Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
marco

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door marco »

Kijk ik verkeerd, of staan Will Wil Wel en de Top 40 er echt niet tussen??
Merkwaardig.
marco

Bericht door marco »

[quote=marco post_id=501705 time=1582555281 user_id=944]
Kijk ik verkeerd, of staan Will Wil Wel en de Top 40 er echt niet tussen??
Merkwaardig.
[/quote]

Laat maar, ik keek verkeerd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 24 feb 2020 15:14 Veronica is op zoek naar het meest legendarische programma: Link

Waarom zou Veronica dit doen?
Omdat ze jouw data willen hebben. Vul je het even in en laat je even je gegevens achter voor Talpa? Dank.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
castmember

Bericht door castmember »

Naja, ergens doet Talpa er geen andere dingen mee dan een NPO, TMG, PersGroep of welke andere boer met cookies of zijn of haar webzijde. Het grote verschil is dat Talpa eerlijk op zijn site opschrijft dat de gegevens worden gelinkt om een profiel van je te maken en zo het meeste geld aan je te verdienen. De NPO doet het (nog) niet om geld te verdienen maar die tijd komt nog wel denk ik . . .

Net zoals andere lijsten is deze lijst ook niets anders dan leuke radio maken en het terugblikken op de goede oude tijd toen radio nog best een rauw randje mocht hebben en je wel eens een klein beetje op een zieltje mocht trappen . . .
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 24 feb 2020 15:17 Wat willen ze nu precies met deze actie? Wéér teruggrijpen naar het verleden en is dit de aanzet naar meer?
Wat is er mis om op één dag een lustrum van Veronica te vieren? Dat hoeft toch niet te betekenen dat het huidige format en huidige profilering van de zender op de schop gaan? Een event of actie kan (tijdelijke) traffic naar je zender genereren. Prima dus. Ik vraag me af welke oud Veronica DJ's voor deze dag gestrikt worden.
density1

Bericht door density1 »

Dat heeft allemaal geen zin voor een dag om tijdelijk 'traffic' te genereren. Onterecht teren op het verleden.
Pot

Bericht door Pot »

density1 schreef: 24 feb 2020 18:08 Onterecht teren op het verleden.
Hoezo onterecht? Ze hebben toch wat te vieren. Ik zie het juist als een mooie kans voor Veronica...
Oren open!
density1

Bericht door density1 »

Nu ineens uit het niets terwijl ze dat nooit doen, teren op het verleden? Doe het dan permanent.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

density1 schreef: 24 feb 2020 18:36 Nu ineens uit het niets terwijl ze dat nooit doen, teren op het verleden? Doe het dan permanent.
Zestig jaar is natuurlijk wel iets om sowieso te vieren, maar het zou inderdaad logischer zijn om meer link met het verleden te hebben.
Rock 'n roll is better than music!
density1

Bericht door density1 »

Dus dat.
castmember

Bericht door castmember »

Maar is dat iets voor in je lineaire programmering of zou je net als met 50 jaar 3FM op een webkanaal (KX) en met podcasts stil moeten staan bij dat lustrum.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 24 feb 2020 18:48
density1 schreef: 24 feb 2020 18:36 Nu ineens uit het niets terwijl ze dat nooit doen, teren op het verleden? Doe het dan permanent.
Zestig jaar is natuurlijk wel iets om sowieso te vieren, maar het zou inderdaad logischer zijn om meer link met het verleden te hebben.
Waarom is het logischer om meer link met het verleden te hebben?
Ik zie dat ook niet terug bij andere zenders. Waarom juist dan wel bij Veronica?
Veronica is een historisch merk met een ruime en rijke radiohistorie, maar het is niet nodig om daar continu op te teren.
Het huidige Veronica heeft niets met het 'oude' Veronica te maken, maar bij het 60 jarig bestaan is het wel een mooi moment om erbij stil te staan en er iets speciaals van te maken.
density1

Bericht door density1 »

Ik vind dat nogal hypocriet eerlijk gezegd. Altijd het verleden laten rusten en dan bestaat Veronica 60 jaar en dan er wel aandacht aan besteden? Had dit dan ook met ander jubilea aangelegenheden gedaan.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 24 feb 2020 22:07 Ik vind dat nogal hypocriet eerlijk gezegd. Altijd het verleden laten rusten en dan bestaat Veronica 60 jaar en dan er wel aandacht aan besteden? Had dit dan ook met ander jubilea aangelegenheden gedaan.
Tijdens het 50 jarig jubileum was er ook een speciale jubileumuitzending met veel oud DJ's. Ook het 25 en 30 jarig jubileum zijn gevierd. Destijds zat Veronica in het publieke bestel. Van het 40 jarig jubileum kan ik me niets herinneren, maar dat was net in de periode dat de vereniging uit de HMG stapte en ik kan me voorstellen dat er toen weinig tot niets aan is gedaan.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Veronica was natuurlijk altijd al commercieel als de pest. Dus als teren op het verleden commercieel niet interessant is voor de huidige gebruikers van de merknaam dan lijkt het me logisch dat dat niet gedaan wordt.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Plaats reactie