Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
2unlimited

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door 2unlimited »

ik ben ook wel fan van 16-18 lekker veel vaart, vind altijd 18-19 een uur waarin de dj nog moet werken en nooit weet wat te doen. dan kun je beter 16-18,18-20 en verdee maar ik denk dat veronica daar geen heil in ziet met het beperkte aantal dj's. Toch snap ik niet waarom je jeroen heb weg gedaan als je giel beelen in de ochtend hebt en jeroen van inkel in de middag dan heb je toch een bekende naam op beide tijdslots. terwijl ik wel een grote fan ben van niek.
Marcosi

Bericht door Marcosi »

Talpa is in onderhandeling met NPO om het kavel van 3FM om te wisselen met met R Veronica :lol: gouwe ouwe op 3. Scheelt weer belastingcenten. Even niet Serious maar een Request
density1

Bericht door density1 »

Ben wel benieuwd of met de komst van Giel de muziekkeuze buiten zijn programma ook door zal dringen in de rest van de programmering. Misschien dat hij hierin ook een belangrijke stempel kan drukken. Bij Yorin FM had Stenders destijds ook een belangrijke inspraak daarin, alleen werd dat door mensen die dachten er meer verstand van te hebben snel de nek omgedraaid.
Marcosi

Bericht door Marcosi »

Hey natuurlijk gebeurt er iets met de kavel licenties, Giel komt niet om gouwe ouwe te draaien en past precies in de overgang die Veronica heeft ingezet per 1 januari jl. R10 draait nu per 2 uur een recente plaat dus komt goed!
ABCFM

Bericht door ABCFM »

De nieuwe weekprogrammering
06.00 - 09.00 uur De Veronica Ochtendshow met Giel
09.00 - 10.00 uur NonStop 1000 Aller Tijden
10.00 - 13.00 uur Dennis Ruyer
13.00 - 16.00 uur Tim Klijn
16.00 - 19.00 uur De Veronica Middagshow met Niek van der Bruggen
19.00 - 22.00 uur Dennis Hoebee
22.00 - 02.00 uur Martijn Muijs

Bron: radioveronica.nl
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Met deze line up gaan ze geen deuk in een pakje boter slaan. Je mist een goede nieuwe naam in de middag. Platenbonanza tussen 13.00 en 16.00 was perfect geweest
Ferry!

Bericht door Ferry! »

Jeroen Nieuwenhuize heeft dus geen plek meer in de programmering, onlogisch. Volgensmij is hij bekender dan bijvoorbeeld Dennis Hoebee en/of Martijn Muijs. Ook jammer voor Dennis Ruyer, hij was zo blij dat hij de middagshow van Veronica mocht maken en dan krijgt hij 10-13, ook niet heel slecht hoor! Ook opvallend is het 'NonStop 1000 Aller Tijden', waarom gaat Giel niet tot 10 uur door? Erg jammer want veel luisteraars haken af waarschijnlijk als het nonstop is.
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

wat was het toch mooi geweest als je gerard ekdom en giel had binnen gehaald. maar ben blij om Niek weer in de middag te horen, vindt dat er weinig te luisteren is op dit moment.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Een uur non-stop na Giel? Rare keuze. Zoiets valt echt wel creatiever in te vullen. Of zou een uurtje non-stop de manier zijn om onder de "spraakbeperking tussen 7 en 19u" uit te komen, aangezien Giel nogal veel praat? Dan zie ik de kavelwissel nog niet zomaar gebeuren.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
boxfm

Bericht door boxfm »

Marcosi schreef: 30 aug 2017 12:55 Veronica mag op het huidige kavel geen recente muziek draaien maar er is binnen 7-19 ook een spraakbeperking. Niet echt handig voor Giel.
Giel is ook veel met nieuwe muziek bezig, dat kan hij sowieso gewoon doen binnen de kavelvoorwaarden. Zolang de nieuwe plaat nog niet in de hitlijsten staat, dan mag het gewoon gedraaid worden. Maar Giel staat er om bekend dat veel artiesten live langskomen, als zij een nummer live doen, dan zitten de kavelvoorwaarden ook niet in de weg. Hoe groot de hit ook is, het is niet die bewuste single die te horen is namelijk.

Weet iemand of voor de kavelvoorwaarden nog steeds de Top40 en de MegaTop50 als hitlijsten aan worden gehouden?
GerardE2.0 schreef: 30 aug 2017 16:48 Jeroen Nieuwenhuize heeft dus geen plek meer in de programmering, onlogisch. Volgensmij is hij bekender dan bijvoorbeeld Dennis Hoebee en/of Martijn Muijs. Ook jammer voor Dennis Ruyer, hij was zo blij dat hij de middagshow van Veronica mocht maken en dan krijgt hij 10-13, ook niet heel slecht hoor! Ook opvallend is het 'NonStop 1000 Aller Tijden', waarom gaat Giel niet tot 10 uur door? Erg jammer want veel luisteraars haken af waarschijnlijk als het nonstop is.
Heeft waarschijnlijk te maken met de spraakbeperking, een nonstop uurtje wint weer wat. Zal ook de reden zijn dat Giel maar tot 9 uur te horen is. Al zou je tussen 09-10 uur ook bijvoorbeeld met minimale spraak de programmering door kunnen trekken. Inderdaad jammer en apart dat Dennis Ruyer al de middagshow moet verlaten, vond hem daar erg op zijn plaats.
density1

Bericht door density1 »

Nieuwe programmering is verder niet veel anders alleen wat geschoven. Had er ook nog een extra peiler bij gezet in de middag. En dat uurtje non stop is inderdaad om de vele spraak in de ochtendshow van Giel te compenseren. En inderdaad, dan zit een kavelruil er hoogstwaarschijnlijk niet in....
jessica

Bericht door jessica »

Als dit het echt is. Dan valt het tegen. Ben benieuwd of ze het hele muziekbeleid op de schop doen of dat ze blijven hangen in de rommel en herhaling die ze nu al draaien. Als dat zo is dan is dit geen verbetering. Uurtje non-stop na Giel is ook raar. Doe dat dan van 12-13 in de middag. Ik zou er ook geen Top1000 uurtje van maken, maar een all request uur. Scoort waarschijnlijk veel beter. Die top1000 wordt al helemaal uitgemolken. Ben bang dat Veronica toch niet helemaal om gaat. Als dat zo is: Jammer, gemiste kans.
RealSunchaser

2unlimited schreef: 30 aug 2017 16:52 wat was het toch mooi geweest als je gerard ekdom en giel had binnen gehaald. maar ben blij om Niek weer in de middag te horen, vindt dat er weinig te luisteren is op dit moment.
Ekdom zal wel gek zijn over te stappen
Ekdom is de nummer 2 van de ochtend, doet tvwerk, commercials, boeken en speelfilmsstemmen erbij, die komt wel aan zn inkomen. Af en toe een drive-in erbij misschien, bruiloft ofzo
RealSunchaser

Heb zo het idee dat ze Stenders wel wilden in de middag maar dat Stenders gewoon of zn hand overspeelde of terugkrabbelde. In zijn boek Stenders Leesvermaak las je al dat hij ook met Yorin/3fm destijds al niet wist wat hij wilde
Orange

Bericht door Orange »

GerardE2.0 schreef: 30 aug 2017 16:48 Jeroen Nieuwenhuize heeft dus geen plek meer in de programmering, onlogisch. Volgensmij is hij bekender dan bijvoorbeeld Dennis Hoebee en/of Martijn Muijs.
Het zou zomaar kunnen dat Jeroen Nieuwenhuizen zelf liever niet wil. Dat zou mij iig niets verbazen.
GerardE2.0 schreef: 30 aug 2017 16:48Ook jammer voor Dennis Ruyer, hij was zo blij dat hij de middagshow van Veronica mocht maken en dan krijgt hij 10-13, ook niet heel slecht hoor!
Kan ik me voorstellen, maar Niek brengt denk ik net wat meer reuring en in de tijd dat Dennis Ruyter de middag deed bij 538 werd dat geloof ik ook niet permanent omdat hij ook tijd wil besteden aan andere zaken, zoals Dance Department. Dus geen idee eigenlijk hoe jammer hij dit vindt.
GerardE2.0 schreef: 30 aug 2017 16:48Ook opvallend is het 'NonStop 1000 Aller Tijden', waarom gaat Giel niet tot 10 uur door? Erg jammer want veel luisteraars haken af waarschijnlijk als het nonstop is.
Lijkt mij een teken dat er geen kavelruil komt.
Plaats reactie