Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RealSunchaser

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door RealSunchaser »

Ik neem aan dat ze het Kavel gaan ruilen, anders kan Giel nooit zijn ochtendshow maken, bij 3fm had ie carte blanche, hij gaat echt niet voor minder, anders hoef je giel ook niet in te huren
jessica

Bericht door jessica »

Het lijkt of ze er al vanaf het begin van het jaar naar toe aan het werken zijn Radio10 en Veronica om van kavel te ruilen. Radio10 draait al steeds meer oude muziek en Veronica draait steeds meer nieuwe muziek (hoewel dat nu nog speciale edits zijn die nooit in de hitparade hebben gestaan). Kan haast niet anders of radio10 en Veronica gaan binnenkort van kavel wisselen. Giel heeft dan de volledig vrije hand bij Veronica. Veronica kan zo veel van de luisteraars die bij 3FM zijn weggelopen binnenhalen. Lijkt een goede kans op succes voor Veronica op deze manier. Alleen proberen niet teveel luisteraars kwijt te raken bij Radio10 door de kavelwissel.
Radbi

Bericht door Radbi »

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Marcosi

Bericht door Marcosi »

Veronica mag op het huidige kavel geen recente muziek draaien maar er is binnen 7-19 ook een spraakbeperking. Niet echt handig voor Giel.
Patrick03

Bericht door Patrick03 »

RealSunchaser schreef: 30 aug 2017 11:53 Ik neem aan dat ze het Kavel gaan ruilen, anders kan Giel nooit zijn ochtendshow maken, bij 3fm had ie carte blanche, hij gaat echt niet voor minder, anders hoef je giel ook niet in te huren
Dus jij verwacht dat de FM-kavels van Radio 10 en Radio Veronica per oktober omgewisseld zijn? Er is nergens een persbericht met de mededeling dat Radio 10 en Radio Veronica van FM-kavel gaan wisselen.
Orange

Bericht door Orange »

Marcosi schreef: 30 aug 2017 12:55 Veronica mag op het huidige kavel geen recente muziek draaien maar er is binnen 7-19 ook een spraakbeperking. Niet echt handig voor Giel.
Het feit dat Giel Beelen tot 9u zit, is voor mij een indicatie dat er geen kavelruil komt. Hij zal tussen 7 en 9 minder muziek draaien dan zou moeten en dat wordt dan vanaf 9 uur de rest van de dag gecompenseerd.
jessica

Bericht door jessica »

Patrick03 schreef: 30 aug 2017 12:58
RealSunchaser schreef: 30 aug 2017 11:53 Ik neem aan dat ze het Kavel gaan ruilen, anders kan Giel nooit zijn ochtendshow maken, bij 3fm had ie carte blanche, hij gaat echt niet voor minder, anders hoef je giel ook niet in te huren
Dus jij verwacht dat de FM-kavels van Radio 10 en Radio Veronica per oktober omgewisseld zijn? Er is nergens een persbericht met de mededeling dat Radio 10 en Radio Veronica van FM-kavel gaan wisselen.
De nieuwe programmering van Veronica is ook nog niet gecommuniceerd. Ik neem aan dat ze dat gelijktijdig gaan doen.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

jessica schreef: 30 aug 2017 11:58 Giel heeft dan de volledig vrije hand bij Veronica.
Dat verwacht ik niet. Het blijft commerciele radio en Giel zal zich moeten conformeren aan een format.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
jessica

Bericht door jessica »

rutgrrr schreef: 30 aug 2017 13:12
jessica schreef: 30 aug 2017 11:58 Giel heeft dan de volledig vrije hand bij Veronica.
Dat verwacht ik niet. Het blijft commerciele radio en Giel zal zich moeten conformeren aan een format.
Dat is wat jij verwacht. Ik denk dat hij goed heeft onderhandeld en eisen heeft gesteld. Waarschijnlijk zelfs dat de hele zender omgevormd wordt. Wat Veronica de laatste jaren heeft gedaan is ook geen succes geworden. Dus wat hebben ze te verliezen. Ze hebben alleen te winnen. Voornamelijk ex luisteraars van 3fm.
EtherScout

Bericht door EtherScout »

rutgrrr schreef: 30 aug 2017 13:12
'Tuurlijk, maar enige ruimte is wel handig als je Giel binnenhaalt. Ook ik verwacht een kavelruil.
4711

Bericht door 4711 »

En Niek van de bruggen mag het veld weer ruimen. Of waarschijnlijk na 900 uur misschien iets.
Marcosi

Bericht door Marcosi »

Een ruil van kavel zullen ze niet communiceren, is een technisch aspect niet relevant voor de luisteraar. Er zijn tegenwoordig zoveel platformen om radio te luisteren dat die FM frequentie (automatisch) weer te vinden is.
Orange

Bericht door Orange »

4711 schreef: 30 aug 2017 13:25 En Niek van de bruggen mag het veld weer ruimen. Of waarschijnlijk na 900 uur misschien iets.
Persoonlijk zou ik 'm in de middag zetten omdat hij denk ik iets meer reuring teweeg kan brengen dan Dennis Ruyer. Overigens ben ik wel gecharmeerd van de 'knip' op Radio 2 om 18u waarbij Wouter van der Goes het stokje overneemt en nog iets van een drivetime sfeer weet neer te zetten. Was in het verleden met Menno Barreveld op Q ook. Dat zou ik dan Dennis Ruyter van 18 tot 20u laten doen. Zet Niek dan van 15 tot 18 en dan heeft Tim 3 uur ipv 4 (is nu namelijk best veel natuurlijk). En dan Martijn Muijs van 20 tot 24. Waarom zou je na middernacht nog gepresenteerd doen commercieel gezien? Of doe iets waarmee je je onderscheid zodat nachtluisteraars afstemmen op Veronica met de kans dat ze de volgende dag nog blijven hangen.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

De websites van Radio Veronica liggen momenteel plat (waveradio.nl én radioveronica.nl). Een server-probleem zo te zien, maar wellicht heeft het ook te maken met een grote update?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
density1

Bericht door density1 »

Zijn die nieuwe jingles van Veronica waar radiofreak.nl over schreef gisteren, al on air of pas vanaf oktober?
Plaats reactie