojuist al licht doorlaten schemeren op Veronica dat het waarschijnlijk Evers gaat worden
Weet je hoe laat dit ongeveer gezegd werd?
Heb het zelf even teruggeluisterd. Rond 17u40, aan het einde van het nieuwsbulletin.
Dit was een grote grap. Er werd gezegd dat er gesprekken zijn met iemand die een tijdje terug de radio vaarwel heeft gezegd. Het kan net zo goed Patrick Kicken zijn. Of Dennis Hoebee. Of Jurjen Gofers. Hij komt in ieder geval niet uit het oosten van het land. Dat sluit Edwin Evers uit.
12-04-2020

Orange

Bericht door Orange »

Marcomarco schreef:
Ik moest wel even aan de Morning JEM denken. Daarmee bedoel ik niet dezelfde mensen als toen, maar wel een programma met die insteek.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef:
15 jul 2020 10:24
Marcomarco schreef:
Ik moest wel even aan de Morning JEM denken. Daarmee bedoel ik niet dezelfde mensen als toen, maar wel een programma met die insteek.
Morning JEM is aan mij voorbij gegaan. Die periode van 538 vind ik nu niet de beste periode. Jeroen Nieuwenhuize is voor mij reden van zender te wisselen. Zo heb ik Veronica ontweken toen hij daar zat en ben ik vervolgens weg gegaan bij Radio 10 toen hij daar weer terecht kwam.

Programma's als Morning JEM en destijds ook De Ochtendkroeg van Veronica (Edwin Ouwehand, Jan Papparazzi, Jeroen Kijk in de Vegte) geven wel aan dat je geen DJ met A-status nodig hebt voor een ochtendprogramma.
12-04-2020

RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Henkjan2016 schreef:
14 jul 2020 18:44
RadioLove95 schreef:
14 jul 2020 16:55
Mark vd Molen? Die zit nu in de avond weggestopt?
Mark komt van Veronica
Zo is Ruud de Wild ook ooit weer terug gegaan naar 538. Mark heeft nu geen belangrijk programma voor 3fm en bij Veronica zou hij het gezicht zijn. Misschien wel met Ramon. Kunnen ze door gaan met wat ze hebben opgebouwd. Ik vind het persoonlijk geen rare optie.

tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Phoenix schreef:
15 jul 2020 09:57
Radiofan500 schreef:
Daan! schreef:
14 jul 2020 20:19

Weet je hoe laat dit ongeveer gezegd werd?
Heb het zelf even teruggeluisterd. Rond 17u40, aan het einde van het nieuwsbulletin.
Dit was een grote grap. Er werd gezegd dat er gesprekken zijn met iemand die een tijdje terug de radio vaarwel heeft gezegd. Het kan net zo goed Patrick Kicken zijn. Of Dennis Hoebee. Of Jurjen Gofers. Hij komt in ieder geval niet uit het oosten van het land. Dat sluit Edwin Evers uit.
Sander de Heer?

Phoenix

Bericht door Phoenix »

tophitsradio schreef:
15 jul 2020 14:25
Phoenix schreef:
Radiofan500 schreef:

Sander de Heer?
Die kun je wel een contract van 11 maanden aanbieden. Bij Q en Sublime heeft hij het niet lang volgehouden in ieder geval :lol:
12-04-2020

tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Phoenix schreef:
15 jul 2020 14:26
tophitsradio schreef:
15 jul 2020 14:25
Phoenix schreef:

Sander de Heer?
Die kun je wel een contract van 11 maanden aanbieden. Bij Q en Sublime heeft hij het niet lang volgehouden in ieder geval :lol:
En daarvoor 8 jaar de ochtendshow gedaan op R2.

JopisBack

Bericht door JopisBack »

Orange schreef:
Marcomarco schreef:
Jeroen is geen ochtendmens daarom nam Sander de Heer het al gauw over,Morning JEM was wel leuke ochtendradio in mijn puberjaren -bier

Jacob1

Bericht door Jacob1 »

Persoonlijk vind ik het jammer dat Giel weggaat bij Veronica, hij maakte een strakke en leuke ochtendshow. Misschien zat de Mol hem wel teveel op de huid, wie zal het zeggen. Succes bij Radio 2, een zender wat vlees noch vis is..., op Stenders na dan.
Heb gisteren maar eens een dag geluisterd, maar ben snel weer terug bij Veronica, hoor nu bij Marissa zelfs The Psychedelic Furs, prachtig. Er worden de laatste tijd meer verassende nummers gedraaid. Hoop eigenlijk dat Martijn Muijs de ochtend gaat doen, hij maakt een prettige show en past goed bij Veronica. Voor de rest loopt er een prima dj team rond, ben alleen wat minder te spreken over Genee, Tim Klijn die hem deze week vervangt is een echte radioman.
Verder geniet ik zeer van de seventies weekenden deze maand, wat mij betreft een goede zet om de zender beter te profileren.
Ik hoop dat al dat negatieve gezever op dit forum over Veronica eens ophoudt, volgens mijn zijn dit allemaal types die nooit naar Veronica luisteren.
Eigenlijk zou zo'n de Zwart zich moeten schamen dat ie meewerkt aan het Top 40 hitdossier op Radio2, met al die miljoenen die hij heeft verdient zou ie Veronica moeten kunnen losweken van de Mol.....

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Jacob1 schreef:
16 jul 2020 22:14
Persoonlijk vind ik het jammer dat Giel weggaat bij Veronica, hij maakte een strakke en leuke ochtendshow.
Hier ben ik het volkomen mee eens. En ondanks dat Beelen bekend staat als enfant terrible heeft hij zich keurig en loyaal opgesteld richting Veronica en Talpa. Wie had vooraf gedacht dat hij keurig zijn contract zou uitdienen. Kenners stelden vooraf dat hij binnen enkele maanden rollend met het management door de gangen van het Talpa pand zou gaan.
Jacob1 schreef:
Heb gisteren maar eens een dag geluisterd, maar ben snel weer terug bij Veronica, hoor nu bij Marissa zelfs The Psychedelic Furs, prachtig. Er worden de laatste tijd meer verassende nummers gedraaid.
Ook hier ben ik het weer helemaal mee eens. De liefde voor muziek spat er vanaf. Dit blijkt ook uit thema events zoals Back to the 70's en The Long Version Top 121.
Jacob1 schreef:
Hoop eigenlijk dat Martijn Muijs de ochtend gaat doen, hij maakt een prettige show en past goed bij Veronica. Voor de rest loopt er een prima dj team rond, ben alleen wat minder te spreken over Genee, Tim Klijn die hem deze week vervangt is een echte radioman.
Ik vond juist Muijs als vervanger van Hoebee in de vroege avond een verbetering en hoop dat dit blijvend is. Als Giel's vervanger uit de huidige Veronica stal gaat komen hoop ik dat Ruyer het gaat worden met Florentien Goedhart als nieuwslezer/side-kick. Lindo kan dan voor vast de huidige plek van Ruyer innemen.
Jacob1 schreef:
Eigenlijk zou zo'n de Zwart zich moeten schamen dat ie meewerkt aan het Top 40 hitdossier op Radio2, met al die miljoenen die hij heeft verdient zou ie Veronica moeten kunnen losweken van de Mol.....
De Zwart maakt zich hiermee ongeloofwaardig, omdat hij ten tijde dat hij stationmanager was van Veronica kritisch uitliet over Radio 2. Het zou een verkapte commerciele zender zijn. En nu gaat hij het commerciële format Top 40 Hitdossier onderbrengen bij Radio 2. Dit format past natuurlijk uitstekend bij Radio 10 of Veronica. Maar net zoals Radio 2 afgedankte Talpa jocks omarmt, sluit het nu het door Talpa gewezen Top 40 in haar armen.
12-04-2020

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Erik de Zwart en de Top 40 moeten ook geld verdienen, dus dat is wel begrijpelijk. Bart van Leeuwen en Jeroen van Inkel zijn nu ook actief voor de publieke omroep, terwijl het toch echt commerciële radiomakers zijn.
Rock 'n roll is better than music!

WFNX

Bericht door WFNX »

JopisBack schreef:
15 jul 2020 15:58
Orange schreef:
Marcomarco schreef:
Jeroen is geen ochtendmens daarom nam Sander de Heer het al gauw over,Morning JEM was wel leuke ochtendradio in mijn puberjaren -bier
Was ook wel een beetje de pracht van het programma. Jeroen die elke ochtend klonk alsof hij brak in de studio zat en het zwaar had met het vroege tijdstip. Wist je dat je niet de enige was in de ochtend...

jessica

Bericht door jessica »

Giel Beelen verteld in een interview dat hij de afgelopen 3 jaar bij Veronica 5 verschillende formats heeft meegemaakt. Ze weten bij Veronica dus echt niet welke kant ze op willen.

Plaats reactie