Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Herman ven Schippers »

density1 schreef:
14 nov 2019 22:20
Vind het persoonlijk jammer dat hij in de middag blijft. Ik vind VI eigenlijk uitstekend in de ochtend passen. Het was even leuk zo'n programma in de middag, maar achteraf gezien past dit type radio toch meer in de ochtend. Ook met het oog op vrijdheid en dan bedoel ik de wens van Wilfred om ook aandacht te mogen besteden aan het ietwat volkse repertoire. Dit staat zo lijnrecht tegenover het 'We. Love. Music" idee. In de ochtend heb je hier gewoon wat meer ruimte voor dan midden op de dag.
Frans Duijts op weg naar huis kan ik misschien nog wel waarderen, in de vroege ochtend parkeer ik mijn autto in de vangrails

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Pot schreef:
14 nov 2019 22:01
De Nachtwacht schreef:
14 nov 2019 21:49
Vind zijn stijl van radio maken, al is hij niet zo'n beste dj, een verademing. Scherp, verrassend maar ook vaak erg inhoudelijk.
Hij is natuurlijk een programmamaker, logisch dus :D.
Persoonlijk ben ik niet fan VI Radio, maar Wilfred is een prima journalist en programmamaker, lekker scherp (wat ik bij veel programmamakers/dj's mis). Hij zou erg goed meer programma's bij BNR of Radio 1 kunnen maken.
Evers als vervanger en voor de vrijdag zou ik leuk vinden, maar zonder officiële bron geloof ik er niks van.
Hij had toch gezegd dat hij misschien in 2020 terug zou komen(?)
Maar het blijft een gerucht, zonder bron kun je twijfelen of dit klopt
Inderdaad "misschien", dus eerst zien. Vandaar de twijfel. Hij is inderdaad een programmamaker, maar speelt wel voor dj met het zelf schuiven en aan- en afkondigen van platen. Dat stukje beheerst hij wel, maar niet al te best. Hij compenseerd het echter met de dingen die jij noemt ruimschoots, dat is wat ik bedoel te zeggen :).

De Nachtwacht

density1 schreef:
14 nov 2019 22:20
Vind het persoonlijk jammer dat hij in de middag blijft. Ik vind VI eigenlijk uitstekend in de ochtend passen. Het was even leuk zo'n programma in de middag, maar achteraf gezien past dit type radio toch meer in de ochtend. Ook met het oog op vrijdheid en dan bedoel ik de wens van Wilfred om ook aandacht te mogen besteden aan het ietwat volkse repertoire. Dit staat zo lijnrecht tegenover het 'We. Love. Music" idee. In de ochtend heb je hier gewoon wat meer ruimte voor dan midden op de dag.
Op een zender als Veronica past dat volkse genre naar mijn mening 's ochtens net zo min als 's middags. Verder past VI inderdaad prima in de ochtend, maar gezien het tv-werk van Gené lijkt het mij moeilijk dat langere tijd vol te houden.

density1

Bericht door density1 »

Evers had regelmatig Nederlandse volkszangers te gast in de ochtend op 538 en toen kon het wel. Dus ik zie niet waarom dit bij Veronica ook niet kan zonder dat het de flow onderbreekt van de hele dag muziek voor de muziekliefhebber.

De Nachtwacht

density1 schreef:
15 nov 2019 10:59
Evers had regelmatig Nederlandse volkszangers te gast in de ochtend op 538 en toen kon het wel. Dus ik zie niet waarom dit bij Veronica ook niet kan zonder dat het de flow onderbreekt van de hele dag muziek voor de muziekliefhebber.
538 Was toch een breder geformateerd station en verkocht zich niet als de zender voor de muziekliefhebber. En ik zie niet waarom het feit dat Evers het deed het beter 's morgens dan 's middags doet passen.

density1

Bericht door density1 »

Dat heeft hem meer met de start van de dag te maken en omdat ochtendshows sowieso wat meer vrijheid kennen. Midden op de dag moet je toch wat meer mee gaan met de flow/format van het station.

jessica

Bericht door jessica »

VI in de ochtend gaat niet gebeuren omdat dit niet kan met de andere werkzaamheden van Wilfred op TV en op BNR. Tot in de avond laat een TV programma en dan in de morgen om 6 uur een radioprogramma doen lukt gewoon niet. Voor een week was dit misschien een keer te doen, maar 1 jaar lang gaat zeker niet gebeuren. Ik denk dat Rick en Niels ook blij zijn dat ze na 20 jaar uit de morgen weg zijn. Eindelijk een normaal ritme kunnen leven na 20 jaar vroeg opstaan.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef:
15 nov 2019 18:24
VI in de ochtend gaat niet gebeuren omdat dit niet kan met de andere werkzaamheden van Wilfred op TV en op BNR. Tot in de avond laat een TV programma en dan in de morgen om 6 uur een radioprogramma doen lukt gewoon niet. Voor een week was dit misschien een keer te doen, maar 1 jaar lang gaat zeker niet gebeuren. Ik denk dat Rick en Niels ook blij zijn dat ze na 20 jaar uit de morgen weg zijn. Eindelijk een normaal ritme kunnen leven na 20 jaar vroeg opstaan.
En Wilfred had die week ook geen uitzending met VI volgens mij ivm interlands op vr en ma

density1

Bericht door density1 »

Nee hoor, in die week waren er gewoon uitzendingen op maandag en vrijdag....

LokaleSter

Bericht door LokaleSter »

jessica schreef:
15 nov 2019 18:24
Dacht dat Rick en Niels het wel wilden, maar Wilfred het zelf niet zag zitten.

MFM

Bericht door MFM »

Volgens mij schrijft Oortjes gewoon dat men voor die lage aanschafprijs niet per se de hoogste marktaandelen hoeft te bereiken om winst te draaien.

Dus wat is dan het probleem?
(Als reactie op lokalster van een paar posts terug)..

Plaats reactie