Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Marcomarco

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Marcomarco »

Kar schreef:
08 dec 2018 22:32
Het lijkt erg vsel op Evers staat op, met Wilfred Genee als vervanger.
Als.ik Veronica was had ik dit trio in de ochtend geprogrammeerd en Giel in de middag
Dat gaat Wilfred natuurlijk nooit doen, past niet in zijn schema. Maar lijkt idd veel op eso

Marcomarco

Als we dit straks in procenten marktaandeel moeten uitdrukken, met de nieuwe muziekmix en Wilfred in de middag, waar komen we dan op uit?

MFM

Bericht door MFM »

Marcomarco schreef:
09 dec 2018 00:59
Als we dit straks in procenten marktaandeel moeten uitdrukken, met de nieuwe muziekmix en Wilfred in de middag, waar komen we dan op uit?
Iets lager of hetzelfde lijkt mij.
Met dit vehikel op het verkeerde tijdstip gaan ze niet opeens de hoogte in.

rills

Bericht door rills »

Is die show van Genee terug te luisteren? Ik kom er op de site van Veronica totaal niet uit.

Felix vd Goot

Bericht door Felix vd Goot »

rills

Bericht door rills »

Felix vd Goot schreef:
09 dec 2018 13:13
Hier terug te luisteren:

https://drommelaar.stackstorage.com/s/2x7CPAVi3Vqu0iM
Top, dank je wel!

density1

Bericht door density1 »

Patrick Kicken oppert in zijn laatste pod/videocast om Veronica om te turnen naar een all 90's station. Dus niet alleen maar pop/rock maar alle genre's dus ook (euro)dance. Nu deed Decibel dit regionaal commercieel een tijdje met het 'rewind hits' format. Zou dat landelijk ook kunnen aan slaan?
Overigens zou ik zelf niet weten of dit wijsheid is aangezien ze nu net een andere koers zijn gaan varen muzikaal.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

density1 schreef:
10 dec 2018 11:27
Patrick Kicken oppert in zijn laatste pod/videocast om Veronica om te turnen naar een all 90's station. Dus niet alleen maar pop/rock maar alle genre's dus ook (euro)dance. Nu deed Decibel dit regionaal commercieel een tijdje met het 'rewind hits' format. Zou dat landelijk ook kunnen aan slaan?
Overigens zou ik zelf niet weten of dit wijsheid is aangezien ze nu net een andere koers zijn gaan varen muzikaal.
Het idee is wel aardig, er is volgens mij best een markt voor dit format als je afgaat op de populariteit van die muziek uit de 90s. Vraag me alleen af of alleen 90s dan niet te beperkt is. Decibel had inderdaad ook een dergelijk format, maar volgens mij zaten daar ook 80s en 00s in.

Zie het alleen nu niet meer gebeuren omdat het format net (toch behoorlijk) is aangepast. Nu wéér een wijziging, en dan nog zo'n rigoreuze, zou weleens heel veel luisteraars kunnen wegjagen die er nu zijn en zie dan maar eens nieuwe daarvoor terug te krijgen.

jessica

Bericht door jessica »

Het lijkt mij voor Veronica nu verstandig een tijdje vast te houden aan de huidige koers. Dus niet weer veranderen. Als ze dit nog een half jaar vol houden moeten de resultaten al zichtbaar worden.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

jessica schreef:
10 dec 2018 11:53
Het lijkt mij voor Veronica nu verstandig een tijdje vast te houden aan de huidige koers. Dus niet weer veranderen.
Dat zou wel een unieke trendbreuk zijn in het beleid van de laatste vijf jaar :D
Rock 'n roll is better than music!

RV

Bericht door RV »

density1 schreef:
Muzikaal gezien zijn de jaren 90 redelijk armoedig. Het zou dan een station worden wat gaat van Nirvana tot Paul Elstak. Dat lijkt mij teveel uiteenlopend om mee te scoren en de doelgroep sluit niet op elkaar aan. De huidige koers verdiepen lijkt mij meer wijsheid. Leuk proefballonnetje maar niet meer dan dat.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

RV schreef:
10 dec 2018 23:20
density1 schreef:
Muzikaal gezien zijn de jaren 90 redelijk armoedig. Het zou dan een station worden wat gaat van Nirvana tot Paul Elstak. Dat lijkt mij teveel uiteenlopend om mee te scoren en de doelgroep sluit niet op elkaar aan. De huidige koers verdiepen lijkt mij meer wijsheid. Leuk proefballonnetje maar niet meer dan dat.
Hoho en het altijd meeslepende R&B

density1

Bericht door density1 »

De 90's vind ik nou niet de meest spectaculaire muziek eeuw die er is geweest. Het gaat inderdaad van grunge tot eurodance en zulks. Wel erg breed en daardoor zou het wel verrassend kunnen zijn omdat er niet zo gekeken meer wordt naar stijlen zoals ze nu doen met pop/rock, maar denk niet dat de gemiddelde luisteraar dit trekt.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Met een dergelijk format onderscheidt Veronica zich wel ten opzichte van de andere Talpa zenders. Een dergelijk format hoor je regionaal inderdaad ook terug. Ik geloof ook wel dat er ruimte is voor een dergelijk station. Maar het is ook niet meer dan een proefballonnetje van Kicken.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Marcomarco

Gewoon lekker doorgaan met dit bredere format voor een lange periode. Zou mooi zijn als die vervelende spraak en muziek clausule van dat FM kavel gaat, kan er ook nieuwe muziek gedraaid worden gecombineerd met oldies.

Plaats reactie