Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RadioLove95

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door RadioLove95 »

Phoenix schreef:
02 jul 2020 10:43
Marcomarco schreef:
01 jul 2020 22:47
Veronica wordt radio 10 en radio 10 wordt radio2, transformatie dus
Veronica wordt geen Radio 10. Er komt muziek voorbij die ik eerder niet op Radio 10 zou verwachten, zoals op dit moment Dub Be Good To me van Beats International. Dit is wel jeugdsentiment hoor -+dance
Giel zou vertrekken toch?

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

RadioLove95 schreef:
02 jul 2020 10:45
Phoenix schreef:
02 jul 2020 10:43
Marcomarco schreef:
01 jul 2020 22:47
Veronica wordt radio 10 en radio 10 wordt radio2, transformatie dus
Veronica wordt geen Radio 10. Er komt muziek voorbij die ik eerder niet op Radio 10 zou verwachten, zoals op dit moment Dub Be Good To me van Beats International. Dit is wel jeugdsentiment hoor -+dance

Hij heeft toch contract verlengd

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Hoort-u-mij schreef:
02 jul 2020 11:14
RadioLove95 schreef:

Heeft Giel het aanbod geaccepteerd? Dat heb ik gemist.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Phoenix schreef:
02 jul 2020 11:40
Hoort-u-mij schreef:
02 jul 2020 11:14
RadioLove95 schreef:

Heeft Giel het aanbod geaccepteerd? Dat heb ik gemist.

Jup, voor 11 maanden

density1

Bericht door density1 »

Nog niet officieel hoor.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Aanstaande zaterdagavond is Ferry Maat te gast met de Soul Show i.v.m. de 70's maand.
12-04-2020

jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef:
02 jul 2020 09:23
jessica schreef:
02 jul 2020 01:41
Het maakt niet zoveel uit wat Veronica doet.
Want John de Mol heeft toch bakken met geld? Tuurlijk maakt het wel uit wat Veronica doet. Ook hier zijn er doelstellingen en mensen worden afgerekend op het al dan niet behalen hiervan.
Als je me citeert, citeer dan ook even de zinnen die er voor en er na komen voor de volledige context.

Veronica mag de restjes binnen harken. Het maakt niet zoveel uit wat Veronica doet. Liefst natuurlijk zo goed mogelijk. Maar doel is om met 4 stations zoveel mogelijk uit de taart te eten.

Wat ik alleen wil aangeven is dat het beleid niet op Veronica wordt afgestemd, maar eerst op 538, radio10 en Sky. Dan mag Veronica zo goed mogelijk de restjes opeten. In die zin moet Veronica wel zo goed mogelijk presteren natuurlijk. Maar er hangt niet zo'n doelstelling aan als bij de andere 3 stations. Veronica is gewoon het kleine zusje van 3 grote reuzen. Dat is helaas de waarheid.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Phoenix schreef:
02 jul 2020 09:23
jessica schreef:
Het maakt niet zoveel uit wat Veronica doet.
Want John de Mol heeft toch bakken met geld? Tuurlijk maakt het wel uit wat Veronica doet. Ook hier zijn er doelstellingen en mensen worden afgerekend op het al dan niet behalen hiervan.
jessica schreef:
03 jul 2020 01:00
Als je me citeert, citeer dan ook even de zinnen die er voor en er na komen voor de volledige context.
Ok.
jessica schreef:
In mijn ogen heeft Talpa gewoon 3 prime stations. 538, 10 en Sky. Veronica mag de restjes binnen harken. Het maakt niet zoveel uit wat Veronica doet. Liefst natuurlijk zo goed mogelijk.

Maar doel is om met 4 stations zoveel mogelijk uit de taart te eten. Veronica is nog net geen 5e wiel aan de wagen. Maar toch wel het 4e wiel op een reservebandje.

Velen willen het helaas anders zien hier, maar dat is echt de positie van Veronica. En dat blijft zo zolang het in handen is van Talpa. 3 ballen (stations) in de lucht houden is makkelijker dan 4. Dus de eerste 3 stations gaan voor.
12-04-2020

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Het lijkt hier wel de NPO Radio fanclub af en toe, als je ziet hoe men op hol slaat over de Timur Timur Show, maar ik hoor niemand over het superleuke 70s weekend van Veronica, wat ze de hele maand juli ook blijven doen.
Met Jasper, Lindo en Silvan (en een wisselende invulling op zaterdagavond, gisteren Denman) heb ik niks te klagen over de nieuwe weekendprogrammering.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef:
05 jul 2020 14:23
Het lijkt hier wel de NPO Radio fanclub af en toe, als je ziet hoe men op hol slaat over de Timur Timur Show, maar ik hoor niemand over het superleuke 70s weekend van Veronica, wat ze de hele maand juli ook blijven doen.
Met Jasper, Lindo en Silvan (en een wisselende invulling op zaterdagavond, gisteren Denman) heb ik niks te klagen over de nieuwe weekendprogrammering.
Dit is genieten inderdaad. De muziek is om te smullen en dat vier weekenden op rij. De uitzending met Dennis Ruyer en Ferry Maat ga ik komende week nog terug luisteren, maar van Jasper, Lindo en Silvan heb ik al veel gehoord.

Het sentiment rond Veronica is vaak negatief, terwijl er uitstekende jocks zitten en de muziekmix beter dan ooit te voren. Misschien heeft Veronica wel het beste DJ team van alle commerciële zenders. Niet voor niets wordt in het 538 topic regelmatig geopperd om Klijn en Ruyer aan de programmering toe te voegen. Ik zou het willen omdraaien. Voeg Niek van der Bruggen weer toe aan de Veronica programmering.

In de postcast van Arjan Snijders, Harm Edens en Ron Vergouwen begonnen de heren ook negatief over de "zoveelste Top 890" (terwijl het de eerste keer was), maar vervolgens wel schoorvoetend toegeven dat de Long Version Top 121 een leuk idee was.
12-04-2020

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Het beste van Veronica was niet voice track, maar live gepresenteerd! Helaas wel door Marisa Heutink, wat ik misschien wel de slechtste DJ van de landelijke commerciële zenders vind. Wat een vervelende tone of voice heeft zij. Maurice, Jurjen en Dennis Hoebee moesten allemaal weg, wat doet zij daar nog tussen al die top dj's?

density1

Bericht door density1 »

Rick Romijn en Niels van Baarlen te gast in een nieuwe podcast aflevering van 'Van je Af is Harder' met laatste het laatste deel van het 2e halfuur gaat over Veronica nu. http://www.vanjeafisharder.com/

SamH

Bericht door SamH »

Johanneke schreef:
05 jul 2020 22:32
Het beste van Veronica was niet voice track, maar live gepresenteerd! Helaas wel door Marisa Heutink, wat ik misschien wel de slechtste DJ van de landelijke commerciële zenders vind. Wat een vervelende tone of voice heeft zij. Maurice, Jurjen en Dennis Hoebee moesten allemaal weg, wat doet zij daar nog tussen al die top dj's?
Ik heb dit weekend ook voor het eerst sinds tijden weer veel naar Veronica geluisterd. Ik vind de 70's-muziek wel lekker (en dan ben ik pas 22 :???:), weer wat anders dan anders. De presentatie vond ik redelijk. Marisa hoorde ik gisterenavond maar vond ik niet zo sterk, vond haar bij 'T Wordt Nu Laat beter tot haar recht komen. Verder vond ik het nog niet zo heel sprankelend. Dj's als Jasper de Vries overdag zijn eigenlijk niet aanwezig en daardoor draait het vooral om de muziek klinkt het soms wat saai en 'abstract', zou wellicht ook wat meer een 70's-sfeer kunnen krijgen nog. Jammer inderdaad dat vooral Maurice en Jurjen niet meer in het weekend zitten. Helaas heb ik het programma met Dennis Ruyer gemist, het concept zag er veelbelovend uit.

Vind trouwens dat Martijn Muijs ook een erg leuk avondprogramma maakt! Hoorde het toevallig vorige week eens nu het vroeger op de avond zit. Heb altijd enorm van Muijs' programma's genoten bij 538, zeker tijdens de 53n8club, maar op de late avond hoor ik niet zo heel veel radio.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef:
06 jul 2020 15:01
Rick Romijn en Niels van Baarlen te gast in een nieuwe podcast aflevering van 'Van je Af is Harder' met laatste het laatste deel van het 2e halfuur gaat over Veronica nu. http://www.vanjeafisharder.com/
Leuke aflevering!

Voorlopig dus geen Edwin Evers terug op de radio.
En Rick en Niels zitten goed op hun plek bij Veronica. Beiden willen graag nog eens de ochtendshow gaan doen. Op termijn zie ik dit wel gebeuren samen met Tim Klijn. Nu hebben we ook gehoord dat dit het oorspronkelijke plan was na het stoppen van Evers Staat Op.
12-04-2020

2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Phoenix schreef:
07 jul 2020 16:25
density1 schreef:
06 jul 2020 15:01
Leuke aflevering!

Voorlopig dus geen Edwin Evers terug op de radio.
En Rick en Niels zitten goed op hun plek bij Veronica. Beiden willen graag nog eens de ochtendshow gaan doen. Op termijn zie ik dit wel gebeuren samen met Tim Klijn. Nu hebben we ook gehoord dat dit het oorspronkelijke plan was na het stoppen van Evers Staat Op.
Dat was ook het beste plan geweest!

Plaats reactie