Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Daan0612

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Daan0612 »

rocks schreef: 14 jul 2020 18:33 Misschien het volgende:
Veronica Inside naar de ochtend...
Someren naar Veronica in de middag
Evers op 10 in de middag?
Hier geloof ik niet in.
Veronica Inside naar de ochtend zie ik nog wel gebeuren.
Rob van Someren terug naar Veronica ABSOLUUT niet. Dit gezien het feit hoe van Someren daar de vorige keer is moeten vertrekken. Hartproblemen waren het geloof ik en bij terugkomst is je plek door van Inkel ingenomen. Dat hij de rechtszaak wel gewonnen heeft doet daar niets aan af.
Evers in de middag en VI in de ochtend zou ik dan logischer vinden.
Stef99

Bericht door Stef99 »

supermanbart schreef: 14 jul 2020 17:52
Hoort-u-mij schreef: 14 jul 2020 17:43 Zojuist al licht doorlaten schemeren op Veronica dat het waarschijnlijk Evers gaat worden
In de middag dan. Veronica Inside met Wilfred Genee/Tim Klijn, Niels en Rick naar de ochtend.
Wilfred Genee heeft onlangs nog gezegd dat hij niet naar de ochtendshow zou willen (tenzij hij dit inmiddels anders zou zien?), maar VI naar de ochtend met een Tim Klijn en het team van Niels en Rick zou opzich geen gekke gedachte zijn
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Stef99 schreef: 14 jul 2020 18:48
supermanbart schreef: 14 jul 2020 17:52
Hoort-u-mij schreef: 14 jul 2020 17:43 Zojuist al licht doorlaten schemeren op Veronica dat het waarschijnlijk Evers gaat worden
In de middag dan. Veronica Inside met Wilfred Genee/Tim Klijn, Niels en Rick naar de ochtend.
Wilfred Genee heeft onlangs nog gezegd dat hij niet naar de ochtendshow zou willen (tenzij hij dit inmiddels anders zou zien?), maar VI naar de ochtend met een Tim Klijn en het team van Niels en Rick zou opzich geen gekke gedachte zijn
Tenzij VItv stopt. Maar klopt, hij zei dat hij in de ochtend wel wilde, maar dat het praktisch niet haalbaar was.
density1

Bericht door density1 »

VI TV zie ik niet stoppen, misschien wel verder zonder Genee. Dan liggen er opties open voor Genee om de ochtend dan wel te doen.
Sqwest

Bericht door Sqwest »

Voor de rel met Derksen en Gijp zou ik zeggen VI Inside niet naar de ochtend zou gaan, maar waarom nu niet. Genee zal ook aan z’n baantje (en dus de centjes denken).
Orange

Bericht door Orange »

Daan0612 schreef: 14 jul 2020 18:47 Rob van Someren terug naar Veronica ABSOLUUT niet. Dit gezien het feit hoe van Someren daar de vorige keer is moeten vertrekken. Hartproblemen waren het geloof ik en bij terugkomst is je plek door van Inkel ingenomen. Dat hij de rechtszaak wel gewonnen heeft doet daar niets aan af.
Dat lijkt me geen argument waarom het niet gaat gebeuren. Rob van Someren werkt voor Talpa en of hij in hetzelfde gebouw nou de studio van Radio 10 of Veronica binnenloopt, maakt in dat opzicht niet zoveel uit. Toen was het anders georganiseerd.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Daan0612 schreef: 14 jul 2020 18:47
rocks schreef: 14 jul 2020 18:33 Misschien het volgende:
Veronica Inside naar de ochtend...
Someren naar Veronica in de middag
Evers op 10 in de middag?
Hier geloof ik niet in.
Veronica Inside naar de ochtend zie ik nog wel gebeuren.
Rob van Someren terug naar Veronica ABSOLUUT niet. Dit gezien het feit hoe van Someren daar de vorige keer is moeten vertrekken. Hartproblemen waren het geloof ik en bij terugkomst is je plek door van Inkel ingenomen. Dat hij de rechtszaak wel gewonnen heeft doet daar niets aan af.
Evers in de middag en VI in de ochtend zou ik dan logischer vinden.
Toen had hij een totaal andere werkgever namelijk de Telegraaf groep waar Skygroep onder viel en waar Veronica weer onderdeel was. Met totaal andere directie, bestuur en programmaleiding.

Later is Veronica (de naam en frequenties overgenomen door Talpa)
Greatski

Bericht door Greatski »

Denk Lex in de ochtend en als Wilfred toch wel wil (met wat extra centjes erbij kan alles) dan toch Wilfred in de ochtend.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Greatski schreef: 14 jul 2020 19:26 Denk Lex in de ochtend en als Wilfred toch wel wil (met wat extra centjes erbij kan alles) dan toch Wilfred in de ochtend.
Als we het omdraaien. Wilfred heeft een goed contract. Als John hem in de ochtend wil, dan gaat hij naar de ochtend. Zonder extra geld.
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Als je de veranderingen bij talpa en bij 538 optelt, zou Wietze ook nog een goede kandidaat kunnen zijn. Kan je meteen het weekend van 538 veranderen.
marbles

Bericht door marbles »

2unlimited schreef: 14 jul 2020 19:51 Als je de veranderingen bij talpa en bij 538 optelt, zou Wietze ook nog een goede kandidaat kunnen zijn. Kan je meteen het weekend van 538 veranderen.
Wietze wordt nu juist neergezicht als het 3e gezicht van 538 in de nieuwe campagne. Dus denk het niet.
Minder eenheidsworst op de radio please
Daan!

Bericht door Daan! »

Weet je hoe laat dit ongeveer gezegd werd?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Wat niet zal gebeuren, maar ik wel de beste optie vind is:

Veronica:
-- ochtendshow: Veronica Inside
-- middagshow: Frank Dane & Jelte vd Goot

538:
-- ochtendshow: Wietze de Jager, Chris Bergström
-- weekendshow: Niek van der Bruggen

Ik hoop niet dat Lex Gaarthuis naar Veronica gaat.
Ik verwacht dat Niek van der Bruggen terug gaat naar Veronica en dat hij het programma op vrijdag op 538 behoudt.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Daan!

Bericht door Daan! »

Niek zou ergens gek zijn als hij dat doet. Wat wint hij er mee?
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Henkjan2016 schreef: 14 jul 2020 19:36 Als we het omdraaien. Wilfred heeft een goed contract. Als John hem in de ochtend wil, dan gaat hij naar de ochtend. Zonder extra geld.
Zo werkt dat natuurlijk niet.
Plaats reactie