Veranderingen 538
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 538
Stom.. had alleen naar de presentator gekeken. Excuus :)
Dat is dan enkel jouw gevoel, want Coen & Sander scoren nog goede cijfers in de middag. Juist de office hours moesten aangepakt worden.Hoort-u-mij schreef: ↑17 aug 2020 10:27 Ze moeten wel nu iemand klaarstomen voor drive time on de ochtend of middag. Ik heb ook geen goed gevoel meer bij de middag show van Coen en Sander.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
-
Wel handig om aan een toekomstige drive-time dj gezicht te werken zoals ze dat bij Frank Dane hebben gedaan. Op die manier kun je schakelen wanneer de ochtend of middag niet loopt. Goedkoper dan een nieuwe aankoop doen.Phoenix schreef: ↑17 aug 2020 12:00Dat is dan enkel jouw gevoel, want Coen & Sander scoren nog goede cijfers in de middag. Juist de office hours moesten aangepakt worden.Hoort-u-mij schreef: ↑17 aug 2020 10:27 Ze moeten wel nu iemand klaarstomen voor drive time on de ochtend of middag. Ik heb ook geen goed gevoel meer bij de middag show van Coen en Sander.
Wietze gaat samen met Chris (als sidekick) de lunch doen, dus niet alleen.
Oren open!
Nou Daan je hebt toch gelijk gekregen! Wietze die de lunch doet tussen 12.00 en 14.00,Kan niet anders dat Wietze volgend jaar Stuivertje gaat wisselen met Frank Dane,als Coen en Sanders contract afloopt.
-
Waarom stuivertje wisselen? Is het dan niet logischer om Wietze op de plek van Coen en Sander te zetten en Frank gewoon te laten zitten?
Ik ben er overigens helemaal niet van overtuigd dat Coen en Sander volgend jaar plaats moeten maken. Luistercijfers zijn nog prima, zie op zich niet zo veel aanleiding om het contract niet te verlengen tenzij de heren zelf niet meer willen natuurlijk.
Het is maar de vraag hoe goed 538 het de komende tijd gaat doen,mochten ze weer gaan zakken in luistercijfers dan zullen er met de tijd wel radicale stappen worden ondernomen.De Nachtwacht schreef: ↑17 aug 2020 16:02Waarom stuivertje wisselen? Is het dan niet logischer om Wietze op de plek van Coen en Sander te zetten en Frank gewoon te laten zitten?
Ik ben er overigens helemaal niet van overtuigd dat Coen en Sander volgend jaar plaats moeten maken. Luistercijfers zijn nog prima, zie op zich niet zo veel aanleiding om het contract niet te verlengen tenzij de heren zelf niet meer willen natuurlijk.
Maar dan moeten die radicale stappen wel te onderbouwen zijn. Coen en Sander wisselen is geen logische stap. Zij scoren immers nog heel goed. De office hours doen het niet goed. Daar moet verandering komen en dat gebeurt nu ook.
Vind het wel karig had Wietze gewoon van 12.00 tot 15.00 laten uitzenden en daarna lolbroeken Coen en Sander.
Bedoel je van 00u nonstop?
De tijdsverdeling van volgende week is logisch, omdat het perfect aansluit bij het ritme van de meeste luisteraars. Daarnaast wordt personality afgewisseld met music driven shows. Ik vind dat dat makkelijk wegluistert. Ik ben dan ook heel benieuwd wat Wietze met Chris voor show gaat neerzetten.
Het is inderdaad heel opvallend dat Mart Daniël Lippens vervangt. Voor Mart is dit natuurlijk een enorme stap vooruit en voor Daniël enorm achteruit. Misschien gaan ze bij 538 sneller door selecteren?
De tijdsverdeling van volgende week is logisch, omdat het perfect aansluit bij het ritme van de meeste luisteraars. Daarnaast wordt personality afgewisseld met music driven shows. Ik vind dat dat makkelijk wegluistert. Ik ben dan ook heel benieuwd wat Wietze met Chris voor show gaat neerzetten.
Het is inderdaad heel opvallend dat Mart Daniël Lippens vervangt. Voor Mart is dit natuurlijk een enorme stap vooruit en voor Daniël enorm achteruit. Misschien gaan ze bij 538 sneller door selecteren?
-
Leuk, Danny Blom op de ochtenden in het weekend, 06:00/08:00. Weet dat er op dit forum nogal lacherig gedaan wordt over deze uren,maar de mensen die luisteren, die luisteren wel écht.
De rest luistert niet echt?Herman ven Schippers schreef: ↑17 aug 2020 17:10 Leuk, Danny Blom op de ochtenden in het weekend, 06:00/08:00. Weet dat er op dit forum nogal lacherig gedaan wordt over deze uren,maar de mensen die luisteren, die luisteren wel écht.